dibel Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Jag har två olika versioner av "When Thugs Cry" jag blir förvirrad. Hoppas alla har hört "Ups And Downs" med Snoop Dogg den får mig att tänka på sommaren lite. Den är skön också och den kan förknipas med båtar. Eller bottar 213 är et som gälle rpå somaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Eller bottar 213 är et som gälle rpå somaren Börja inte Vad är 213? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 213 är/var en grupp med Snoop, Nate och Warren G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 213 är/var en grupp med Snoop, Nate och Warren G Vad får dom siffran ifrån? Deras sammanlagda iq? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Vad får dom siffran ifrån? Deras sammanlagda iq? Kuligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Vad får dom siffran ifrån? Deras sammanlagda iq? har alltid trott att Snoop inte var så smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Ger er 3 st länkar om hip-hop. 2 forum, en sida där man kan se olika mixtapes och en sida man kan lyssna på olika mixtapes. http://www.itshiphop.com/index.php http://www.shadyblock.com/forums/ http://www.mixunit.com/index.html http://www.datpiff.com/browse_tapes.php?l=...rderby=dGl0bGU= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Vad får dom siffran ifrån? Deras sammanlagda iq? Wikipedia "The band name comes from the 213 area code, which had been the area code for Long Beach, California but is now the area code for downtown Los Angeles." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Säg inte att ni tycker snoop ens är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Säg inte att ni tycker snoop ens är bra Han VAR bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Han VAR bra. var? är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 var? är VAR! Den enda nya låteb jag gillar med honom är "Ups and Downs". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 VAR! Den enda nya låteb jag gillar med honom är "Ups and Downs". Okej, synd för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Säg inte att ni tycker snoop ens är bra Fantastiskt bra Nuthing But A G-Thang (Dr Dre ft Snoop), Gz & Hustlers, Tha Shiznit, Lodi Dodi, Gin & Juice... Han är daa man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 The Chronic och Doggystyle Sen en del nya grejer också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Okej, synd för dig. Vrf är det synd om mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Ayo - Betong... Ison & Fille - Vill va Highwon Iron African - heat Cami - Not Losing Vipz - Riktig Player / Ladda ner här! Vipz - Stil Jao /Ladda ner här! Vissa är Svenska hip hop låtar. Andra är amerikanska. Skit bra lista! Ett måste att lyssna på alla! Redigerad 12 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Låt mig göra en sak klar ! dom ända bra rapparna är ju typ, 2pac, biggie, easy-e, m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Låt mig göra en sak klar ! dom ända bra rapparna är ju typ, 2pac, biggie, easy-e, m.m Thats like, only your opinion man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Thats like, only your opinion man. Nej, jag är gud så alla måste tycka så ? om jag säger så, det klart jaag tycker deet. men det är många andra som tycker samma cya wouldnt wanna be ya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts