Jump to content

Hiphoptråden!

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Jag tycker båda är bra. Får man det? Eller finns det någon hemlig hiphop-lag som säger att man måste vara jätteglad i den ena rapparen och hata den andra?

Njae Men ja gillar inte Biggie helt enkelt. Men ja gillar t.ex både Ice Cube och Cypress Hill och 50 Cent(bara ibland och bara 3 låtar) och The Game.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Biggie leker med 2pac när det gäller rap!

Han rimmar mycket bättre än 2pac.

Men smaken är som baken.

Ja exakt så nu bråkar vi inte. Men 2Pac gjorde både Gangster och Kyrko rap.

Plus att dom båda "lekte" eller "leker" dom fortfarande?

Redigerad av Reve
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Niggah what???

The Game dissade 50 för att äta steroider, men om man kollar på honom så har han blivit lite tjockare.

Kolla själv. http://music.aol.com/videos/sessions/sessi...p;defaultID=611

lol, vad vill du säga? om man äter mycket och blir tjock är inte samma sak som att gå på anabola och bygga snabba muskler?

Pepsi Smash - H-Town Mic Pass

Pepsi Smash - DUB Edition(& G-Unit) Mic Pass

Om 2pac, jag skulle nog inte kalla all hans musik gangsta rap men han kallade sig ändå "Thug" och han hade tatueringen MOB(=Member of Bloods)

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lol, vad vill du säga? om man äter mycket och blir tjock är inte samma sak som att gå på anabola och bygga snabba muskler?

Om 2pac, jag skulle nog inte kalla all hans musik gangsta rap men han kallade sig ändå "Thug" och han hade tatueringen MOB(=Member of Bloods)

Han dissade 50 för att vara tjock(pga att han gick/gåt på anabola), men borde han inte kolla på sig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han var en "Thug". Och all hans musik var ju inte Gangsta rap. Men de mesta iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor