Reve Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 De är inte på nåt sätt fiender längre (finns även blått som skjuter blått och rött som skjuter rött) Jo men endå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Rap suger, så det finns ingen som rappar bra. Varför ska du skriva här då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Varför ska du skriva här då ? För jag tycker det är roligt irritera er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 För jag tycker det är roligt irritera er. Ja skulle skriva nån elakt men du verkar gilla Gorillaz och dom gillar jag med så ja ångrade mig och börja onanera till den där bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 För jag tycker det är roligt irritera er. Måste vara väldigt kul . vad gillar du då ? dansband eller hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Det finns inget dåligt med dansbandsmusik... All musik e bra... Djulgran är inte bra dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Jaja smaken är som baken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Rap suger, så det finns ingen som rappar bra. om det inte finns nån som rappar bra, hur kan du faaan då veta vad bra rapp är ? oj .. nu tänkte du inte efter va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Rap suger, så det finns ingen som rappar bra. Rap suger för att det inte finns nån som rappar bra, eller ingen som rappar bra för att rap suger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 The Games ny video har kommit ut nu. Låten heter One Blood, och låten suger så gör också videon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 (redigerad) The Games ny video har kommit ut nu. Låten heter One Blood, och låten suger så gör också videon. Håller jag med om, har inte sett videon dock. Teriyaki Boyz - Tokyo Drift Redigerad 23 augusti, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Har ni hört låten i vilken Ken Ring dissar Profet till tonerna av Still D R E? Han verkar inte vara speciellt glad, det må jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Har ni hört låten i vilken Ken Ring dissar Profet till tonerna av Still D R E? Han verkar inte vara speciellt glad, det må jag säga. Jo jag har hört den, vad heter den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Har ni hört låten i vilken Ken Ring dissar Profet till tonerna av Still D R E? Han verkar inte vara speciellt glad, det må jag säga. Brushaan langa BB! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Jo jag har hört den, vad heter den? Vet inte riktigt, Dissar Profet står det bara. Fast det är nog inte en låt som kommer släppas på skiva. Tror den är helt ok att tanka och sprida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Aha! Whoa, kom så ska jag spola ner dig i min toa. Ken hade en battletråd en söndag där medlemmarna i forumet kunde sitta och battla live o shit, sen finns det en medlem som kallar sig Prophet och denne Prophet är inte den ni tror sig vara, så nej han dissade inte den mannen som ni tror. Iaf så körde Ken över denna kille totalt efter att ha kallat Ken för horunge i en text som han skrev i battletråden. Thats it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Aha! Whoa, kom så ska jag spola ner dig i min toa. Till en snubbe på ett forum, haha. Och på detta forum klagades det på att StellHell var grov i munnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Till en snubbe på ett forum, haha. Och på detta forum klagades det på att StellHell var grov i munnen. Aa men nån fjolla som leker tung bakom datorn och kallar hans döda mamma för hora, inte precis konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 http://img166.imageshack.us/img166/6803/gamekkad4.jpg Oooh, vad gangsta du är game. Keep lyin'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 http://img166.imageshack.us/img166/6803/gamekkad4.jpg Oooh, vad gangsta du är game. Keep lyin'. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts