Reve Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Nej det vet jag inte och jag antar att du inte heller vet det. okej men då lär ju Easy-E också vara fag för han dissa Dre? Det var väl Dre och Snoop som började dissa Eazy i "Fuck With Dre Day" om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Eazy-E och Dre dissen har något personligt att göra, Ja Rule känner inte ens Dre, men det gjorde både 2pac o Eazy-E. Kanye's album är nästan album ska heta The Graduation, enligt många källor. Men han kan ändra i sista sekunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Asså shit, vem fan bryr sig om vilka som dissar varandra eller vilka rappare som inte gillar varandra. Så länge musiken är bra skiter jag i sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Asså shit, vem fan bryr sig om vilka som dissar varandra eller vilka rappare som inte gillar varandra. Så länge musiken är bra skiter jag i sånt. Det kan vara kul och veta vilka som dissar varandra och för vilken anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Asså shit, vem fan bryr sig om vilka som dissar varandra eller vilka rappare som inte gillar varandra. Så länge musiken är bra skiter jag i sånt. Asså shit, för vissa är musiken lite mer än bakgrundsorl. Black Moon! "Get on my skateboard and do a motherfuckin' drive-by" Bra snubbar. Enta Da Stage är fet. cLOUDDEAD är dock det bästa hiphopen har. Rekomenderas varmt till alla som känner att vanlig hiphop har en tendens att vara lite för ljummen och tråkig och ful och hiphopig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Asså shit, för vissa är musiken lite mer än bakgrundsorl. Black Moon! "Get on my skateboard and do a motherfuckin' drive-by" Bra snubbar. Enta Da Stage är fet. cLOUDDEAD är dock det bästa hiphopen har. Rekomenderas varmt till alla som känner att vanlig hiphop har en tendens att vara lite för ljummen och tråkig och ful och hiphopig. Okej, kan du berätta mer om dem? Typ bästa låtar och sånt? Är på jakt efter nått nytt inom hip-hop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Okej, kan du berätta mer om dem? Typ bästa låtar och sånt? Är på jakt efter nått nytt inom hip-hop. Aah, cLOUDDEAD är verkligen någonting nytt! Ett album är släppt: Ten, där alla låtar är jättebra. De har även släppt sex stycken 10"-EPs. De finns lätt att få tag på i form av en samlingsskiva med titeln cLOUDDEAD. Vissa bättre än andra, men alla skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 (redigerad) Är detta covern eller ej, enligt er? Enligt mig, nej. Då han på de gamla är utan någon tröja, de skivorna är rikigt fula(bakgrunden) och fonten på Before I ...... ser ut som någon wangzta har gjort. Redigerad 6 mars, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Aah, cLOUDDEAD är verkligen någonting nytt! Ett album är släppt: Ten, där alla låtar är jättebra. De har även släppt sex stycken 10"-EPs. De finns lätt att få tag på i form av en samlingsskiva med titeln cLOUDDEAD. Vissa bättre än andra, men alla skitbra. Väldigt mystisk musik men smaken är som baken Tipsar om 2 Pac - Shorty Wanna Be A Thug 8 Ball - Hands In The Air 213 - Absolutely Akon - Gringo A Tribe Calles Quest - Represent Beatnuts Feat Dj honda - On the mic Bone Crusher - Wyle Out Brother Ali - Champion (Remix) Busdriver - Imaginary Places Common - The Light Das Efx - Check It Out Dead Prez - Propaganda Del Tha Funkee Homosapien, Dan - Mastermind Deliquent Habbits - Return Of The Tres D-Block - 2 Gunz Up Dilated Peoples Feat Capleton - Firepower Dr Dre - Put It On Me Easy-E - I Rather Fuck With You Gangstar - The Militia Part 1 Geto Boys - My Mind Playin' Tricks on Me Gravediggaz - 1-800 Suicide Group Home - Livin Proof Guerilla Black - My First Hush - Fired Up Ice Cube - Steady Mobbin Ill Bill - Peace Sells Immortal Technique - Dance With The Devil Jedi Mind Tricks - Uncommon Valor A Vietnam Story Jinx Da Juvy - Off The Hook Jurassic 5 - Whats Golden Kid Frost - East Side Rendezvous Knoc Turnal - Str8 West Coast Kool G Rap - Its A Demo KRS-One - Step Into A World Ky Mani - Warriors LL Cool J - I Need Love Lloyd Banks - You Already Know (Remix) Looptroop - Fly Away Luniz - I Got Five On It M.O.P - Stand Clear Mark Ronson Feat Ghostface, Nate Dogg & Trice - Ooh Wee Ma$e - Welcome Back Masta Ace - Born To Roll Methodman - My Ex. Girlfriend Mighty 44 - Mighty 44 Mobb Deep - Hell On Earth Mos Def - Ms. Fat Booty Nappy Roots - Blowin' Trees Nas - Shoot 'Em Up Nitty - Hey Bitty Non Phixion - Say Goodbye To Yesterday Notorious B.I.G. Feat The Game - 1970 Somethin NWA - A Bitch Iz A Bitch Outkast - Players Ball Paperboys - Barcelona Paul Wall And Chamillionaire - True Perverted Monks - Doin' It Pras Feat. Odb & Mya - Ghetto Superstar Public Enemy - Terminator X To The Edge Of Pa Raekwon - Incarcerated Scarfaces Rakim - Guess Whos Back Rascalz feat. Choclair - As It Is Reks feat. Recs - Gunz Still Hot Redman - Diggy Doc Royce Da 5'9 - Hiphop Run DMC - King Of Rock Slick Rick - Childrens Story Smiff-N-Wessun - Wreckognize Snoop Dogg - Gunz And Hustlas So Solid Crew - Broken Silence Soldier B - Protect Your Head Souls of Mischief - Anything Can Happen Spooks - Things I've Seen Swollen Members - Lady Venom The Game - Dreams The Roots feat. Cody Chestnutt - The Seed Too Short - My Neck, My Back My Dick, My Sack Twista Feat. Memphis Bleek, Young Chris & Freeway - Art & Life Warren G - This Dj Vordul Mega - Neva Again Wu-Tang Clan - Triumph Xzibit - Beware Of Us Hoppas att nån låt är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Rätt mycket bra låtar där ja. Förresten ja kom och tänka på en sak nu. Ni som skriver här ofta (tommykiller,Mr.Magic,Solid X...), är ni "renodlade" hip-hoppare som går runt i typiska kläder och sånt? Eller är hip-hop för er bara bra musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Går runt i sneakers(nästan som Air-Force 1, men Lebron James's) och har 3 st New Era kepsar. Annars vanliga jeans, sweet shirt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 (redigerad) Rätt mycket bra låtar där ja. Förresten ja kom och tänka på en sak nu. Ni som skriver här ofta (tommykiller,Mr.Magic,Solid X...), är ni "renodlade" hip-hoppare som går runt i typiska kläder och sånt? Eller är hip-hop för er bara bra musik? Nja oftast använder jag vanliga jeans,sneakers,nån luvtröja fast jag har lite "hiphopkläder" från Usa men som jag inte använder så ofta Du själv då? Redigerad 8 mars, 2007 av Solid_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Rätt mycket bra låtar där ja. Förresten ja kom och tänka på en sak nu. Ni som skriver här ofta (tommykiller,Mr.Magic,Solid X...), är ni "renodlade" hip-hoppare som går runt i typiska kläder och sånt? Eller är hip-hop för er bara bra musik? Kör min egen stil. Någonting sådant har jag nog men nej jag köper inte baggy pants från Gulan och plastkedjor från Speedway. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Ahh det var väl ungefär som ja trodde . Själv har jag 3 par Adidas sneakers och går ofta i huvtröja men annars ser jag ganska normal ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Vilka är era favorit rappare? Min absoluta favorit är Snoop Dogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Helvita adidas skor, adidasbrallor (träninsgbrallor i allmänhet), adidas tröja med luva (hoodtröjor i allmänhet) och Fred Perry eller Nike mössa HELA LANDSKRONA HATAR POLISEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Helvita adidas skor, adidasbrallor (träninsgbrallor i allmänhet), adidas tröja med luva (hoodtröjor i allmänhet) och Fred Perry eller Nike mössa HELA LANDSKRONA HATAR POLISEN Har samma förutom mössa och addias skor (men mina är också vita) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Jag gör mina driveby's i svarta, tighta byxor, fina skjortor, skor från italien och inte så väldans mycket mer. Ingen skulle tro att jag hade så mycket som ett hum om vad hiphop ens var. Men om sanningen ska fram så kan jag mer än exakt alla i den här tråden. True, true. Håller med till 100%!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Helvita adidas skor, adidasbrallor (träninsgbrallor i allmänhet), adidas tröja med luva (hoodtröjor i allmänhet) och Fred Perry eller Nike mössa HELA LANDSKRONA HATAR POLISEN Jag skulle köpa dom nya adidas byxorna på rea så kommer nån jävla gubbe och tar det sista paret mitt framför ögonen på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Vilka är era favorit rappare? Min absoluta favorit är Snoop Dogg Just nu Nas o Dr.Dre, även om min last.fm inte visar så så är det de 2. Jag gör mina driveby's i svarta, tighta byxor, fina skjortor, skor från italien och inte så väldans mycket mer. Ingen skulle tro att jag hade så mycket som ett hum om vad hiphop ens var. Men om sanningen ska fram så kan jag mer än exakt alla i den här tråden. True, true. Håller med till 100%!. Ok, du kan mer än alla oss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts