TonyGustavsson Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 The bay is back! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 The bay is back! Ok, vad menar du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Ok, vad menar du med det? Okänt. Han kanske menar något citat från valfri låt. Eller så är han helt ute å cyklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TonyGustavsson Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) Snälla nån... Säg inte att ni inte känner till "The Bay"? Det var dit Tupac flyttade 1988. Området kring San Francisco, Oakland, Vallejo osv, mest känt för "Hyphy" och "Thizz". Sjukt härligt skivsläpp från b.la. Keak Da Sneak, E-40, Mac Mall osv. Redigerad 27 december, 2006 av TonyGustavsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Även fast du förklarar för alla som inte vet vad Bay area är så är ditt förra inlägg helt onödigt. Dessutom är Thizz slang för ecstasy och ingen musikstil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 The Games senatse album The Doctors Advocate har vekligen floppat. Men för ca en vecka sedan läckte det ut bilder på 50 som stödjer Games nya album. http://www.shadyblock.com/forums/index.php?showtopic=34482 Och kolla på denn a bild------>http://xxlmag.com/online/?p=3184 Game är verkligen Gangsta crip från Compton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Har en fråga här, var inte Xzibit känd 92? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Har en fråga här, var inte Xzibit känd 92? Hans första skiva kom ut '96, den med Paparazzi. Men han kan väl ha varit underground innan? Har ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TonyGustavsson Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Även fast du förklarar för alla som inte vet vad Bay area är så är ditt förra inlägg helt onödigt. På vilket sätt menar du då? Dessutom är Thizz slang för ecstasy och ingen musikstil. Det är även ett välkänt faktum att Thizz är en dans, pouläriserad av den store Mac Dre, kanske var det jag syftade på skulle jag tro. Game är verkligen Gangsta crip från Compton. Game är Blood, men ok. Redigerad 28 december, 2006 av TonyGustavsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) På vilket sätt menar du då? Det är även ett välkänt faktum att Thizz är en dans, pouläriserad av den store Mac Dre, kanske var det jag syftade på skulle jag tro. Game är Blood, men ok. Jaja, ibland så blandar man ihop alla jävla compton rappare. Hna var Crip i början men gick över till Blood! The Game spent his later life living in a primarily Crip gang neighborhood known as Santana Blocc,[8] although the rapper would grow up to become a member of the Bloods.[9] Taylor claims that his mother and father were both affiliated with Crip gangs Redigerad 28 december, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 - Herr Talman, jag önskar framlägga en personlig åsikt. - Åsiktsframförande beviljas, herr Håkansson. - Tack, herr Talman. *harklar mig och tittar ner i mina papper.* Jag önskar framlägga att HipHop är den lägst stående musikgenrén efter isländsk folkdans. - Vill du begrunda det, herr Håkansson? - Absolut, herr Talman. HipHopscenen bygger på ett anspelande på sex, droger och våld. Alla dessa tre är vibrationer man inte ska sända ut till minderåriga, såsom herr Tommy_Killer. Tack för mig. - Tack, herr Håkansson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 - Herr Talman, jag önskar framlägga en personlig åsikt. - Åsiktsframförande beviljas, herr Håkansson. - Tack, herr Talman. *harklar mig och tittar ner i mina papper.* Jag önskar framlägga att HipHop är den lägst stående musikgenrén efter isländsk folkdans. - Vill du begrunda det, herr Håkansson? - Absolut, herr Talman. HipHopscenen bygger på ett anspelande på sex, droger och våld. Alla dessa tre är vibrationer man inte ska sända ut till minderåriga, såsom herr Tommy_Killer. Tack för mig. - Tack, herr Håkansson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 - Herr Talman, jag önskar framlägga en personlig åsikt. - Åsiktsframförande beviljas, herr Håkansson. - Tack, herr Talman. *harklar mig och tittar ner i mina papper.* Jag önskar framlägga att HipHop är den lägst stående musikgenrén efter isländsk folkdans. - Vill du begrunda det, herr Håkansson? - Absolut, herr Talman. HipHopscenen bygger på ett anspelande på sex, droger och våld. Alla dessa tre är vibrationer man inte ska sända ut till minderåriga, såsom herr Tommy_Killer. Tack för mig. - Tack, herr Håkansson. Så torr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Så torr. Håller med till 100%! xD @Tony: Ja, fundera på vad resten av forumet får ut av att du skriver saker så som "The Bay is back" tills nästa gång du skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TonyGustavsson Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Jaja, ibland så blandar man ihop alla jävla compton rappare. Hna var Crip i början men gick över till Blood! The Game spent his later life living in a primarily Crip gang neighborhood known as Santana Blocc,[8] although the rapper would grow up to become a member of the Bloods.[9] Taylor claims that his mother and father were both affiliated with Crip gangs Står ingenstans att han var crip, men ska inte vara sån. @Mr.Magic, jag lade fram min personliga åsikt på att The Bay är tillbaka, fundera då på vad resten av forumet får ut av att vi snackar hip-hop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Står ingenstans att han var crip, men ska inte vara sån. @Mr.Magic, jag lade fram min personliga åsikt på att The Bay är tillbaka, fundera då på vad resten av forumet får ut av att vi snackar hip-hop? Nej, men han bodde i ett Crip område och då måste ha ha haft någon kontakt med Crip(?). Bara för att det står så så betyder det inte att han är/var Crip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Nej, men han bodde i ett Crip område och då måste ha ha haft någon kontakt med Crip(?). Bara för att det står så så betyder det inte att han är/var Crip. Om man växer upp i ett Crip område kan man inte bli Bloods. Då hade han inte levt idag. Antagligen bodde han kanske i ett Crip område när han var riktigt liten och flyttade till ett annat när han blev stor nog att "gangbanga". Eller nåt. Förresten var hittade du texten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Om man växer upp i ett Crip område kan man inte bli Bloods. Då hade han inte levt idag. Antagligen bodde han kanske i ett Crip område när han var riktigt liten och flyttade till ett annat när han blev stor nog att "gangbanga". Eller nåt. Förresten var hittade du texten? Hittade texten på Wikipedia, sök på Jayceon Taylor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Står ingenstans att han var crip, men ska inte vara sån. @Mr.Magic, jag lade fram min personliga åsikt på att The Bay är tillbaka, fundera då på vad resten av forumet får ut av att vi snackar hip-hop? Ge dig nu. Den här tråden är för att diskutera hiphop, låttips o.s.v. Ditt inlägg "makes no sense". MC Solaar - La Belle et Le Bad Boy edit: Kunde inte motstå http://img393.imageshack.us/img393/1529/diddykongns9.jpg Redigerad 28 december, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TonyGustavsson Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Men ge dig du. Är det inte hip-hop från The Bay eller? Din fula bild på P. Diddy "makes no sense". Men skit i det nu. Bokade biljett till Snoop & Diddy konserten idag, åker upp med 4 polare och slaggar hos en kille från Gambia! Låttips: KRS-ONE - 9mm Goes Bang, grym låt från BDP! God kväll på er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts