Jump to content

Hiphoptråden!

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Jag vet att de är en av de bästa men jag tog bara några från min aktiva playlist :)

Hehe, chill.

@ tommy killer: Sant.. finns dock ännu fler bra svenska MC's.

Passar även på att tipsa om Ken Ring - Måste säga hej.

Blir så jävla festsugen när jag lyssnar på den..

"Vänta, jag måste säga hej till bruden.

Vänta, jag måste jag säga hej till snuten.

Hemma med en femma av det bruna och jag njuter!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska du reportera Hiphoptråden för?

Jag har sagt åt dig att vi tar detta genom PM men ändå så fortsätter du i den här tråden. Ge upp. Vafan. Jag blir less på mig själv...........SJÄLVMORD!

Även det kan våra kära admins kolla upp på servern datorn ligger på eftersom allting lagras på hårdisken där.

Då kan de se att du aldrig har sagt det innan

Redigerad av AceError
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Även det kan våra kära admins kolla upp på servern datorn ligger på eftersom allting lagras på hårdisken där.

Då kan de se att du aldrig har sagt det innan

Jag har sagt det två gånger!

"DU skrev skit i cs-tråden och i hackerskills-tråden!

Nej nu tänker jag inte ta detta över Hiphop-Tråden. OM du vill nåt kan du ta det genom PM med mig. "

"Varför ska du reportera Hiphoptråden för?

Jag har sagt åt dig att vi tar detta genom PM men ändå så fortsätter du i den här tråden. Ge upp. Vafan. Jag blir less på mig själv...........SJÄLVMORD!"

Lär dig läsa ditt spamluder.

Ja jag vet att det är jag också

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, lite old news, finns en video man han och Bishop Lamont som annonserar ut albumet för september 2007.

Ok jag tror ej att han vet när albumet själv kommer ut Detox tillkänna gavs vid 2004, med sedan alltid har flyttats fram.

@Tux: Grym låt, har haft den på min mp3 nu i ett år ca och älskar den fortfarande.

Nyheten i sig är inte direkt gammal... nyheten är baserad på en radiointervju som spelades in under hans födelsedag, 18 februari, där han återigen(om du har rätt d.v.s.) bekräftar att Detox kommer ut under 2007.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor