okka Skrivet 26 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2004 De La Soul har släppt ett ny album, The Grind Date heter den, kolla upp den jävligt fet... Riktigt grymt album, gillar De La... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Snoop dogg i Def jam fight for new york. Jag tror jag ska köpa det. ettan var kul bra musik, Def jam artister osv. Snoop Dogg - Tha Shiznit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Snoop dogg i Def jam fight for new york. Jag tror jag ska köpa det. ettan var kul bra musik, Def jam artister osv. Snoop Dogg - Tha Shiznit Ettan är rätt underhållande, men så oerhört enformigt...tvåan ska tydligen ha mer grepp, moves, slag osv så man får hoppas att det kommer hålla längre. Sen så kommer det ju vara mer artister också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Dr. Dre feat. Xzibit och Eminem - Whats the difference Xzibit feat. Snoop Dogg - X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 29 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2004 Goodie Mob feat. Kurupt - Play Your Flutes Show & AG - Spit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Shiiiat fat! http://boyahed.com/?27-Smurfhits_4-20,_Gangsta_Smurf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Shiiiat fat! http://boyahed.com/?27-Smurfhits_4-20,_Gangsta_Smurf Haha, gangsta! Tipsar om Mission. Tipsar om Pharcyde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Tipsar om ICP - Piggy Pie! Så jävla rå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2004 Tipsar om ICP - Piggy Pie! Så jävla rå! Oh jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Beanie Siegel & Peedi Crakk feat. Dirt Mcgirt - When You Hear That Afu-Ra - Whirlwind Thru Cities Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Shiiiat fat! http://boyahed.com/?27-Smurfhits_4-20,_Gangsta_Smurf Hahahahahaahahahahahaahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2004 Hip-Hop kan vara rätt bra, fast det är inte min stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Da Band - Why Lil Romeo - My Cinderella Lloyd Banks - Im So Fly Fabolous - Breathe 50 Cent - Elimentery 50 Cent - Ghetto Quaran 50 Cent - Gun Runner 50 Cent - Heat 50 cent - If I Wasn't 50 cent - Make money 50 Cent - Power Of The Dollar 50 cent - Slow Dough Smilez And Southstar - Tell Me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 vill tipsa om Jeru the Damaja en riktigt skön snubbe, kolla t.ex. plattorna "The Sun Rises in the East" och " Wrath of the Math" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Någon som har hört något från eminems nyaste album encore? har hört ett par låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Jag har bara hört Just Lose It. Den var väl ganska bra, tror det kommer bli ett hyffsat fint album. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Just lose it sätter sig på hjärnan jag har gått om kring och sjungt den hela dan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Akon-Locked up är så jävla skön!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2004 Aesop rock - No Jumper Cables Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2004 Nån har säkert skrivit den redan, men jag skriver den i alla fall. Ludacris feat. Mystikal - Move Bitch Perfekt att spela på ungdomsdisco när en stroppig brud dyker upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts