kebabkurt Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Vad säger ni om Cubes nya album då? Bra eller anus? Jag tycker de flesta tracksen är sköna med klassiskt "Ice Cube sound". Favoritlåtarna är bla: Child support, Go to church, Growin up, Click clack get back, Steal the show. Fast hela albumet e bra tycker jag. Hans första album på sex år om man inte räknar med Greatest hits. Ice Cube is back on tha scene ¨ Anus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Ok, alla kan inte ha samma smak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Längtar redan till Dr.Dre's,The Game, Nas o 50 album. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Vad säger ni om Cubes nya album då? Bra eller anus? Jag tycker de flesta tracksen är sköna med klassiskt "Ice Cube sound". Favoritlåtarna är bla: Child support, Go to church, Growin up, Click clack get back, Steal the show. Fast hela albumet e bra tycker jag. Hans första album på sex år om man inte räknar med Greatest hits. Ice Cube is back on tha scene Fan ja sak sticka och köpa det så fort jag får pengar men alltså jag har inte köpt en skiva på 100 (5) år. Har alltid tyckte herr iskub är den bästa rapparen i NWA (och annars också) men men ska jag? Jag har inte obegränstar med pengar precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Skulle ni säga att Bone Thugs N Harmony är hip hop ? (om ni nu vet vilka det är Om ni vet vilka dom är så tycker jag att ni ska se deras freestyle filmklipp, riktigt clean asså ) Jag tycker det men är ändå ganska osäker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Ingen som hört Dilated Peoples "nya" 20/20 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Skulle ni säga att Bone Thugs N Harmony är hip hop ? (om ni nu vet vilka det är Om ni vet vilka dom är så tycker jag att ni ska se deras freestyle filmklipp, riktigt clean asså ) Jag tycker det men är ändå ganska osäker Hade deras album och det sög. Ingen som hört Dilated Peoples "nya" 20/20 ? Har deras album och jag gillar låten you can't hide, you can't run. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Har deras album och jag gillar låten you can't hide, you can't run. Ja den är bra men bästa är nog endå: Olde English (ft. Defari) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Ja den är bra men bästa är nog endå: Olde English (ft. Defari) Tyckte den sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) Vad säger ni om Cubes nya album då? Bra eller anus? Jag tycker de flesta tracksen är sköna med klassiskt "Ice Cube sound". Favoritlåtarna är bla: Child support, Go to church, Growin up, Click clack get back, Steal the show. Fast hela albumet e bra tycker jag. Hans första album på sex år om man inte räknar med Greatest hits. Ice Cube is back on tha scene Why We Thugs Smoke some weed Child support Doin' what it 'Pose 2Do Go To Church Holla @ Cha' Boy Bästa låtarna på det albumet. Synd bara att man hört 2 av dom ett bra tag innan själva albumet släpptes. Btw, i vilken låt på albumet är det han säger "and that bitch looks like she's playing rugby" eller nåt... är trött och lite flummig i huvudet så minns inte orden så bra. Nån som vet? Hoppas på Second Rounds On Me som han släpper i augusti eller vad det var... ganska komiskt att han nämner i en låt att han aldrig blivit skjuten. Han måste ha spelat in den innan februari i år. Ah, just det. Steal The Show var det. Den börjar lite kasst, men han låter bättre och bättre. Där ser man vad trötthet kan göra... seconds rounds on me är ju Obie Trices skiva... Redigerad 20 juni, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Hade deras album och det sög. jag hade alal deras album men gillade bara ett men det som jag tyckte om var riktigt skönt .. det är deras nya låtar som är sköna inte gamla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Detox kommer att bli en av de bästa hip hop albumen genom tiderna!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 "Shabazz The Disciple, Freestyle, Antonio Flagz - Rumours Of War" den bästa låten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Jag tycker om Ice cubes nya album .. det är nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Eminem gjorde sitt första "appearence" på länge på Bet awards i natt. Han kom ut i slutet på Bustas Touch It och bjöd på en vers. Checka ut hans nya tautering; en kopia av den Proof hade på sin arm: http://www.youtube.com/watch?v=WXopaitfJFI...ch=eminem%20bet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Eminem gjorde sitt första "appearence" på länge på Bet awards i natt. Han kom ut i slutet på Bustas Touch It och bjöd på en vers. Checka ut hans nya tautering; en kopia av den Proof hade på sin arm: http://www.youtube.com/watch?v=WXopaitfJFI...ch=eminem%20bet Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) Busta Rhymes - The Big Bang Den plattan äger! Ja gillar mest låtarna: get you some (feat q-tip and marsha of floetry) touch it (feat swizz beatz) how we do it over here (feat missy elliott) i love my bitch (feat kelis and will.i.am) Men hela albumet är jävligt bra för övrigt! Redigerad 29 juni, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Bästa låten på Busta's ny album är don't get carried away med Nas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Bästa låten på Busta's ny album är don't get carried away med Nas. aa den e skön, glömde skriva den på listan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Jag har två olika versioner av "When Thugs Cry" jag blir förvirrad. Hoppas alla har hört "Ups And Downs" med Snoop Dogg den får mig att tänka på sommaren lite. Den är skön också och den kan förknipas med båtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts