Cortez Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Ice Cube's nya skiva "Laugh Now, Cry Later" vilken du kan hitta i hyllorna den 6:e juni har läckt på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Svensk hiphop har vart ganska död de senaste åren. Jag gillar Ken Ring. Är det någon som vet om han skulle släppa ny platta snart? När han kommer ut så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Ice Cube's nya skiva "Laugh Now, Cry Later" vilken du kan hitta i hyllorna den 6:e juni har läckt på internet. Yayyyay. Hur många såg Eminem Live i NY igår på SVT 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Yayyyay. Hur många såg Eminem Live i NY igår på SVT 2? Varför missar jag alla konserter? VARFÖR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Varför missar jag alla konserter? VARFÖR? Den går i repris inatt om du vill se. 00.40-02.00 har jag för mig, SVT2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Ahh, sweet Bra att du sa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Nu var det faaan jag som missa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Ghettosocks är skitbra. Stacs of Stamina är ändå bäst. (Bästa hiphopen NÅGONSIN!!!) The Pharcyde kickade alla med Bizarre Ride II The Pharcyde. Alla utom Del The Funkee Homosapien. Och Souls Of Mischief. Annars är hiphop ganska tråkigt, tycker jag. Istället tar jag och dansar loss till Screamin' Jay Hawkins. Wie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2006 Nån som bandade Eminems konsert? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 31 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2006 Proof när han va liten. http://www.freep.com/apps/pbcs.dll/article...412002/1039/ENT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Skulle gärna vilja tipsa er om ett engelskt forum. Mitt show namn är Dr.Dre http://www.shadyblock.com/forums/ OBS just nu verkar forumet vara hackat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Är det bara jag som lyssnar på 2 face här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Är det bara jag som lyssnar på 2 face här? Tydligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Är det värt att köpa Ice Cubes nya album? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Twista, Eminem, TUpac och ofc, DR.Biggy (<--- friend of mine!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Är det värt att köpa Ice Cubes nya album? Mmmmmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Bone Thugs-N-Harmony - Crossroads Nas - Ether LL Cool J - Mama said knock you out Ludacris - Southern Hostipality 2 Live Crew - Me so horny Slick Rick - Childrens story Nas - Street dreams Jay-Z - Big pimpin Nelly - Country grammar (tihi) Styles P - Good times(skönast i introt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Bone Thugs-N-Harmony - Crossroads Nas - Ether LL Cool J - Mama said knock you out Ludacris - Southern Hostipality 2 Live Crew - Me so horny Slick Rick - Childrens story Nas - Street dreams Jay-Z - Big pimpin Nelly - Country grammar (tihi) Styles P - Good times(skönast i introt) LOL Nästan exakt dom låtarna jag lyssnar på nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Är det nån som vet vart man kan köpa Cypress Hill albumen? Jag vill helst ha köpta exemplar av dom, mer status på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902 Min 3000 posts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts