Cortez Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 D12-medlemmen Proof blev igår nerskjuten på en nattklubb och har rapporterats död... http://www.megaupload.com/se/?d=Z65Z0RF8 7:49 in i det... http://channel955.com/pages/listen_live.html http://www.clickondetroit.com/entertainmen...909/detail.html Sorglig dag för hiphopen... vila i frid Proof... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 D12-medlemmen Proof blev igår nerskjuten på en nattklubb och har rapporterats död... http://www.megaupload.com/se/?d=Z65Z0RF8 7:49 in i det... http://channel955.com/pages/listen_live.html http://www.clickondetroit.com/entertainmen...909/detail.html Sorglig dag för hiphopen... vila i frid Proof... Fan det va han som va den bästa rapparen i D12, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Fyfan vad tråkigt att höra. Det var även en kille till som blev skjuten, även han i huvudet och det är oklart om han kommer att överleva. Älskade när han skojade runt med Eminem backstage på dokumentärer. Han var en skön snubbe. Eminem måste ta det ganska hårt, det var hans högra hand som han hade känt i 15 år och han hjälpte Em i början att börja rappa. Han måste vara jävligt deprimerad nu, han skiljde sig för andra gången med Kim nu i veckan också. Kommer ni ihåg i Like Toy Soldiers videon? När Eminem simulierade att Poof blev skjuten och sjöng att han skulle se hålla sig utanför bråk för att hans vännerkunde dö. "But I ain't tryna have none of my people hurt and murdered It ain't worth it I can't think of a perfecter way to Håller med till 100%! it Then to just say that I love ya'll too much to see the virdict I'll walk away from it all before I let it go any further" Här är videon: http://www.youtube.com/watch?v=qeoD3cFJnwk...ch=eminem%20toy Checka ut låten "Kurt Kobain" av Proof. Bra skit. R.I.P Proof. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Det är synd om Eminem som har fölorat nära och kära, först Ronnie, sen Bugz och nu Proof. R.I.P Proof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Kommer ni ihåg i Like Toy Soldiers videon? När Eminem simulierade att Poof blev skjuten och sjöng att han skulle se hålla sig utanför bråk för att hans vännerkunde dö. "But I ain't tryna have none of my people hurt and murdered It ain't worth it I can't think of a perfecter way to Håller med till 100%! it Then to just say that I love ya'll too much to see the virdict I'll walk away from it all before I let it go any further" Det lär bli en konspirationsteori om det här nu. Han lever. Han blev skjuten 10/4 2006. 10+4+2+6 blir 22. Han var med och rappade i D12. 22-12=10 och han blev skjuten den 10e. Han är född 1975. 1+9+7+5 blir faktiskt 22. Och 2a oktober blir 2+10 som blir 12. Klart att hen lever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Det lär bli en konspirationsteori om det här nu. Han lever. Han blev skjuten 10/4 2006. 10+4+2+6 blir 22. Han var med och rappade i D12. 22-12=10 och han blev skjuten den 10e. Han är född 1975. 1+9+7+5 blir faktiskt 22. Och 2a oktober blir 2+10 som blir 12. Klart att hen lever. Åh nej... Du har startat en ny teori! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Åh nej... Du har startat en ny teori! Vadå teori? Det är ju solklara bevis. Allt stämmer. Han lever och kommer återvända om 12 år. Om han inte kommer då säger vi 22. Men säg inte emot, det här är självklara bevis. Jag vet att han lever och du förnekar allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Vadå teori? Det är ju solklara bevis. Allt stämmer. Han lever och kommer återvända om 12 år. Om han inte kommer då säger vi 22. Men säg inte emot, det här är självklara bevis. Jag vet att han lever och du förnekar allt. Bah! Du är ju helt bakom flötet! Jag tror dig när du kommit med riktiga bevis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Bah! Du är ju helt bakom flötet! Jag tror dig när du kommit med riktiga bevis! Har ett annat bevis. Han kallades ju för proof och blev skjuten med ett skott (bullet). Då måste han ju vara BulletProof och då kan han ju inte dö av ett skott eftersom han är Bulletproof. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Har ett annat bevis. Han kallades ju för proof och blev skjuten med ett skott (bullet). Då måste han ju vara BulletProof och då kan han ju inte dö av ett skott eftersom han är Bulletproof. Hur orkar du tänka ut bevisen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Hur orkar du tänka ut bevisen? Hur orkade någon tänka ut 2pac-bevisen? För att han är gud, och jag vägrar tro att han är död. Han lever, det har jag redan visat solklara bevis för. Säg inte emot nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 R2, du är fan smart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 R2, du är fan smart! Smart hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 R2, du är fan smart! Han var ironisk. men det kanske du också var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Är juelz santana latino eller "nigga" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Är juelz santana latino eller "nigga" ? Latino. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Det lär bli en konspirationsteori om det här nu. Han lever. Han blev skjuten 10/4 2006. 10+4+2+6 blir 22. Han var med och rappade i D12. 22-12=10 och han blev skjuten den 10e. Han är född 1975. 1+9+7+5 blir faktiskt 22. Och 2a oktober blir 2+10 som blir 12. Klart att hen lever. Han blev skjuten den 11:e april... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Bara jag som inte kan sluta hånskratta åt dessa hiphopmusikvideor på MTV och så , yo yo yo yo, jag är fett cool och har 50 brudar som hänger på mig, jag har fett med cash och knark och jag är årets (hobby)gangsta! Hahahaha. Redigerad 13 april, 2006 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Bara jag som inte kan sluta hånskratta åt dessa hiphopmusikvideor på MTV och så , yo yo yo yo, jag är fett cool och har 50 brudar som hänger på mig, jag har fett med cash och knark och jag är årets (hobby)gangsta! Hahahaha. Det är det enda du har sett är 50 cent eller G-Unit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Han blev skjuten den 11:e april... På officiella sidan postade dom 11 april att han blev skjuten "last night". Aja, jag kan nog klura ut några siffror åt det också. Han lever ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts