Reve Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 den e skitbra Är det den som handlar om en frisörsalong? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) http://img178.imageshack.us/img178/6976/ralloydrd9in8.jpg LLOYD BANKS - THE ROTTEN APPLE --------------------------------------------------------------------------------------- 01 "Rotten Apple" (featuring 50 Cent & Prodigy of Mobb Deep) (Produced by Havoc of Mobb Deep) 02 "Make A Move" (Produced by Midi Mafia) 03 "Survival" (Produced by Young RJ) 04 "Iceman" (featuring Young Buck, Scarface, 8Ball & MJG) (Produced by Dave Morris) 05 "You Know The Deal" (featuring Rakim) 06 "Help" (featuring Keri Washington) (Produced by Ron Browz) 07 "Addicted" (featuring Musiq Soulchild) 08 "Hands Up" (featuring 50 Cent) (Produced by Eminem) 09 "Stranger" (Produced by Nick Speed) 10 "NY, NY" (featuring Tony Yayo) (Produced by Eminem) 11 "Get Clapped" (featuring Mobb Deep) (Produced by Needlz) 12 "One Night Stand" (featuring Keon Bryce) (Produced by 9th Wonder) 13 "Playboy (Part 2)" (Produced by Ron Browz) 14 "Gilmores" (Produced by Young Lord) 15 "Cake" (featuring 50 Cent) (Produced by Fatin) 16 "My House" (featuring 50 Cent) (Produced by Timbaland) 17 "Life" (featuring Spider Loc) -------------------------------------------------------------------------------------- Riktigt bra platta tycker jag det är den "klassiska" Lloy Banks stilen på den. Producerad av Eminem, men låtarna är producerade av andra också. Rekomenderas! Redigerad 12 oktober, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Har inte Mobb Deep splittrats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 http://img178.imageshack.us/img178/6976/ralloydrd9in8.jpg LLOYD BANKS - THE ROTTEN APPLE --------------------------------------------------------------------------------------- 01 "Rotten Apple" (featuring 50 Cent & Prodigy of Mobb Deep) (Produced by Havoc of Mobb Deep) 02 "Make A Move" (Produced by Midi Mafia) 03 "Survival" (Produced by Young RJ) 04 "Iceman" (featuring Young Buck, Scarface, 8Ball & MJG) (Produced by Dave Morris) 05 "You Know The Deal" (featuring Rakim) 06 "Help" (featuring Keri Washington) (Produced by Ron Browz) 07 "Addicted" (featuring Musiq Soulchild) 08 "Hands Up" (featuring 50 Cent) (Produced by Eminem) 09 "Stranger" (Produced by Nick Speed) 10 "NY, NY" (featuring Tony Yayo) (Produced by Eminem) 11 "Get Clapped" (featuring Mobb Deep) (Produced by Needlz) 12 "One Night Stand" (featuring Keon Bryce) (Produced by 9th Wonder) 13 "Playboy (Part 2)" (Produced by Ron Browz) 14 "Gilmores" (Produced by Young Lord) 15 "Cake" (featuring 50 Cent) (Produced by Fatin) 16 "My House" (featuring 50 Cent) (Produced by Timbaland) 17 "Life" (featuring Spider Loc) -------------------------------------------------------------------------------------- Riktigt bra platta tycker jag det är den "klassiska" Lloy Banks stilen på den. Producerad av Eminem, men låtarna är producerade av andra också. Rekomenderas! Hunger For More är bättre!!!! Har inte Mobb Deep splittrats? Nope, inte vad jag vet, men det gick rykten om att Havoc hade blivit skjuten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 När kommer Fattaru´s nya album? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Hunger For More är bättre!!!! Nope, inte vad jag vet, men det gick rykten om att Havoc hade blivit skjuten. Ja har en låt som heter The Mobb Deep Breakup(Havoc Dissin Prodigy) - Havoc. Den är iaf äldre än Lloyd Banks nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Diddy's nya o Xzibits nya har läckt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Diddy's nya o Xzibits nya har läckt ut. Tråkigt när sånt händer. Btw, Xzibit´s var inte så mycket att hurra för. Men så är jag ju iof inte så inbiten inom området, heller. Redigerad 13 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Diddys låter som en dans album från 80's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Diddys låter som en dans album från 80's. W0rd och lol på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Diddys låter som en dans album från 80's. And I like it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Nytt Fattaru-album släpps imorgon! Fattaru - Mina drömmars stad Låtlista: 01: Intro 02: Show Me Fan 03: Den Där Skiten 04: Fingret Åt Dom 05: Vän Till En Vän 06: Sthlsnatt 07: Hörde Jag Skål 08: Klassfoto 09: Snubbar Vet Inte 10: 100:- 11: Stila Upp Din Skit 12: Ung Snubbe 13: Blod 14: Min Klocka Går Efter Provlyssna här: http://www.emi.se/artists/fattaru/mds/index.htm ---- Aah, jag älskade Fattaru när de var alldeles färska, men sen avsvalnade intresset för dem, ända tills tidigare i år då jag återinförskaffade deras gamla album. Tycker de är svinigt bra! Hoppas den här nya låter bra (det verkar som det, iallafall av det jag har hört.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Riktigt bra platta tycker jag det är den "klassiska" Lloy Banks stilen på den. Producerad av Eminem, men låtarna är producerade av andra också. Rekomenderas! En artist med material som inte daterar längre bak än 2002 kan knappast ha ett "klassiskt" sound. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 En artist med material som inte daterar längre bak än 2002 kan knappast ha ett "klassiskt" sound. Han menar att det är den klassiska LLoyd Bnks stilen, inte hip hop+ så har Lloyd Banks gjort övermånga mixtapes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Bone thugs N Harmony's nya album har släppts Bone Thugs N Harmony - Thug Stories låtarna: 1. Intro 2. Call me 3. Thug stories 4. She got crazy 5. Don't stop 6. Do it again 7. So sad 8. Fire 9. What you see 10. Stand not in our way 11. Still no surrender 12. This life har lyssnat på dom flesta och tycker dom har gjort många bättre låtar än innan .. är ganska glad att dom gjort nytt album haha Låten Fire är as rolig. Dom tar typ grejer från nån annan låt , ni vet den där The roof, The roof is on fire vet inte vad den heter ajja är bara jävligt glad att dom gjort album typ bara jag som gillar dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) Nytt Fattaru-album släpps imorgon! Fattaru - Mina drömmars stad Låtlista: 01: Intro 02: Show Me Fan 03: Den Där Skiten 04: Fingret Åt Dom 05: Vän Till En Vän 06: Sthlsnatt 07: Hörde Jag Skål 08: Klassfoto 09: Snubbar Vet Inte 10: 100:- 11: Stila Upp Din Skit 12: Ung Snubbe 13: Blod 14: Min Klocka Går Efter Provlyssna här: http://www.emi.se/artists/fattaru/mds/index.htm ---- Aah, jag älskade Fattaru när de var alldeles färska, men sen avsvalnade intresset för dem, ända tills tidigare i år då jag återinförskaffade deras gamla album. Tycker de är svinigt bra! Hoppas den här nya låter bra (det verkar som det, iallafall av det jag har hört.) Fattaru var med i Lantz i P3 för någon timme sedan. De körde en låt som nästan saknade musik, ganska kass enligt mig. Antar att det är låten "Hörde Jag Skål", eftersom refrängen gick så. Håller med om att de var väldigt bra när de var "färska". Jag gillade låten "Mina Hundar". Redigerad 18 oktober, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Faan va alla släpper album samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Petters kollega Fabolous sköts i benet i ett parkeringsgarage Petters kollega Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Petters kollega Fabolous sköts i benet i ett parkeringsgarage Petters kollega Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Petters kollega Fabolous sköts i benet i ett parkeringsgarage Petters kollega Läste det för nån dag sen men vadå Petters kollega? Dom har gjort en låt tillsammans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts