Jump to content

Hiphoptråden!

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Enligt Aftonbladet på Text-TV på Kanal 5 va det Proof som sköt den andra killen i huvudet och då ska den skjutnes släkting skjutit Proof.

Jepp, det stämmer. Om man ska tro på polisen. Han som skjöt Proof har lämnat in sig själv till polisen nu.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt Aftonbladet på Text-TV på Kanal 5 va det Proof som sköt den andra killen i huvudet och då ska den skjutnes släkting skjutit Proof.

Japp, det sägs att det hela började efter ett bråk vid ett biljardspel. De två andra inblandade var s.k "bouncers", d.v.s de var anlitade av klubben och hade uppgiften att slänga ut gäster som inte skötte sig.

Utanför klubben ska Proof ha slagit ner "bouncern" (som också var beväpnad) och skjutit honom i huvudet när han låg på marken. Killens kusin som också var en "bouncer", såg det hela och skjöt Proof med två skott i huvudet och två i bröstet. Han lämnade in sig till polisen igår.

Proof var 32 år och hade 5 barn så det verkar konstigt att han skulle slösa bort sitt liv med att sjuta en kille i huvudet. Det lär ligga något mer i historien...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok alla snackar om proof .. det ända jag vet är att han var med i D12. körde han bara med dom eller körde han solo också ? för då vill jag jätte gärna ha nån låt som han soloar på :P

Proof var 32 år och hade 5 barn så det verkar konstigt att han skulle slösa bort sitt liv med att sjuta en kille i huvudet. Det lär ligga något mer i historien...

hmm . nu vart jag också lite fundersam ;)

Redigerad av YooSho
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok alla snackar om proof .. det ända jag vet är att han var med i D12. körde han bara med dom eller körde han solo också ? för då vill jag jätte gärna ha nån låt som han soloar på :P

hmm . nu vart jag också lite fundersam :)

Ladda ner låten "Kurt Kobain"! Den är från hans enda cd "Searching for Jerry Garcia".

Den låten är grym, ett måste!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som spankdogg sa om att han inte bara kunde kasta iväg sitt liv sådär ..

om proof var den som sköt "först" så måste det vart nått riktigt stort ju ?!?! :):P

Exakt. Jag tror inte att han skulle skjuta ihjäl en bouncer bara för att han kastade ut honom. Han var den bästa rapparen i D12 enligt mig...vila i frid eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...