Ace Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Jag vet att de är en av de bästa men jag tog bara några från min aktiva playlist Hehe, chill. @ tommy killer: Sant.. finns dock ännu fler bra svenska MC's. Passar även på att tipsa om Ken Ring - Måste säga hej. Blir så jävla festsugen när jag lyssnar på den.. "Vänta, jag måste säga hej till bruden. Vänta, jag måste jag säga hej till snuten. Hemma med en femma av det bruna och jag njuter!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Lyssnar på Snoop Dogg ft Pharrell & B-real - Vato. Den är rikigt nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Lyssnar på Snoop Dogg ft Pharrell & B-real - Vato. Den är rikigt nice. Kass, så som beatet och Snopp idag. Nas - Hip Hop Is Dead låten är på de flesta hop hop playlistor nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 (redigerad) Är inte så mycket för svensk hiphop och om ja lyssnar på nå svensk hiphop så är det väl Ken Ring,Houman Sebghati,Dp-sound,Rastegar och några till Canibus - No Return Redigerad 22 februari, 2007 av Solid_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Skånsk Hip Hop Advance Patrol - Vi e Dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Detox kommer ut i år, om man får tro Dr. Dre. http://www.kingsize.no/kingsize/?action=re...d=5016&sc=2 Hoppas ni gillar norska. Man fattar vad det står i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 (redigerad) Jag gillar klassik musik från sent 70-tal Redigerad 26 februari, 2007 av AceError Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 reported Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Ok, lite old news, finns en video man han och Bishop Lamont som annonserar ut albumet för september 2007. Ok jag tror ej att han vet när albumet själv kommer ut Detox tillkänna gavs vid 2004, med sedan alltid har flyttats fram. @Tux: Grym låt, har haft den på min mp3 nu i ett år ca och älskar den fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 reported mog723... bara därför du inte har nå känsla för musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 mog723... bara därför du inte har nå känsla för musik Men kan du skärpa dig? Först går du in på min användare. Sen så spammar du med den! Och din egen! Det räcker nu! Gå och lägg dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Men kan du skärpa dig? Först går du in på min användare. Sen så spammar du med den! Och din egen! Det räcker nu! Gå och lägg dig! Vart har jag spammat då ditt lilla skogstroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Vart har jag spammat då ditt lilla skogstroll DU skrev skit i cs-tråden och i hackerskills-tråden! Nej nu tänker jag inte ta detta över Hiphop-Tråden. OM du vill nåt kan du ta det genom PM med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 DU skrev skit i cs-tråden och i hackerskills-tråden! Nej nu tänker jag inte ta detta över Hiphop-Tråden. OM du vill nåt kan du ta det genom PM med mig. Om någon admin äns skulle kolla så skulle de kunna se att bara du har loggat in med din ip adress Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Din mamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Din mamma Nu det är värt att reportera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Varför ska du reportera Hiphoptråden för? Jag har sagt åt dig att vi tar detta genom PM men ändå så fortsätter du i den här tråden. Ge upp. Vafan. Jag blir less på mig själv...........SJÄLVMORD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 (redigerad) Varför ska du reportera Hiphoptråden för? Jag har sagt åt dig att vi tar detta genom PM men ändå så fortsätter du i den här tråden. Ge upp. Vafan. Jag blir less på mig själv...........SJÄLVMORD! Även det kan våra kära admins kolla upp på servern datorn ligger på eftersom allting lagras på hårdisken där. Då kan de se att du aldrig har sagt det innan Redigerad 26 februari, 2007 av AceError Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Även det kan våra kära admins kolla upp på servern datorn ligger på eftersom allting lagras på hårdisken där. Då kan de se att du aldrig har sagt det innan Jag har sagt det två gånger! "DU skrev skit i cs-tråden och i hackerskills-tråden! Nej nu tänker jag inte ta detta över Hiphop-Tråden. OM du vill nåt kan du ta det genom PM med mig. " "Varför ska du reportera Hiphoptråden för? Jag har sagt åt dig att vi tar detta genom PM men ändå så fortsätter du i den här tråden. Ge upp. Vafan. Jag blir less på mig själv...........SJÄLVMORD!" Lär dig läsa ditt spamluder.Ja jag vet att det är jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Ok, lite old news, finns en video man han och Bishop Lamont som annonserar ut albumet för september 2007. Ok jag tror ej att han vet när albumet själv kommer ut Detox tillkänna gavs vid 2004, med sedan alltid har flyttats fram. @Tux: Grym låt, har haft den på min mp3 nu i ett år ca och älskar den fortfarande. Nyheten i sig är inte direkt gammal... nyheten är baserad på en radiointervju som spelades in under hans födelsedag, 18 februari, där han återigen(om du har rätt d.v.s.) bekräftar att Detox kommer ut under 2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts