YooSho Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Bow wow feat. T-pain - Outta my system är ganska lugn och skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Warren G och Nate Dogg - Regulaters. Klassiker också lugn och skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Warren G och Nate Dogg - Regulaters. Klassiker också lugn och skön. *Regulate Dj Khaled feat T.I. ,Rick Ross, Birdman, Lil Wayne, Akon , Fat Joe - We Takin Over Grymt härligt låt. Fett instrumental. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Märkte en väldigt lustig sak idag och det är att MC Eight(Rösten till Ryder i SA) och Infinite Mass har gjort en låt tillsammans som heter "Compton to Stocktown" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Märkte en väldigt lustig sak idag och det är att MC Eight(Rösten till Ryder i SA) och Infinite Mass har gjort en låt tillsammans som heter "Compton to Stocktown" Har jag ladrig hört talas om. Låter som en udda kombination. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 En inte helt ny låt, men fortfarande bra: Lil' Bow Wow - Bounce with me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Är det nån här som producerar egna beats eller rappar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Är det nån här som producerar egna beats eller rappar? Jag brukar ibland freestyla lite för mina kompisar, annars är det väl lite rhymes som kommer fram på lektionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Jag freestylar ibland. Inget seriöst. Det skulle vara skönt med en ny Rap box. Public Enemy - Fight The Power Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 freestyla är nåt som jag skulle vilja kunna och vara bra, har en polare som ja inte förstår mig på han kan freestyla i runt 10 min och det låter hur bra som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) Freestylar ni på svenska eller engelska? Mobb Deep & Method Man - Extortion Pete Rock & C.L. Smooth - They Reminisce Over You(T.R.O.Y.) Har väl förresten alla hip-hoppare med smak hört Nån som har nåt tips på nån småledsam Hip-hop låt? Redigerad 14 februari, 2007 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Jag freestylar på engelska med tandskydd (hade tandställning innan, med gummiband) så det blir lite slöare än innan, men snart är jag tillbaka i form. Mario Winans - I Don't Wanna Know Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Jag freestylar på engelska med tandskydd (hade tandställning innan, med gummiband) så det blir lite slöare än innan, men snart är jag tillbaka i form. Mario Winans - I Don't Wanna Know Ahh okej brukar köra på svenska för mina hip-hop okunniga vänner som antagligen tror att jag är bra efter som dom inte vet bättre Haha lustigt att du tipsade om den låten, har undrat vad den heter i flera veckor nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 T.I ft. P$C and Young Dro - Bankhead Riktigt, riktigt, riktigt bra låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Tycker att det är nice när man freestyler på engelska om man är svensk fast ja tycker att det är mer skills och att freestyla på svenska med tanke på att det är svårare att rappa på svenska Gangstarr - The Militia Pt.1 Nate Dogg - Hardest Man In Town Nas - Hiphop Is Dead Bone Thugs - Eternal Cypress Hill - Last Laugh Cypress Hill - Latin thugs (måste vara ett av dom skönaste beats jag har hört) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Tycker att det är nice när man freestyler på engelska om man är svensk fast ja tycker att det är mer skills och att freestyla på svenska med tanke på att det är svårare att rappa på svenska Gangstarr - The Militia Pt.1 Nate Dogg - Hardest Man In Town Nas - Hiphop Is Dead Bone Thugs - Eternal Cypress Hill - Last Laugh Cypress Hill - Latin thugs (måste vara ett av dom skönaste beats jag har hört) Sköna låtar Men så svårt är det inte på svenska förutom att det kanbli ganska repetivt i brist på ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Sköna låtar Men så svårt är det inte på svenska förutom att det kanbli ganska repetivt i brist på ord. japp 90 tals hiphop (fast hiphop is dead är från 2006) jo då det är fler ord som rimmar på engelskan än svenskan, det var nån dokumentär för många många år sen som handla om battles och då snacka dom om att det är lättare på engelska än svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Va e freestylea? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 (redigerad) Va e freestylea? När man rappar utan skriven text, man kommer på texten i huvudet samtidigt som man rappar Common - The Light Redigerad 15 februari, 2007 av Solid_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 När man rappar utan skriven text, man kommer på texten i huvudet samtidigt som man rappar Common - The Light När vi endå snackar Common så... Common - Doin' It(remix) Common - In My Own World(check the method) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts