Cortez Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 På officiella sidan postade dom 11 april att han blev skjuten "last night". Aja, jag kan nog klura ut några siffror åt det också. Han lever ju. Mjo, 4:30 på morgonen. Datumväxling sker vid 00:00 du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Fyfan vad tråkigt att höra. Det var även en kille till som blev skjuten, även han i huvudet och det är oklart om han kommer att överleva. Enligt Aftonbladet på Text-TV på Kanal 5 va det Proof som sköt den andra killen i huvudet och då ska den skjutnes släkting skjutit Proof. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Enligt Aftonbladet på Text-TV på Kanal 5 va det Proof som sköt den andra killen i huvudet och då ska den skjutnes släkting skjutit Proof. Jepp, det stämmer. Om man ska tro på polisen. Han som skjöt Proof har lämnat in sig själv till polisen nu. Redigerad 14 april, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Enligt Aftonbladet på Text-TV på Kanal 5 va det Proof som sköt den andra killen i huvudet och då ska den skjutnes släkting skjutit Proof. Japp, det sägs att det hela började efter ett bråk vid ett biljardspel. De två andra inblandade var s.k "bouncers", d.v.s de var anlitade av klubben och hade uppgiften att slänga ut gäster som inte skötte sig. Utanför klubben ska Proof ha slagit ner "bouncern" (som också var beväpnad) och skjutit honom i huvudet när han låg på marken. Killens kusin som också var en "bouncer", såg det hela och skjöt Proof med två skott i huvudet och två i bröstet. Han lämnade in sig till polisen igår. Proof var 32 år och hade 5 barn så det verkar konstigt att han skulle slösa bort sitt liv med att sjuta en kille i huvudet. Det lär ligga något mer i historien... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 (redigerad) Ok alla snackar om proof .. det ända jag vet är att han var med i D12. körde han bara med dom eller körde han solo också ? för då vill jag jätte gärna ha nån låt som han soloar på Proof var 32 år och hade 5 barn så det verkar konstigt att han skulle slösa bort sitt liv med att sjuta en kille i huvudet. Det lär ligga något mer i historien... hmm . nu vart jag också lite fundersam Redigerad 14 april, 2006 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Ok alla snackar om proof .. det ända jag vet är att han var med i D12. körde han bara med dom eller körde han solo också ? för då vill jag jätte gärna ha nån låt som han soloar på Av det som jag har hört så hade han nyss fått fart på sin solokarriär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Jag vet bara om att han gjort en soloplatta som kallas Searching for Jerry Garcia... tror jag den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Ok alla snackar om proof .. det ända jag vet är att han var med i D12. körde han bara med dom eller körde han solo också ? för då vill jag jätte gärna ha nån låt som han soloar på hmm . nu vart jag också lite fundersam Ladda ner låten "Kurt Kobain"! Den är från hans enda cd "Searching for Jerry Garcia". Den låten är grym, ett måste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Q http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,809650,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Jobbigt läge. RIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 (redigerad) Som spankdogg sa om att han inte bara kunde kasta iväg sitt liv sådär .. om proof var den som sköt "först" så måste det vart nått riktigt stort ju ?!?! Redigerad 18 april, 2006 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Nån som gillar DMX o Ice Cubes nya låtar, we in here o why we thugs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Eazy-E och DMX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Nån som gillar DMX o Ice Cubes nya låtar, we in here o why we thugs? Har inte hört dom ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Som spankdogg sa om att han inte bara kunde kasta iväg sitt liv sådär .. om proof var den som sköt "först" så måste det vart nått riktigt stort ju ?!?! Exakt. Jag tror inte att han skulle skjuta ihjäl en bouncer bara för att han kastade ut honom. Han var den bästa rapparen i D12 enligt mig...vila i frid eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Han var helt klart den skönaste i D12, tillsammans med Bizarre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 DMX - Ain't nowhere to hide LL Cool J feat. 50 cent and Lloyd Banks - Keep it on the low(störtskönt beat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Nån som har hört låten Mosh med Eminem? så jävla skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Nya P Cutta albumet är ute(sen fredags). Bästa albumet om man vill höra diss låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 The Game - Face of LA Najs beat, nice flow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts