Reve Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Allting med 2pac är bra. Förutom de senaste grejerna som Enimem mixat ihop. Har märkt det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Tycker inte att dom är dåliga, men de som gjordes innan han blev skjuten var bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Kan ni sammanfatta alla bra låtar som har kommit denna sommar? Jag tror jag har missat en del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Någon som har Grind Time med Chamillionare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Nej, men jag gillar Ridin med Chamillionare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Nej, men jag gillar Ridin med Chamillionare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 BTW, snubben som jag nämnde för länge sedan har berättat för mig att han har fått bra nyheter. Bättre kontakter, nyt och bättre ställe att spela in på... Har jag tur så kan jag ladda upp en låt om ngn månad. Eller några månader, får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Någon som har Grind Time med Chamillionare. jepp jag har den den är as bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Kan ni sammanfatta alla bra låtar som har kommit denna sommar? Jag tror jag har missat en del. Ingen typ...Joo Kayne West - Touch The Sky...men den kom kanske i våras eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Hur gammal är låten "grits - Ooh Aah" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Såg videon till P.I.M.P igår... Vilka konstiga bröst vissa av tjejerna hade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Såg videon till P.I.M.P igår... Vilka konstiga bröst vissa av tjejerna hade... På vilket sätt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 På vilket sätt då? Det kallas silikon och är idiotiskt. The Goats - ?Do The digs dug? är en skitfin låt, och De la Souls 3 Feet High and Rising är en helt underbar skiva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Vill tipsa om Rick Ross. Hustlin(remix feat Jay-Z o Young Jeezy) Push It(Scarface inslag) Cross That Line(feat Akon) Är nog hans bästa låtar. Men albumet Port Of Miami är nog en av sommarens bästa hip/hop album. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Cunninlynguists album A piece of strange e ruskigt bra från 2005.. en värdig uppföljare till southern underground speciellt låten hellfire e riktigt bra där beatet e stulet från en gammal 70-80 tals stänka med samma namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jag glömmde "Chamillionaire - Turn it up" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Vad heter låten i bakgrunden? Själva melodin alltså. Skrev i pinnade tråden men fick inget svar så...2.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Vad heter låten i bakgrunden? Själva melodin alltså. Skrev i pinnade tråden men fick inget svar så... no idea Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jag har hört den massor av gånger förut. Kan vara nån Lil Jon låt eller liknande, vore bra om någon expert kunde ta sig tid och lyssna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Vad heter låten i bakgrunden? Själva melodin alltså. Skrev i pinnade tråden men fick inget svar så... Ol Dirty Bastard - Got your money featuring Kelis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts