tommy killer Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Du lyssnar inte på musi vad jag ser, Justin Timberlake's låtar? Ja Scott Storch rappade tillbaka då Timbaland dissade honom i en låt, som kommer från hans senaste album. Och jag tror de beefar om JT Cry Me River som de båda co-prod. tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Du lyssnar inte på musi vad jag ser, Justin Timberlake's låtar? Ja Scott Storch rappade tillbaka då Timbaland dissade honom i en låt, som kommer från hans senaste album. Och jag tror de beefar om JT Cry Me River som de båda co-prod. tillsammans. Jo jag har sett Timbaland i Timberlake och Nelly Furtados låtar men det kallar jag inte rap precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 På vilket sätt är Timbaland en sell-out? Han massproducerar "r'n'b"musik för pop charts. Pussy Cat dolls, Nelly furtado o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Hmm svårt och välja mellan dom två, båda är bra producenter. Justin Timberlake är nog den person jag helst av alla skulle vilja skjuta på denna planet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Hmm svårt och välja mellan dom två, båda är bra producenter. Justin Timberlake är nog den person jag helst av alla skulle vilja skjuta på denna planet Varför det? Han är ju ganska soft Skulle hellre skjutit en massa andra människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Nas koncert------>http://msnpresents.msn.com/nasconcert/artist.aspx?mkt=sv-se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 (redigerad) Varför det? Han är ju ganska soft Skulle hellre skjutit en massa andra människor. Därför att jag bara av nån anledning hatar honom och hans musik och så är det nog för att sen Snoop Dogg börja hänga med honom så har han också gått och blivit mer åt "fag" hållet. Och en sak till som jag nyss kom på, Eminem har ju dissat honom men endå på nån MTV music awards så skulle han få fram till honom och 50 Cent och skaka hand och leka att han känner dom, senare läste jag i en intervju med Eminem att han blev chockad att Justin hade bara gått fram till honom fast han inte ens kände snubben Redigerad 1 mars, 2007 av Solid_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Därför att jag bara av nån anledning hatar honom och hans musik och så är det nog för att sen Snoop Dogg börja hänga med honom så har han också gått och blivit mer åt "fag" hållet. Och en sak till som jag nyss kom på, Eminem har ju dissat honom men endå på nån MTV music awards så skulle han få fram till honom och 50 Cent och skaka hand och leka att han känner dom, senare läste jag i en intervju med Eminem att han blev chockad att Justin hade bara gått fram till honom fast han inte ens kände snubben Eminem har ju också blivit lika fag som Timberlake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) Han massproducerar "r'n'b"musik för pop charts. Pussy Cat dolls, Nelly furtado o.s.v. Så han är alltså en sell-out på grund av att han vidgar sina vyer utanför hiphop-musik? För att han utnyttjar sin talang som han besitter? Folk som du är bra brända alltså. Är Premo sell-out för att han proddade Aguilera? Är Dr Dre sell-out för att han proddat åt Michel'le och Gwen Stefani? Är RZA sell-out för att han gjorde musiken i Kill Bill och även sountracket + score till Afro Samurai? Dom tar på sig nya utmaningar som musiker, vässar sina skills och sträcker sig längre en bara inom hiphop-skaran. Förstår inte felet med att göra saker man tycker är kul och dessutom tjäna pengar på det. Din definition av sell-out är väldigt skev och trångsynt. Gå och lägg dig eller nåt. Din åsikt faller så hårt för att du har inga konkreta argument utöver att bara för man gör musik som uppskattas av fler folk än hiphop-lyssnare så är man sell-out. GOSH. Redigerad 2 mars, 2007 av Mr_Nitty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Eminem har ju också blivit lika fag som Timberlake. Hmm vad är det som gör Eminem lika mycket fag som Timberlake? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Hmm vad är det som gör Eminem lika mycket fag som Timberlake? Han har ju tappat sin stil helt. Han är som vilken hip-pop fjolla som helst. Jämför bara hans nya texter med dom gammla: Eminem & Akon - Smack That Ooh...Looks like another club banger They better hang on when they throw this thing on Get a lil drink on They gonna flip for this Akon shit You can bank on it! Pedicure medicure kitty-cat claws The way she climbs up and down them poles Looking like one of them putty-cat dolls Trying to hold my woodie back thru my chores Steps upstage and think I saw Creeps up behind me, shes like "yoo" I'm like ya I know lets cut to the chase No time to waste back to my place Starts from the club to the crib it's like a mile away I'm more like a pal of shall I say Plus I got pal of gal? his game In fact he is the one singing the song that's playing "Akon!" Eminem - The Real Slim Shady Y'all act like you never seen a white person before Jaws all on the floor like Pam, like Tommy just burst in the door and started whoopin her ass worse than before they first were divorce, throwin her over furniture It's the return of the... "Ah, wait, no way, you're kidding, he didn't just say what I think he did, did he?" And Dr. Dre said... nothing you idiots! Dr. Dre's dead, he's locked in my basement! Feminist women love Eminem "Slim Shady, I'm sick of him Look at him, walkin around grabbin his you-know-what Flippin the you-know-who," "Yeah, but he's so cute though!" Yeah, I probably got a couple of screws up in my head loose But no worse, than what's goin on in your parents' bedrooms Sometimes, I wanna get on TV and just let loose, but can't but it's cool for Tom Green to hump a dead moose "My bum is on your lips, my bum is on your lips" And if I'm lucky, you might just give it a little kiss And that's the message that we deliver to little kids And expect them not to know what a woman's clitoris is Of course they gonna know what intercourse is By the time they hit fourth grade They got the Discovery Channel don't they? "We ain't nothing but mammals.." Well, some of us cannibals who cut other people open like cantaloupes But if we can hump dead animals and antelopes then there's no reason that a man and another man can't elope [*EWWW!*] But if you feel like I feel, I got the antidote Women wave your pantyhose, sing the chorus and it goes... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Han har ju tappat sin stil helt. Han är som vilken hip-pop fjolla som helst. Jämför bara hans nya texter med dom gammla: Eminem & Akon - Smack That Ooh...Looks like another club banger They better hang on when they throw this thing on Get a lil drink on They gonna flip for this Akon shit You can bank on it! Pedicure medicure kitty-cat claws The way she climbs up and down them poles Looking like one of them putty-cat dolls Trying to hold my woodie back thru my chores Steps upstage and think I saw Creeps up behind me, shes like "yoo" I'm like ya I know lets cut to the chase No time to waste back to my place Starts from the club to the crib it's like a mile away I'm more like a pal of shall I say Plus I got pal of gal? his game In fact he is the one singing the song that's playing "Akon!" Men det är Akon som sjunger det mesta i låten. Det är inte Eminems låt. Inte hans text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Men det är Akon som sjunger det mesta i låten. Det är inte Eminems låt. Inte hans text. Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Men det är Akon som sjunger det mesta i låten. Det är inte Eminems låt. Inte hans text. Eminem rappar den texten jag skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Eminem rappar den texten jag skrev. Fortfarande inte hans text. Det är är Akons text. Han rappar bara. Money makes the world go 'round. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Fortfarande inte hans text. Det är är Akons text. Han rappar bara. Money makes the world go 'round. Eminem är ganska känd för att skriva alla sina texter själv och till Dre så han har nog skrivit texten till både han och Akon. Och även om pengar får världen att gå runt så behöver nog inte Eminem dom pengarna han får för att skämma ut sig i Smack That. 50 Cent hade passat bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Eminem är ganska känd för att skriva alla sina texter själv och till Dre så han har nog skrivit texten till både han och Akon. Och även om pengar får världen att gå runt så behöver nog inte Eminem dom pengarna han får för att skämma ut sig i Smack That. 50 Cent hade passat bättre. Du verkar inte förstå mig. Eminem är bara en feat i den låten. Han fick betalt att medverka och rappa den lilla biten i den låten. Akon har skrivit vad han ska rappa. Simpelt som så. Eminem är den enda rapparn jag tål så måste ju vara lite protective. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Du verkar inte förstå mig. Eminem är bara en feat i den låten. Han fick betalt att medverka och rappa den lilla biten i den låten. Akon har skrivit vad han ska rappa. Simpelt som så. Eminem är den enda rapparn jag tål så måste ju vara lite protective. Om du nu tycker om Eminem borde du inte "protecta" hans ja medverkande i nya låtar. Det är ju uselt av honom. Jag har gillat Eminem sen ja va 7-8 men tycker att detta är helt fel grej för Eminem. Jag har ingen källa på att Eminem skrev sin vers i "Smack That", men jag tror faktiskt att han gjort det. Har du nån källa som säger motsatsen, länka eller isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Om du nu tycker om Eminem borde du inte "protecta" hans ja medverkande i nya låtar. Det är ju uselt av honom. Jag har gillat Eminem sen ja va 7-8 men tycker att detta är helt fel grej för Eminem. Jag har ingen källa på att Eminem skrev sin vers i "Smack That", men jag tror faktiskt att han gjort det. Har du nån källa som säger motsatsen, länka eller isåfall? Nej, men om du tittar på hur det där är skrivet, det är inte Eminems stil. Långt från Eminems stil på hur det är skrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Om du nu tycker om Eminem borde du inte "protecta" hans ja medverkande i nya låtar. Det är ju uselt av honom. Jag har gillat Eminem sen ja va 7-8 men tycker att detta är helt fel grej för Eminem. Jag har ingen källa på att Eminem skrev sin vers i "Smack That", men jag tror faktiskt att han gjort det. Har du nån källa som säger motsatsen, länka eller isåfall? Alltså menar du att Eminem har blivit som vilken "hiphop fjolla" som helst bara för att han har gjort Smack that med Akon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts