L_Voll Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Läste det för nån dag sen men vadå Petters kollega? Dom har gjort en låt tillsammans! Aa, de har säkert inte ens träffat varandra. Gillar den låten förövrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Aa, de har säkert inte ens träffat varandra. Gillar den låten förövrigt. Mmm haha, tycker inte om Petter. Men har lyssnat mycket på svensk hip-hop den senaste månaden. Fronda, The Latin Kings och Ison & Fille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Mmm haha, tycker inte om Petter. Men har lyssnat mycket på svensk hip-hop den senaste månaden. Fronda, The Latin Kings och Ison & Fille. Fattarus nya släpptes idag! Lyssna! Fast jag måste säga att jag är lite besviken..eller..jag vet inte.. än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Fattar ingenting .. är inte fabolous typ känd från U.S.A ? och petter bara en svensk rappare ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Fattar ingenting .. är inte fabolous typ känd från U.S.A ? och petter bara en svensk rappare ? Jo, men aftonbladet har som vanligt skrivit helt fel. De är inte vänner de har bara spelat in en låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Fattarus nya släpptes idag! Lyssna! Fast jag måste säga att jag är lite besviken..eller..jag vet inte.. än. Tycker inte dom är så bra. Utom deras "Mina Hundar" och nån annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Jo, men aftonbladet har som vanligt skrivit helt fel. De är inte vänner de har bara spelat in en låt. Så dom skrev också fel på att fabolous kunde svenksa ? för dom sa att han rappade på svenska på den svenska mixen av det går bra nu ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Mmm haha, tycker inte om Petter. Men har lyssnat mycket på svensk hip-hop den senaste månaden. Fronda, The Latin Kings och Ison & Fille. Ison och Fille är sköna, fast har inte lyssnat så mycket på deras nya låtar. Gillar de gamla låtarna "Skiter I" och "Glider". Kebab - Ska nog försöka lyssna på Fattarus nya album nån dag, hörde ju en låt på radion som inte var så rolig. Fast det kanske finns bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Ison och Fille är sköna, fast har inte lyssnat så mycket på deras nya låtar. Gillar de gamla låtarna "Skiter I" och "Glider". Kebab - Ska nog försöka lyssna på Fattarus nya album nån dag, hörde ju en låt på radion som inte var så rolig. Fast det kanske finns bättre. Ok ska skaffa dom har bara hört "Lägg ner ditt vapen" och "Skiter I". Dom e bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Nu har jag tittat lite i min HipHop-samling. Visar sig att det jag lyssnar lite på är i princip The Streets, Fort Minor och Lupe Fiasco. Hur mycket gangstarespekt det än saknar får någon gärna tipsa om liknande musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Nu har jag tittat lite i min HipHop-samling. Visar sig att det jag lyssnar lite på är i princip The Streets, Fort Minor och Lupe Fiasco. Hur mycket gangstarespekt det än saknar får någon gärna tipsa om liknande musik. The Roots Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Nu har jag tittat lite i min HipHop-samling. Visar sig att det jag lyssnar lite på är i princip The Streets, Fort Minor och Lupe Fiasco. Hur mycket gangstarespekt det än saknar får någon gärna tipsa om liknande musik. Lyssnar du på Lupe Fiasco borde du nog kolla in Kanye West som singnade honom och har liknande stil. Det är det enda ja kommer på just nu återkommer kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Nu har jag tittat lite i min HipHop-samling. Visar sig att det jag lyssnar lite på är i princip The Streets, Fort Minor och Lupe Fiasco. Hur mycket gangstarespekt det än saknar får någon gärna tipsa om liknande musik. Twista har ett par sköna låtar som du kanske diggar, Kanye West också.. The Roots kan också vara intressanta. Matisyahu möjligtvis.. även om det lutar lite åt reggae-hållet. Edit: Palla att jag skriver så långsamt.. >.< Redigerad 20 oktober, 2006 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Lystnar faktiskt inte så mycket på HipHop... Någon som kan rekomendera någonting bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Lystnar faktiskt inte så mycket på HipHop... Någon som kan rekomendera någonting bra? Lupe Fiasco - Hurt Me Soul. Min brorsa som annars lyssnar på rock gillar den låten skarpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Lystnar faktiskt inte så mycket på HipHop... Någon som kan rekomendera någonting bra? Bone Thugs N Harmony - Call me Bone Thugs N Harmony - Don't stop inte för gangsta eller för mycket bas pump.. utan lugna sköna chill låtar EDIT: tycker för övrigt om att Bonethugs har ändrats .. förut var det bara weed drugs och skit .. nu kör dom vanliga bra grejer .. inte killing, im a g jag vet inte vad Redigerad 20 oktober, 2006 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Lupe Fiasco - Hurt Me Soul. Min brorsa som annars lyssnar på rock gillar den låten skarpt. Bone Thugs N Harmony - Call me Bone Thugs N Harmony - Don't stop inte för gangsta eller för mycket bas pump.. utan lugna sköna chill låtar EDIT: tycker för övrigt om att Bonethugs har ändrats .. förut var det bara weed drugs och skit .. nu kör dom vanliga bra grejer .. inte killing, im a g jag vet inte vad Okej Danke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 EDIT: tycker för övrigt om att Bonethugs har ändrats .. förut var det bara weed drugs och skit .. nu kör dom vanliga bra grejer .. inte killing, im a g jag vet inte vad Det har ju Ice cube också gjort, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 http://img179.imageshack.us/img179/7803/gaymetu1.jpg Vad tycker ni? Är det den äkta bilden av The Game vi ser på bilden här över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 http://img179.imageshack.us/img179/7803/gaymetu1.jpg Vad tycker ni? Är det den äkta bilden av The Game vi ser på bilden här över? Tror inte det, men den passar honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts