YooSho Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag undrar om Outlawz fortfarande gör musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Ol Dirty Bastard - Got your money featuring Kelis Nej, som sagt så menar jag melodin i låten, inte själva sången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Nej, som sagt så menar jag melodin i låten, inte själva sången.The Neptunes har producerat den iaf. Sen om den kommer därifrån ursprungligen det vettefasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Tack att ni svara på min fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Vad heter första låten i klippet? http://www.youtube.com/watch?search=&m...p;v=YqMZYXPOvw0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Vad heter första låten i klippet? http://www.youtube.com/watch?search=&m...p;v=YqMZYXPOvw0 Hahhahahaahaha...vet inte...(skönt att det inte bara är ja som tittar på sånt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Enda hip hop musiken som är bra är West Coast. Typ Snoop, Dre, 2Pac och Eazy E (Även fast han inte var med på Death Row). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Enda hip hop musiken som är bra är West Coast. Typ Snoop, Dre, 2Pac och Eazy E (Även fast han inte var med på Death Row). den ända jag inte tycker om som du skrivit är snoop på nått sätt så tycker itne jag han är bra rappare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 (redigerad) den ända jag inte tycker om som du skrivit är snoop på nått sätt så tycker itne jag han är bra rappare Gamla låtar som nuttin but a g thang e sköna! A Tribe Called Quest - Can I Kick It Redigerad 20 augusti, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 den ända jag inte tycker om som du skrivit är snoop på nått sätt så tycker itne jag han är bra rappare På tal om Snoop. Han är väl från Crips och The Game är från Bloods men dom är ju med i varandras videos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Busta borde hålla sin armar i styr eller? Busta Rhymes in trouble? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 (redigerad) Busta borde hålla sin armar i styr eller? Busta Rhymes in trouble? Trevah gon' take it to da streets! xD Snoop: Redigerad 20 augusti, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 den ända jag inte tycker om som du skrivit är snoop på nått sätt så tycker itne jag han är bra rappare Snoop är ju cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 A Tribe Called Quest - Can I Kick It Asskön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 På tal om Snoop. Han är väl från Crips och The Game är från Bloods men dom är ju med i varandras videos? De är inte på nåt sätt fiender längre (finns även blått som skjuter blått och rött som skjuter rött) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) ...Now in LA as you know there's a war going on And it's been going on since before I was born Though the undisputed origin has yet to be formed It all used to boil down to the red and the blue But that got fucked up as the many led the few Now there's bloods killin' bloods and crips killin' crips That's niggas killin' niggas they play kickball with... Redigerad 21 augusti, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Lil Kim - We Dont Give A Fuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Snoop är ju cool Han kanske är cool men han är ingen bra rappare .. han är ju en irriterande snitch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Han kanske är cool men han är ingen bra rappare .. han är ju en irriterande snitch Jag tkr både han är cool och rappar bra. Nästan bättre än 2pac faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Jag tkr både han är cool och rappar bra. Nästan bättre än 2pac faktiskt Rap suger, så det finns ingen som rappar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts