Jump to content

Hiphoptråden!

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Vad lyssnar ni på nu då? Själv lyssnar jag rätt mycket på detta just nu

DMX - Ruff Riders Anthem

Ice Cube - Ring Ding Dong

Ice T - New Jack City

House Of Pain - Jump Around

Fronda - Big Brother 2005 (så jävla rätt :unsure: )

Eazy-E - Ruthless Villian

Cypress Hill - Insane In The Brane

Lil Eazy - Coming From Compton

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad säger ni om Cubes nya album då?

Bra eller anus?

post_719496_0.jpg

Jag tycker de flesta tracksen är sköna med klassiskt "Ice Cube sound". Favoritlåtarna är bla: Child support, Go to church, Growin up, Click clack get back, Steal the show. Fast hela albumet e bra tycker jag. Hans första album på sex år om man inte räknar med Greatest hits. Ice Cube is back on tha scene :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra eller anus?

Jag tycker de flesta tracksen är sköna med klassiskt "Ice Cube sound". Favoritlåtarna är bla: Child support, Go to church, Growin up, Click clack get back, Steal the show. Fast hela albumet e bra tycker jag. Hans första album på sex år om man inte räknar med Greatest hits. Ice Cube is back on tha scene :D

Jag ska spana in det.. Välkommen hit förresten.. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra eller anus?

post_719496_0.jpg

Jag tycker de flesta tracksen är sköna med klassiskt "Ice Cube sound". Favoritlåtarna är bla: Child support, Go to church, Growin up, Click clack get back, Steal the show. Fast hela albumet e bra tycker jag. Hans första album på sex år om man inte räknar med Greatest hits. Ice Cube is back on tha scene :lol:

Sådär, Jag brukar inte tycka om låtar med sådana här nya beats. Jag tycker de flesta nya beatsen är överdrivet höga och konstiga. Jag kan inte beskriva det, Men dom är inte som dom brukade vara förr iallafall.

Fast jag tycker även att albumet är ganska bra, Några bra låtar är; Why we thugs, Smoke some weed, Nigga trap.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra eller anus?

post_719496_0.jpg

Jag tycker de flesta tracksen är sköna med klassiskt "Ice Cube sound". Favoritlåtarna är bla: Child support, Go to church, Growin up, Click clack get back, Steal the show. Fast hela albumet e bra tycker jag. Hans första album på sex år om man inte räknar med Greatest hits. Ice Cube is back on tha scene :lol:

Why We Thugs, Holla @ Cha Boy, Stop Snitchin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor