L_Voll Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Jag tycker båda är bra. Får man det? Eller finns det någon hemlig hiphop-lag som säger att man måste vara jätteglad i den ena rapparen och hata den andra? Redigerad 26 november, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Jag tycker båda är bra. Får man det? Eller finns det någon hemlig hiphop-lag som säger att man måste vara jätteglad i den ena rapparen och hata den andra? West och East . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Jag tycker båda är bra. Får man det? Eller finns det någon hemlig hiphop-lag som säger att man måste vara jätteglad i den ena rapparen och hata den andra? Njae Men ja gillar inte Biggie helt enkelt. Men ja gillar t.ex både Ice Cube och Cypress Hill och 50 Cent(bara ibland och bara 3 låtar) och The Game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Ähh Biggie suger snopp. Han är slö på att rappa och har inget mot 2Pacs sjukt bra rim. Biggie leker med 2pac när det gäller rap! Han rimmar mycket bättre än 2pac. Men smaken är som baken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Biggie leker med 2pac när det gäller rap! Han rimmar mycket bättre än 2pac. Men smaken är som baken. Jo, han leker ju verkligen med 2Pac. Biggie var ett äckligt fetto. Han sög på att rappa, medans 2Pac var en redig gangstarappare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Jo, han leker ju verkligen med 2Pac. Biggie var ett äckligt fetto. Han sög på att rappa, medans 2Pac var en redig gangstarappare. Vad har vikten att göra med hur man rappar?? gangstarappare??? lol, haha, omg, 2pac var poesi om du har lyssnat på honom. Men nej, du lyssnar säckert på ghetto gospel o changes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Vad har vikten att göra med hur man rappar?? gangstarappare??? lol, haha, omg, 2pac var poesi om du har lyssnat på honom. Men nej, du lyssnar säckert på ghetto gospel o changes. Inte Ghetto Gospel, men på changes lyssnar jag en del. Och Gangstarap kallas de som 2Pac gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Inte Ghetto Gospel, men på changes lyssnar jag en del. Och Gangstarap kallas de som 2Pac gjorde. Och...det vet du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Och...det vet du? Varför skulle jag inte kunna veta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Biggie leker med 2pac när det gäller rap! Han rimmar mycket bättre än 2pac. Men smaken är som baken. Ja exakt så nu bråkar vi inte. Men 2Pac gjorde både Gangster och Kyrko rap. Plus att dom båda "lekte" eller "leker" dom fortfarande? Redigerad 26 november, 2006 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Inte Ghetto Gospel, men på changes lyssnar jag en del. Och Gangstarap kallas de som 2Pac gjorde. Jämnför N.W.A - 2pac och berätta mig vilka av de 2 är gangsta rap!!! Ser du skillnaden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Jämnför N.W.A - 2pac och berätta mig vilka av de 2 är gangsta rap!!! Ser du skillnaden?? Jo, okej. Skillnad på N.W.A och 2Pac är det ju. Men 2Pac gjorde med Gangsta rap! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Jo, okej. Skillnad på N.W.A och 2Pac är det ju. Men 2Pac gjorde med Gangsta rap! Exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Ja exakt så nu bråkar vi inte. Men 2Pac gjorde både Gangster och Kyrko rap. Haha, är det en ny genre inom hiphop eller, kyrko-rap? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Haha, är det en ny genre inom hiphop eller, kyrko-rap? Det kallas väl Christian Rap eller nåt sånt men ja kallar det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Niggah what??? The Game dissade 50 för att äta steroider, men om man kollar på honom så har han blivit lite tjockare. Kolla själv. http://music.aol.com/videos/sessions/sessi...p;defaultID=611 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Niggah what??? The Game dissade 50 för att äta steroider, men om man kollar på honom så har han blivit lite tjockare. Kolla själv. http://music.aol.com/videos/sessions/sessi...p;defaultID=611 lol, vad vill du säga? om man äter mycket och blir tjock är inte samma sak som att gå på anabola och bygga snabba muskler? Pepsi Smash - H-Town Mic Pass Pepsi Smash - DUB Edition(& G-Unit) Mic Pass Om 2pac, jag skulle nog inte kalla all hans musik gangsta rap men han kallade sig ändå "Thug" och han hade tatueringen MOB(=Member of Bloods) Redigerad 1 december, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 lol, vad vill du säga? om man äter mycket och blir tjock är inte samma sak som att gå på anabola och bygga snabba muskler? Pepsi Smash - H-Town Mic Pass Pepsi Smash - DUB Edition(& G-Unit) Mic Pass Om 2pac, jag skulle nog inte kalla all hans musik gangsta rap men han kallade sig ändå "Thug" och han hade tatueringen MOB(=Member of Bloods) Han dissade 50 för att vara tjock(pga att han gick/gåt på anabola), men borde han inte kolla på sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 lol, vad vill du säga? om man äter mycket och blir tjock är inte samma sak som att gå på anabola och bygga snabba muskler? Pepsi Smash - H-Town Mic Pass Pepsi Smash - DUB Edition(& G-Unit) Mic Pass Om 2pac, jag skulle nog inte kalla all hans musik gangsta rap men han kallade sig ändå "Thug" och han hade tatueringen MOB(=Member of Bloods) Han var en "Thug". Och all hans musik var ju inte Gangsta rap. Men de mesta iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Börjat lyssna asmycket på G-Unit! Så jävla bra känsla alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts