L_Voll Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Nej, jag är gud så alla måste tycka så ? om jag säger så, det klart jaag tycker deet. men det är många andra som tycker samma cya wouldnt wanna be ya Men, vad tråkigt att begränsa sig till endast tre artister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Är det bara jag som lyssnar på J-Hood? Några bra låtar: J-Hood - Da Block J-Hood - Wanna Bounce? The Game Feat Eazy-E - Still Cruisin Bloods&Crips - G's and Loc's Den sista är bäst alla måste köpa den eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) Men, vad tråkigt att begränsa sig till endast tre artister. får jag fråga? vet ni vad m.m betyder ? Ed - har ni hört chamillionaire ? han är ganska bra faktiskt Redigerad 25 juli, 2006 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Obie Trice har släppt sitt nya album och det har också DMX. Ta och lyssna på de. Speciellt Obies nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Glassigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Glassigt! Gillar låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Obie Trice har släppt sitt nya album och det har också DMX. Ta och lyssna på de. Speciellt Obies nya. Jag gillar DMX och hans album, fast hans senaste album var inte alls bra tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Obie Trice nya album är riktigt härligt tycker jag. Finfin musik. Nu till frågan jag tänkte ställa: Är det nån mer som lyssnar på House Of Pain? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Obie Trice nya album är riktigt härligt tycker jag. Finfin musik. Nu till frågan jag tänkte ställa: Är det nån mer som lyssnar på House Of Pain? Bara "Jump Around".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Frågar samma fråga .. är det nån som har hört chamillionaire ? han är ganska bra diggar hans låtar som grind time, ridin, rain, fly as the sky (osäker på fly as the sky ) men han är värd att lyssna på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Bara "Jump Around".. Mmm bara den är skön och Yoosho du vet att chamillionare är kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Mmm bara den är skön och Yoosho du vet att chamillionare är kass. Jag tycker Fed Up är en ganska bra låt av dom. X-Files är jättebra låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Ge mig lite hiphop som liknar The Streets och Fort Minor. Inga enstaka låtar utan hela album. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Räknas Svenska Akademin som hiphop? Och linkin park? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) Frågar samma fråga .. är det nån som har hört chamillionaire ? han är ganska bra diggar hans låtar som grind time, ridin, rain, fly as the sky (osäker på fly as the sky ) men han är värd att lyssna på Klart man lyssnar på honom. Hans beats liknar lite T.I.'s @rabarben: Ja Svenska Akademin räknas som hip hop, medan Linkin Park är ett mycket konstigt band som blandar många olika gengrer, men de räknas också till hip hop. Redigerad 30 juli, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Frågar samma fråga .. är det nån som har hört chamillionaire ? han är ganska bra diggar hans låtar som grind time, ridin, rain, fly as the sky (osäker på fly as the sky ) men han är värd att lyssna på Gillar Chamillionare feat. Krayzie Bone(från Bone Thugs N Harmony) - Ridin' Dirty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Gillar Chamillionare feat. Krayzie Bone(från Bone Thugs N Harmony) - Ridin' Dirty. Jao, den är jäkligt skön.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Är förövrigt kåt på 2pacs Until The End Of Time album. Alla låtar är ju Suveräna! Spec. Until The End Of Time RP Remix och Ballad Of a Dead Soulja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Mmm bara den är skön och Yoosho du vet att chamillionare är kass. synd att du tycker det Gillar Chamillionare feat. Krayzie Bone(från Bone Thugs N Harmony) - Ridin' Dirty. aa det är ju den bästa, fasst alla är skit bra på sitt sätt Redigerad 31 juli, 2006 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Är förövrigt kåt på 2pacs Until The End Of Time album. Alla låtar är ju Suveräna! Spec. Until The End Of Time RP Remix och Ballad Of a Dead Soulja.Allting med 2pac är bra. Förutom de senaste grejerna som Enimem mixat ihop. Ska spana in Obies nya då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts