Jump to content

Hiphoptråden!

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Ja, och då ska väl du svara med något i stil med: "Yo niggah! Got'sme hoes an bling-bling, peace foo shoo?"

Rätta mig om jag har fel, för jag försöker bara att förstå hur eran människoras kommunicerar med varandra, man förstår ju att klädesdelen är delvis hämtad från Kurt, men även blinda människor som köper jeans. Att sätta på sig skrot verkar även vara populärt.

Haha :wub:

Men ärligt... B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, och då ska väl du svara med något i stil med: "Yo niggah! Got'sme hoes an bling-bling, peace foo shoo?"

Rätta mig om jag har fel, för jag försöker bara att förstå hur eran människoras kommunicerar med varandra, man förstår ju att klädesdelen är delvis hämtad från Kurt, men även blinda människor som köper jeans. Att sätta på sig skrot verkar även vara populärt.

Du dömmer mig som lyssnar på rap att vara en svennewigger som köper alla sina kläder på speedway och går klädd i plastsmycken. Men då ska jag tala om för dig, lilla gubben, att alla som lyssnar på sådann musik inte är så. Om du tror det är du bara okunnig och nonchalant. Eller så vet du det men du försöker förlänga din e-penis här på gtasajten.

Du är bara barnslig som går in i den här tråden och skriver kommentarer som "Yo niggah!". Vi går inte in i rocktråden och spelar på stereotyper som att alla rockare är bögar för att de målar naglarna och klär sig i läderbyxor/jackor. Eftersom alla inte gör så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det möjligtvis någon ny hiphop artist som vet vad han rappar om :D

Lupe Fiasco typ.

Satt och funderade på vilka hip-hop låtar ja tycker ät bäst och ja kom fram till denna 10-topslista:

NWA - Straight Outta Compton

Common Sense - I Used To Love H.E.R.

Mobb Deep - Shook Ones Pt.II

Comptons Most Wanted - Hood Took Me Under

Kool G Rap & DJ Polo - Ill Street Blues

2Pac - Until The End Of Time

D12 - Good Die Young

Wu-Tang Clan - Little Ghetto Boys

Grandmaster Flash & Furious Five - The Message

Jurassic 5 & Big Daddy Kane - A Day At The Races

Redigerad av Reve
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha maim vad menar du Sökarna is the shit! :D

Ska det vara nittiotalet, ska det vara en kopp Cypress Hill med ett litet berg utav Rage Against The Machine, som man kan doppa House of Pain i.

Mums. Det enda jag verkligen lyssnar på, men jag tackar heller inte nej till The Eminem Show, eller valfritt Xzibit.

Men sådan är jag, lite granna udda, men mig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han kan inte börja när han tidigare har gjort det. Han har skrivit några noveller om hans homiesar i G-gänget.

Dock så ska han satsa lite smått på författarkarriären.

Ja det var väl det de handla om och antagligen kommer han väl skriva nåt om sin uppväxt(oväntat).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aww hell nah! Hörde "Pac's Life" nyligen. Tupac vänder sig i graven! Finns inga ord för hur kefft det här är. Lenton Hutton borde brinna i helvetet för all evighet för att ha gjort Tupac till en sellout-ass-bitch-rnb-fag. Låt mannen vila för fan. Alla texter de grävt upp för att göra alla skivor efter hans död är antagligen texter som han inte vart nöjd med. Och sen har The Voice The Nerve att säga, jag citerar, "2pac har gjort bättre låtar efter hans död.".

Godnatt. Ursäkta mig men jag blir upprörd av sådan här skit.

dead prez - Turn off the Radio

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor