Reve Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Mmmmmm. Bra då lysnnar jag på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Nån som bandade Eminems konsert? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Bra då lysnnar jag på dig. Bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Vad lyssnar ni på nu då? Själv lyssnar jag rätt mycket på detta just nu DMX - Ruff Riders Anthem Ice Cube - Ring Ding Dong Ice T - New Jack City House Of Pain - Jump Around Fronda - Big Brother 2005 (så jävla rätt ) Eazy-E - Ruthless Villian Cypress Hill - Insane In The Brane Lil Eazy - Coming From Compton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Väldigt olika. http://www.last.fm/user/oggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Måste ladda ner LastFM plug-inen till Winamp. Men annars har jag en spellista med D12 - Devil's night, D12 - D12 World, Cypress Hill - IV, Cypress Hill - Stoned Raiders, Cypress Hill - Greatest hits from the bonge och några House of pain låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Förresten är det nån som vet nån bra sida där man kan läsa detaljer om hip-hopens historia. Alltså man kan det mesta om hur det började med MC's och sånt men jag vill veta allt. Om alla beefs och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Förresten är det nån som vet nån bra sida där man kan läsa detaljer om hip-hopens historia. Alltså man kan det mesta om hur det började med MC's och sånt men jag vill veta allt. Om alla beefs och sånt. Wikipedia.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Wikipedia.org Har kollat där. Vet allt som står där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Har kollat där. Vet allt som står där. Vet inte om det är det här du söker men... http://www.post-gazette.com/ae/20040215rap0215aep1.asp http://www.post-gazette.com/ae/20040216rap0216p1.asp http://www.post-gazette.com/ae/20040217rap0217fnp1.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Vet inte om det är det här du söker men... http://www.post-gazette.com/ae/20040215rap0215aep1.asp http://www.post-gazette.com/ae/20040216rap0216p1.asp http://www.post-gazette.com/ae/20040217rap0217fnp1.asp Jo precis så tackare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Lyssnar ni bara på super mediefierade rappare som 50 cent? Finns det ingen som lyssnar på the real shit, typ Dilated Peoples, E.P.M.D och Gza ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Lyssnar ni bara på super mediefierade rappare som 50 cent? Finns det ingen som lyssnar på the real shit, typ Dilated Peoples, E.P.M.D och Gza ? !Nästan! ingen här lyssnar på 50 Cent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 !Nästan! ingen här lyssnar på 50 Cent. Geto boys istheshit! men nu ska jag ta och lyssna lite på Creedence, se yaaaaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Lyssnar ni bara på super mediefierade rappare som 50 cent? Finns det ingen som lyssnar på the real shit, typ Dilated Peoples, E.P.M.D och Gza ? Är du dum ?! 50 cent SUUUUGER !!!!!! (enligt mig ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Lyssnar ni bara på super mediefierade rappare som 50 cent? Finns det ingen som lyssnar på the real shit, typ Dilated Peoples, E.P.M.D och Gza ? Nas, Dr.Dre FFS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Vad säger ni om Cubes nya album då? Bra eller anus? Jag tycker de flesta tracksen är sköna med klassiskt "Ice Cube sound". Favoritlåtarna är bla: Child support, Go to church, Growin up, Click clack get back, Steal the show. Fast hela albumet e bra tycker jag. Hans första album på sex år om man inte räknar med Greatest hits. Ice Cube is back on tha scene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Vad säger ni om Cubes nya album då? Bra eller anus? Jag tycker de flesta tracksen är sköna med klassiskt "Ice Cube sound". Favoritlåtarna är bla: Child support, Go to church, Growin up, Click clack get back, Steal the show. Fast hela albumet e bra tycker jag. Hans första album på sex år om man inte räknar med Greatest hits. Ice Cube is back on tha scene Jag ska spana in det.. Välkommen hit förresten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Vad säger ni om Cubes nya album då? Bra eller anus? Jag tycker de flesta tracksen är sköna med klassiskt "Ice Cube sound". Favoritlåtarna är bla: Child support, Go to church, Growin up, Click clack get back, Steal the show. Fast hela albumet e bra tycker jag. Hans första album på sex år om man inte räknar med Greatest hits. Ice Cube is back on tha scene Sådär, Jag brukar inte tycka om låtar med sådana här nya beats. Jag tycker de flesta nya beatsen är överdrivet höga och konstiga. Jag kan inte beskriva det, Men dom är inte som dom brukade vara förr iallafall. Fast jag tycker även att albumet är ganska bra, Några bra låtar är; Why we thugs, Smoke some weed, Nigga trap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Vad säger ni om Cubes nya album då? Bra eller anus? Jag tycker de flesta tracksen är sköna med klassiskt "Ice Cube sound". Favoritlåtarna är bla: Child support, Go to church, Growin up, Click clack get back, Steal the show. Fast hela albumet e bra tycker jag. Hans första album på sex år om man inte räknar med Greatest hits. Ice Cube is back on tha scene Why We Thugs, Holla @ Cha Boy, Stop Snitchin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts