dibel Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Ja, och då ska väl du svara med något i stil med: "Yo niggah! Got'sme hoes an bling-bling, peace foo shoo?" Rätta mig om jag har fel, för jag försöker bara att förstå hur eran människoras kommunicerar med varandra, man förstår ju att klädesdelen är delvis hämtad från Kurt, men även blinda människor som köper jeans. Att sätta på sig skrot verkar även vara populärt. Haha Men ärligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Finns det möjligtvis någon ny hiphop artist som vet vad han rappar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Ja, och då ska väl du svara med något i stil med: "Yo niggah! Got'sme hoes an bling-bling, peace foo shoo?" Rätta mig om jag har fel, för jag försöker bara att förstå hur eran människoras kommunicerar med varandra, man förstår ju att klädesdelen är delvis hämtad från Kurt, men även blinda människor som köper jeans. Att sätta på sig skrot verkar även vara populärt. Du dömmer mig som lyssnar på rap att vara en svennewigger som köper alla sina kläder på speedway och går klädd i plastsmycken. Men då ska jag tala om för dig, lilla gubben, att alla som lyssnar på sådann musik inte är så. Om du tror det är du bara okunnig och nonchalant. Eller så vet du det men du försöker förlänga din e-penis här på gtasajten. Du är bara barnslig som går in i den här tråden och skriver kommentarer som "Yo niggah!". Vi går inte in i rocktråden och spelar på stereotyper som att alla rockare är bögar för att de målar naglarna och klär sig i läderbyxor/jackor. Eftersom alla inte gör så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Chilla, jag har bara jävligt tråkigt, lyssna inte på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Chilla, jag har bara jävligt tråkigt Brukar du bli jävligt trög när du har tråkigt.. Eller är du alltid det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Brukar du bli jävligt trög när du har tråkigt.. Eller är du alltid det? Trög..., ironisk skulle jag nog säga. Hurså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Trög..., ironisk skulle jag nog säga. Hurså? Tänke på att du började spamma när du var uttråkad, kanske inte så klokt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Yo, what's upp wiggahz!? Shizzle dizzle in da hood yao!!! Hizzle, whistle, wacko? Frågan du söker lyder "What's crackin', yo?", då "Hizzle, whistle, wacko?" endast är trams-flams! Skärpning! Var du tvungen att nämna 90-talet nu beställde jag Sökarna och Stockholmsnatt Ja, det är det enda rätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 (redigerad) Finns det möjligtvis någon ny hiphop artist som vet vad han rappar om Lupe Fiasco typ. Satt och funderade på vilka hip-hop låtar ja tycker ät bäst och ja kom fram till denna 10-topslista: NWA - Straight Outta Compton Common Sense - I Used To Love H.E.R. Mobb Deep - Shook Ones Pt.II Comptons Most Wanted - Hood Took Me Under Kool G Rap & DJ Polo - Ill Street Blues 2Pac - Until The End Of Time D12 - Good Die Young Wu-Tang Clan - Little Ghetto Boys Grandmaster Flash & Furious Five - The Message Jurassic 5 & Big Daddy Kane - A Day At The Races Redigerad 9 januari, 2007 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Haha maim vad menar du Sökarna is the shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Haha maim vad menar du Sökarna is the shit! Ska det vara nittiotalet, ska det vara en kopp Cypress Hill med ett litet berg utav Rage Against The Machine, som man kan doppa House of Pain i. Mums. Det enda jag verkligen lyssnar på, men jag tackar heller inte nej till The Eminem Show, eller valfritt Xzibit. Men sådan är jag, lite granna udda, men mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 En av jus nu världens största producers Scott Storch, tyckte inte om honom innan, gillar honom nu. http://youtube.com/watch?v=T8M8TuNqWRE&...ted&search= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) En av jus nu världens största producers Scott Storch, tyckte inte om honom innan, gillar honom nu. http://youtube.com/watch?v=T8M8TuNqWRE&...ted&search= Varför gillar du honom nu? Förresten 50 Cent har börjat skriva noveller har jag läst. Redigerad 11 januari, 2007 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 För att han göra gansja feta beat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 För att han göra gansja feta beat. Jo det är tufft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Varför gillar du honom nu? Förresten 50 Cent har börjat skriva noveller har jag läst. Jasså? Om vadå? "How to make money"? Eller kanske "How to be a businessman"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Varför gillar du honom nu? Förresten 50 Cent har börjat skriva noveller har jag läst. Han kan inte börja när han tidigare har gjort det. Han har skrivit några noveller om hans homiesar i G-gänget. Dock så ska han satsa lite smått på författarkarriären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Han kan inte börja när han tidigare har gjort det. Han har skrivit några noveller om hans homiesar i G-gänget. Dock så ska han satsa lite smått på författarkarriären. Ja det var väl det de handla om och antagligen kommer han väl skriva nåt om sin uppväxt(oväntat). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Aww hell nah! Hörde "Pac's Life" nyligen. Tupac vänder sig i graven! Finns inga ord för hur kefft det här är. Lenton Hutton borde brinna i helvetet för all evighet för att ha gjort Tupac till en sellout-ass-bitch-rnb-fag. Låt mannen vila för fan. Alla texter de grävt upp för att göra alla skivor efter hans död är antagligen texter som han inte vart nöjd med. Och sen har The Voice The Nerve att säga, jag citerar, "2pac har gjort bättre låtar efter hans död.". Godnatt. Ursäkta mig men jag blir upprörd av sådan här skit. dead prez - Turn off the Radio Redigerad 14 januari, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Oooh. Verse suger. http://www.youtube.com/watch?v=P1uPaObnkpI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts