YooSho Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Är det nån som vet om Eazy-E var med i bone thugs ? för jag ahr för mig att han inte var det, utan bara gjorde låtar med dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Är det nån som vet om Eazy-E var med i bone thugs ? för jag ahr för mig att han inte var det, utan bara gjorde låtar med dom LoL, haha, han var med i N.W.A! Och han gjorde några låtar med BTH. Akons nya Konvicted o The Game's Doctor's Advocate har läckt ut!!!!! 01. Lookin' At You (Produced By 3:37 Urban EP Pope) 02. Da Shit (Produced By DJ 5:23 Khalil) 03. It's Okay (One Blood) 4:17 (Produced By Reefa) 04. Compton (Feat. Will.I.Am) 4:41 (Produced By Will.I.Am) 05. Remedy (Produced By Just 2:57 Blaze) 06. Let's Ride (Produced By Scott 3:57 Storch) 07. Too Much (Feat. Nate Dogg) 4:11 (Produced By Scott Storch) 08. Wouldn't Get Far (Feat. Kanye 4:11 West) (Produced By Kanye West) 09. Scream On 'Em (Feat. Swizz 4:20 Beatz) 10. One Night (Produced By Nottz) 4:27 11. Doctor's Advocate (Feat. Busta 5:03 Rhymes) (Produced By Jonathan "J.R." Rotem) 12. Ol' English (Produced By Hi 4:44 Tek) 13. California Vacation (Feat. 4:29 Snoop & Xzibit) (Produced By Jonathan "J.R." Rotem) 14. Bang (Feat. Kurupt & Daz) 3:37 (Produced By Jelly Roll) 15. Around The World (Feat. Jamie 4:02 Foxx) (Produced By Mr. Porter) 16. Why You Hate The Game (Feat. 9:22 Nas) (Produced By Just Blaze) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Akons nya Konvicted o The Game's Doctor's Advocate har läckt ut!!!!! Trevligt, jag gillar Akon. Redigerad 31 oktober, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 LoL, haha, han var med i N.W.A! Och han gjorde några låtar med BTH. men det var ju det jag sa ! hur seg kan man vara ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 men det var ju det jag sa ! hur seg kan man vara ?! Du hade ju ett fråge tecken, så det betydde att du hade en fråga, jag svarade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Venåm Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Jag lyssnar på nästan all HipHop! Finns inget bättre, just nu så är favoriterna 50cent å dom andra grabbarna från G-Unit (Lloyd Banks, Young Buc, Tony Yayo) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Jag lyssnar på nästan all HipHop! Finns inget bättre, just nu så är favoriterna 50cent å dom andra grabbarna från G-Unit (Lloyd Banks, Young Buc, Tony Yayo) Lol, deras gamla är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Laddade ner Konvicted, har ju c.a halva skivan sen säkert ett halvår tillbaka. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Laddade ner Konvicted, har ju c.a halva skivan sen säkert ett halvår tillbaka. :/ vill ha den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Jag lyssnar på nästan all HipHop! Finns inget bättre, just nu så är favoriterna 50cent å dom andra grabbarna från G-Unit (Lloyd Banks, Young Buc, Tony Yayo) Jag kan förstå varför folk gillar 50 men fan inte dem andra. kanske young buc också men helvete heller lloyd banks. snubben är fan keff. nästan allt med g-unit blir kefft fan lyssna bara på mobb deep's ny platta och sen lyssna på deras äldre fet skillnad som om dem helt plötsligt gått och blivit keffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Jag kan förstå varför folk gillar 50 men fan inte dem andra. kanske young buc också men helvete heller lloyd banks. snubben är fan keff. nästan allt med g-unit blir kefft fan lyssna bara på mobb deep's ny platta och sen lyssna på deras äldre fet skillnad som om dem helt plötsligt gått och blivit keffa Lloyd o Buck är de bästa i G-Unit. Talk Of New York, Tony Yayo är en av de kassaste rapparna( kan man ens kalla honom det?) jag någonsin hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Laddade ner Konvicted, har ju c.a halva skivan sen säkert ett halvår tillbaka. :/ Med Akon va? isånnafall har jag haft den riktigt länge, men bara bootlegen. Redigerad 6 november, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Tony Yayo är en av de kassaste rapparna I heard that Redigerad 6 november, 2006 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Jag kan förstå varför folk gillar 50 men fan inte dem andra. kanske young buc också men helvete heller lloyd banks. snubben är fan keff. nästan allt med g-unit blir kefft fan lyssna bara på mobb deep's ny platta och sen lyssna på deras äldre fet skillnad som om dem helt plötsligt gått och blivit keffa Folk tycker väl olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Va på 50`s konsert igår och den var så förbannad bra!! Någon annan som var där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Här är hela videon fast clean och utan den där baseball skiten You Dont Know Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Här är hela videon fast clean och utan den där baseball skiten You Dont Know Skit låt+ ännu sämre video. Eminem har gått från Gangsta till Wanksta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Här är hela videon fast clean och utan den där baseball skiten You Dont Know Give me my 90's back Vart tog musiken vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 (redigerad) Give me my 90's back Vart tog musiken vägen? Den dog, återupplivades och gömmer sig långt inne i min Ipod.(Du får hälsa på om du vill) Redigerad 9 november, 2006 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Den dog, återupplivades och gömmer sig långt inne i min Ipod.(Du får hälsa på om du vill) haha om ni vill ha en sköön bas låt så är det Young joc - it's going down Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts