tommy killer Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 1. Låten gjordes av Eminem för att promota The Re Up 2. Det var han som producerade Smack That, och så skriver han sina egna texter. Om ni vill höra Eminem i gammal form så finns et en freestyle som heter Still On Top med Dre, låten var med på en mixtape som släpptes före The Re Up. Och stilen har inget med att göra, lyssna bara på Just Lose It, släpptes då han var som bäst, och den var likadan nästan som Smack That. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Alltså menar du att Eminem har blivit som vilken "hiphop fjolla" som helst bara för att han har gjort Smack that med Akon? Nej men han har börjat göra massa låtar G-Unit och sånt trams. Det blir ingen "Eminem-kvalitet" på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Nej men han har börjat göra massa låtar G-Unit och sånt trams. Det blir ingen "Eminem-kvalitet" på det. Jo det är sant med tanke på The Re Up riktigt dålig skiva med alla bög rappare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Jo det är sant med tanke på The Re Up riktigt dålig skiva med alla bög rappare The Game är ju mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 The Game är ju mycket bättre. Betydligt mycket bättre än Stat Quo,50 Cent,G-Unit,Spider Loc och dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Betydligt mycket bättre än Stat Quo,50 Cent,G-Unit,Spider Loc och dom Kom tillbaka då han säljer 1 platina!! Var det inte han som sa att han skulle sälja 1 platina på en vecka!! Det har gått ca 5 månader sedan Doctors Advocate släpptes och han har fortfarande inte gått platina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Kom tillbaka då han säljer 1 platina!! Var det inte han som sa att han skulle sälja 1 platina på en vecka!! Det har gått ca 5 månader sedan Doctors Advocate släpptes och han har fortfarande inte gått platina. Och? Han är fortfarande bättre spelar ingen roll om han har sålt platina eller inte. Så du menar att alla som har sålt färre skivor än dom är sämre? Redigerad 4 mars, 2007 av Solid_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Och? Han är fortfarande bättre spelar ingen roll om han har sålt platina eller inte. Så du menar att alla som har sålt färre skivor än dom är sämre? Nej, men om han e så bra som du säger och han själv säger vf sviker hans egna fans honom, så som LLoyd Banks gjorde? The Game är inte dålig, men bättre än Stat Qou o C.O. e han inte. Glöm inte att utan G-Unit så hade han fortfarnde suttit i Compton och sugit av Lil Eazy för att få ett skivkontrakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Nej, men om han e så bra som du säger och han själv säger vf sviker hans egna fans honom, så som LLoyd Banks gjorde? The Game är inte dålig, men bättre än Stat Qou o C.O. e han inte. Glöm inte att utan G-Unit så hade han fortfarnde suttit i Compton och sugit av Lil Eazy för att få ett skivkontrakt. Och utan Eminem och Dr.Dre hade hela G-unit sugit av varandra på gatan iställer för i studion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Och utan Eminem och Dr.Dre hade hela G-unit sugit av varandra på gatan iställer för i studion Du verkar inte veta mycket om rap du, 50 cent o G-Unit var kända innan, de var underground som fan, de har släppt mixtapes och 50 cent har arbetat med Jam Master Jay, om du vet nu vem det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Du verkar inte veta mycket om rap du, 50 cent o G-Unit var kända innan, de var underground som fan, de har släppt mixtapes och 50 cent har arbetat med Jam Master Jay, om du vet nu vem det är! Ehm jo? Ja det vet jag men det jag mena va att utan Eminem och Dr.Dre hade dom inte vart lika kända som dom är nu (sålt platina) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Ehm jo? Ja det vet jag men det jag mena va att utan Eminem och Dr.Dre hade dom inte vart lika kända som dom är nu (sålt platina) Vem vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Vem vet! Jag är 99% säker på att det inte hade gått nå bra utan dom. Jag tyckte om 50 Cent när In The Club kom men ganska snart märkte jag att det enda han rappar om är hur tung och häftig han är, hur mycket pengar han tjänar,hur mycket brudar han har osv. han har ingen flow alls och nu har han börjat sjunga också fast han sa att Ja Rule va en riktig fag för att han sjöng Dom enda som jag tycker är bra i G-unit är Young Buck,M.O.P och mobb deep och den värsta är Tony Fagyo har nog aldrig hört en sån dålig rappare Redigerad 4 mars, 2007 av Solid_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Skojig diskussion. Personligen tycker jag The Game är bättre än G-Unit. Men han är inte särskilt bra han heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Hehe okej Tipsar om Das Efx - Underground Rappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 (redigerad) Jag är 99% säker på att det inte hade gått nå bra utan dom. Jag tyckte om 50 Cent när In The Club kom men ganska snart märkte jag att det enda han rappar om är hur tung och häftig han är, hur mycket pengar han tjänar,hur mycket brudar han har osv. han har ingen flow alls och nu har han börjat sjunga också fast han sa att Ja Rule va en riktig fag för att han sjöng Dom enda som jag tycker är bra i G-unit är Young Buck,M.O.P och mobb deep och den värsta är Tony Fagyo har nog aldrig hört en sån dålig rappare Vet du hur svårt det är att rappa då du har ett kulhål i munnen? Ja Rule är fag, då han började dissa Dre och alla andra i Shady/Aftermath. Visst G-Unit är inte de bästa rapparna, men Lloyd Banks mixtapes och Bucks nya kan hjälpa G-Unit upp igen. Redigerad 5 mars, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Jag fattar inte hur det ända ni snackar om är G-unit? Vart är alla andra hip hop stjärnor? Ni antingen säger att dom är bra eller dåliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Men detta är ett diskussions forum och om du inte pallar se mer G-Unit snack, kom med något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Läste för ett tag sen på nån skum sida att Kanye West ska släppa ett album vid namn "I Still Love H.E.R.", han har släppt en låt som heter så men den är inte särskilt bra. Nån som kan konfirmera detta rykte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 (redigerad) Vet du hur svårt det är att rappa då du har ett kulhål i munnen? Ja Rule är fag, då han började dissa Dre och alla andra i Shady/Aftermath. Visst G-Unit är inte de bästa rapparna, men Lloyd Banks mixtapes och Bucks nya kan hjälpa G-Unit upp igen. Nej det vet jag inte och jag antar att du inte heller vet det. okej men då lär ju Easy-E också vara fag för han dissa Dre? Redigerad 5 mars, 2007 av Solid_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts