Ace Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Den är inte gjord av 2pac!!! Han är död sen 1996 och Changes släpptes 2003 tror jag. Bara det visar hur mycket du kan om hip hop Öh, den släpptes 1998. Och bara för den är släppt efter han dog betyder inte att det inte var han som gjorde den. "Bara det visar hur mycket du kan om hip hop." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Hur många album är det som har släppts ut efter hans död? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Hur många album är det som har släppts ut efter hans död? 6st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Öh, den släpptes 1998. Och bara för den är släppt efter han dog betyder inte att det inte var han som gjorde den. "Bara det visar hur mycket du kan om hip hop." Hur kan den vara gjord av honom om han är död? Gjorde han den innan han dog? Svar: Nej, de har med dator teknik gjort hans röst och sedan en låt, samma gäller hans nya abum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Hur kan den vara gjord av honom om han är död? Gjorde han den innan han dog? Svar: Nej, de har med dator teknik gjort hans röst och sedan en låt, samma gäller hans nya abum. Tänk om han inte är död Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Hur kan den vara gjord av honom om han är död? Gjorde han den innan han dog? Och hur fan vet du att han inte gjorde den innan han dog? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Texten har han antagligen spelat in innan han dog, ser inget annat alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 (redigerad) Och hur fan vet du att han inte gjorde den innan han dog? Läs detta då, är det han som gjort den?? http://en.wikipedia.org/wiki/Changes_%282Pac_song%29 Det som är 2pac med låten är bara hans röst, som vissa lyrics är från en gammal låt, men de andra är samplade, alltså gjorde tack vare datorer eller att vissa av orden kommer från andra låtar. Redigerad 16 december, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 (redigerad) Den är inte gjord av 2pac!!! Han är död sen 1996 och Changes släpptes 2003 tror jag. Bara det visar hur mycket du kan om hip hop Det visar hur mycket du vet om hip hop.. ! Hur är det så att jag kommer ihåg 2pac- changes sen jag var 7-8 år gammal ?! det var den som fick mig att börja gilla honom redan när jag var liten ! den släpptes faan heller år 2003 ?! Redigerad 16 december, 2006 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 (redigerad) Det visar hur mycket du vet om hip hop.. ! Hur är det så att jag kommer ihåg 2pac- changes sen jag var 7-8 år gammal ?! det var den som fick mig att börja gilla honom redan när jag var liten ! den släpptes faan heller år 2003 ?! Oj, förlåt mig att jag tog fel på 5 år. Världen går under. Och om du läste min post så står det TROR JAG!1 Redigerad 16 december, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 (redigerad) Alltså Changes är väl inte datorgjord oh ihopklippt? Det låter skumt och i såfall är ju en av hip-hopens mest kända låtar inte ens äkta. Changes var den första rapvideo jag såg som 7-8 åring. Ja kommer ihåg att ja tyckte det var otäckt när poliserna tryckte upp folk mot stängslena Tommykiller: Nas och The Game låter som en konstig blandning. Men den lät bra.(hade redan den) Redigerad 16 december, 2006 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Alltså Changes är väl inte datorgjord oh ihopklippt? Det låter skumt och i såfall är ju en av hip-hopens mest kända låtar inte ens äkta. Changes var den första rapvideo jag såg som 7-8 åring. Ja kommer ihåg att ja tyckte det var otäckt när poliserna tryckte upp folk mot stängslena Tommykiller: Nas och The Game låter som en konstig blandning. Men den lät bra.(hade redan den) Jo, de flesta låtar som har gjorts efter någons död är antingen ihopklippta eller unrealesed before, men det är inte många unrealesed låtar som blir realesed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Jo, de flesta låtar som har gjorts efter någons död är antingen ihopklippta eller unrealesed before, men det är inte många unrealesed låtar som blir realesed. Men det är väl ändå a little coolt att songs som tidigare har varit unreleased sedan becomes released, 'ya know what I mean? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Läs detta då, är det han som gjort den?? http://en.wikipedia.org/wiki/Changes_%282Pac_song%29 Det som är 2pac med låten är bara hans röst, som vissa lyrics är från en gammal låt, men de andra är samplade, alltså gjorde tack vare datorer eller att vissa av orden kommer från andra låtar. Alla verser är från en och samma text, som när låten släpptes var nytt (osläppt sen innan). Bara för att det var andra som gjorde beatet och refrängen betyder ju inte att 2pac inte gjorde låten. Själv rösten med det flowet måste ju vara inspelat innan 2pac dog, om nu inte Cortez har rätt. Alltså har ju 2pac gjort, åtminstånde en del av låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Alla verser är från en och samma text, som när låten släpptes var nytt (osläppt sen innan). Bara för att det var andra som gjorde beatet och refrängen betyder ju inte att 2pac inte gjorde låten. Själv rösten med det flowet måste ju vara inspelat innan 2pac dog, om nu inte Cortez har rätt. Alltså har ju 2pac gjort, åtminstånde en del av låten. Jo det är bra flow i Changes och det går inte och klippa ihop. Men om Cortez har rätt så har vi löst det...hehe Förresten vad har hänt med Cortez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Jo det är bra flow i Changes och det går inte och klippa ihop. Men om Cortez har rätt så har vi löst det...hehe Förresten vad har hänt med Cortez? Jag frågade det i en annan tråd och dom svarade att han bara var lite inaktiv, att han besökte andra forum just nu. Så han är inte bannad eller något sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Men det är väl ändå a little coolt att songs som tidigare har varit unreleased sedan becomes released, 'ya know what I mean? Hahaha, det var nog den här månadens skönaste citat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Det som är i början på Rat-tat...(whatever) - Dr.Dre innan själva låten börjar, vad kommer det från? Känner igen det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Måste tipsa om D12 - Good Die Young och Wu-Tang Clan - Little Ghetto Boys. Om ni inte hört dom skaffa fort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Under hela denna helg så är det MTV Yo Raps på just MTV, intervjuer dokumentärer o uppträdanden kommer att visas. Enjoy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts