Jump to content

Hiphoptråden!

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

The Games senatse album The Doctors Advocate har vekligen floppat.

Men för ca en vecka sedan läckte det ut bilder på 50 som stödjer Games nya album.

http://www.shadyblock.com/forums/index.php?showtopic=34482

Och kolla på denn a bild------>http://xxlmag.com/online/?p=3184

Game är verkligen Gangsta crip från Compton.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Även fast du förklarar för alla som inte vet vad Bay area är så är ditt förra inlägg helt onödigt.

På vilket sätt menar du då?

Dessutom är Thizz slang för ecstasy och ingen musikstil. :unsure:
Det är även ett välkänt faktum att Thizz är en dans, pouläriserad av den store Mac Dre, kanske var det jag syftade på skulle jag tro. :D

Game är verkligen Gangsta crip från Compton.

Game är Blood, men ok.

Redigerad av TonyGustavsson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På vilket sätt menar du då?

Det är även ett välkänt faktum att Thizz är en dans, pouläriserad av den store Mac Dre, kanske var det jag syftade på skulle jag tro. :unsure:

Game är Blood, men ok.

Jaja, ibland så blandar man ihop alla jävla compton rappare.

Hna var Crip i början men gick över till Blood!

The Game spent his later life living in a primarily Crip gang neighborhood known as Santana Blocc,[8] although the rapper would grow up to become a member of the Bloods.[9] Taylor claims that his mother and father were both affiliated with Crip gangs

Redigerad av tommy killer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

- Herr Talman, jag önskar framlägga en personlig åsikt.

- Åsiktsframförande beviljas, herr Håkansson.

- Tack, herr Talman. *harklar mig och tittar ner i mina papper.* Jag önskar framlägga att HipHop är den lägst stående musikgenrén efter isländsk folkdans.

- Vill du begrunda det, herr Håkansson?

- Absolut, herr Talman. HipHopscenen bygger på ett anspelande på sex, droger och våld. Alla dessa tre är vibrationer man inte ska sända ut till minderåriga, såsom herr Tommy_Killer. Tack för mig.

- Tack, herr Håkansson.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

- Tack, herr Talman. *harklar mig och tittar ner i mina papper.* Jag önskar framlägga att HipHop är den lägst stående musikgenrén efter isländsk folkdans.

- Absolut, herr Talman. HipHopscenen bygger på ett anspelande på sex, droger och våld. Alla dessa tre är vibrationer man inte ska sända ut till minderåriga, såsom herr Tommy_Killer. Tack för mig.

- Tack, herr Håkansson.

:unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

- Tack, herr Håkansson.

Så torr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaja, ibland så blandar man ihop alla jävla compton rappare.

Hna var Crip i början men gick över till Blood!

The Game spent his later life living in a primarily Crip gang neighborhood known as Santana Blocc,[8] although the rapper would grow up to become a member of the Bloods.[9] Taylor claims that his mother and father were both affiliated with Crip gangs

Står ingenstans att han var crip, men ska inte vara sån.

@Mr.Magic, jag lade fram min personliga åsikt på att The Bay är tillbaka, fundera då på vad resten av forumet får ut av att vi snackar hip-hop?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Mr.Magic, jag lade fram min personliga åsikt på att The Bay är tillbaka, fundera då på vad resten av forumet får ut av att vi snackar hip-hop?

Nej, men han bodde i ett Crip område och då måste ha ha haft någon kontakt med Crip(?).

Bara för att det står så så betyder det inte att han är/var Crip.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men han bodde i ett Crip område och då måste ha ha haft någon kontakt med Crip(?).

Bara för att det står så så betyder det inte att han är/var Crip.

Om man växer upp i ett Crip område kan man inte bli Bloods. Då hade han inte levt idag. Antagligen bodde han kanske i ett Crip område när han var riktigt liten och flyttade till ett annat när han blev stor nog att "gangbanga". Eller nåt. Förresten var hittade du texten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man växer upp i ett Crip område kan man inte bli Bloods. Då hade han inte levt idag. Antagligen bodde han kanske i ett Crip område när han var riktigt liten och flyttade till ett annat när han blev stor nog att "gangbanga". Eller nåt. Förresten var hittade du texten?

Hittade texten på Wikipedia, sök på Jayceon Taylor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ge dig nu. Den här tråden är för att diskutera hiphop, låttips o.s.v. Ditt inlägg "makes no sense".

MC Solaar - La Belle et Le Bad Boy

edit: Kunde inte motstå :P

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor