tommy killer Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Nytt år för hip hop och många nya album från t.ex 50 , Eminem, T.I., 2pac, m.m. En sida rankar de 100 bästa låtarna från 2006---->http://rap.about.com/od/toppicks/ss/TopRapSongs2006.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Bra länk.. Jag säger bara.. G-Unit n' Shady Records aftermath.. Kicks ass. Lloyd Banks cd Rotten Apple är sjukt het Eminems The Re-Up är sjukt het 50 Cents kommer bli sjukt het G-Unit är sjukt heta. Ha också ögonen öppna för de nya killarna i de kretsarna, Hot Rod, Creekwater, Cashis, Stat Quo mfl... G g g g g g-unit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Du vet att rotten album är ren flopp, sämsta cd på länge, t.o.m hans mixtapes är bättre än albumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Du vet att rotten album är ren flopp, sämsta cd på länge, t.o.m hans mixtapes är bättre än albumet. Om han tycker att den är bra så får han väl göra det. G-UNNOOOOT! Nej seriöst den där beefen är fånig. Själv ser jag fram emot: Chamillionaire - Ultimate Victory Papoose - The Nacirema Dream Rick Ross - Rise To Fame Kanye West - Graduation Common - Finding Forever Consequence - Don't Quit Your Day Job! Talib Kweli - Ear Drum T.I. - T.I. vs. T.I.P. Ludacris - Theatre of the Mind Tha Dogg Pound - Dogg Chit Young Dro - Young And The Restless Antar att det blir av att wareza Paul Wall, Mike jones med fler för att se vad de går för. Dessutom skulle jag gärna vilja höra något nytt från MC Solaar eller Mos Def också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Du vet att rotten album är ren flopp, sämsta cd på länge, t.o.m hans mixtapes är bättre än albumet. Rotten Apple menar du. Lloyd Banks går från klarhet till klarhet, het det är han. Rotten Apple är en av de hetaste rap-albumen på länge, vare sig du vill det eller inte. Det mesta Banks gör är riktigt bra tycker jag, mixtapesen också som du säger. Med hans album gjorde han ingen besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Nej mig gjorde han då inte besviken. Däremot förväntat jag mig inget bra ut av honom heller. Bortsätt från fiddy så är Lloyd den jag hatar mest i hela G-Unit/Shady crew. Shieet jag får hjärnskador bara av att lyssna på hans "flow". Redigerad 6 januari, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Om han tycker att den är bra så får han väl göra det. G-UNNOOOOT! Nej seriöst den där beefen är fånig. Själv ser jag fram emot: Chamillionaire - Ultimate Victory Papoose - The Nacirema Dream Rick Ross - Rise To Fame Kanye West - Graduation Common - Finding Forever Consequence - Don't Quit Your Day Job! Talib Kweli - Ear Drum T.I. - T.I. vs. T.I.P. Ludacris - Theatre of the Mind Tha Dogg Pound - Dogg Chit Young Dro - Young And The Restless Antar att det blir av att wareza Paul Wall, Mike jones med fler för att se vad de går för. Dessutom skulle jag gärna vilja höra något nytt från MC Solaar eller Mos Def också. Klart, men jag bara sa vad jag och de flesta världen runt säger. Detox kommer nog bli en av rap historiens bästa album. Shhady/Aftermath G-Unittt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Nytt år för hip hop och många nya album från t.ex 50 , Eminem, T.I., 2pac, m.m. En sida rankar de 100 bästa låtarna från 2006---->http://rap.about.com/od/toppicks/ss/TopRapSongs2006.htm Ah, nice lista! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Klart, men jag bara sa vad jag och de flesta världen runt säger. Detox kommer nog bli en av rap historiens bästa album. Shhady/Aftermath G-Unittt Inte för att vara negativ men Dre har nog tappat gnistan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Inte för att vara negativ men Dre har nog tappat gnistan. Dre har aldrig varit en bra rappare. Han skrev inte ens sina egna texter. Däremot är han en bra producent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Dre har aldrig varit en bra rappare. Han skrev inte ens sina egna texter. Däremot är han en bra producent. Jo fast han satsar på fel artister. Han borde inte jobba med G-Unit och dom. Han borde jobbat med The Game. Det hade blivit bättre resultat enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Jo fast han satsar på fel artister. Han borde inte jobba med G-Unit och dom. Han borde jobbat med The Game. Det hade blivit bättre resultat enligt mig. G-Unit är en guldgruva. The Game är mer av ett chanskort. The Game vill inte ens ha Dr. Dre's hjälp. Jag skulle nog också hellre jobbat med G-Unit under såna förutsättningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 G-Unit är en guldgruva. The Game är mer av ett chanskort. The Game vill inte ens ha Dr. Dre's hjälp. Jag skulle nog också hellre jobbat med G-Unit under såna förutsättningar. Haha länge sen man såg dig Vissa G-Unit låtar är bra andra inte. Ser också fram emot Detox även om jag hjar tappat gnistan för musik totalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 G-Unit är en guldgruva. The Game är mer av ett chanskort. The Game vill inte ens ha Dr. Dre's hjälp. Jag skulle nog också hellre jobbat med G-Unit under såna förutsättningar. Jo men deras musik är inget vidare. Det är mer pop än hip-hop. Han tjatar ju hela tiden om Dre och att det är hans stora idol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Jag håller mig till Cypress Hill. Alltså det ljuva 90-talet, där musiken var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Yo, what's upp wiggahz!? Shizzle dizzle in da hood yao!!! Hizzle, whistle, wacko? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Yo, what's upp wiggahz!? Shizzle dizzle in da hood yao!!! Hizzle, whistle, wacko? Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Yo, what's upp wiggahz!? Shizzle dizzle in da hood yao!!! Hizzle, whistle, wacko? HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Jag håller mig till Cypress Hill. Alltså det ljuva 90-talet, där musiken var bra. Var du tvungen att nämna 90-talet nu beställde jag Sökarna och Stockholmsnatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Okej. Ja, och då ska väl du svara med något i stil med: "Yo niggah! Got'sme hoes an bling-bling, peace foo shoo?" Rätta mig om jag har fel, för jag försöker bara att förstå hur eran människoras kommunicerar med varandra, man förstår ju att klädesdelen är delvis hämtad från Kurt, men även blinda människor som köper jeans. Att sätta på sig skrot verkar även vara populärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts