MR_Lene Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Ja lyssnar bara på svensk hiphop i princip. bla: Promoe, Looptroop , Embee, Organism 12, Afasi, Spakur, Advance Patrol, Timbuktu osv. Men lyssnar även på "vanlig" hiphop typ 50 cent osv. men det är bara ett fåtal låtar som är bra enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Har just laddat ner Ghostface Killah's nya album och det är grymt! Givet köp när det kommer ut i butikerna. Diggar "The Champ" som är producerad av Just Blaze. "Be Easy är skön som fan också. Cool låt är även på "Underwater". Den handlar om att han dyker ner i havet och beskriver allt han ser. Orginellt Aa tycker om be easy men champ var konstig tyckte jag Redigerad 20 mars, 2006 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jin - Fuck Jay-Z Grym text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Nån som kan tipsa om en bra låt med Royce Da 5,9? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Hokei, i brist på saker att göra så säger jag att ni ska checka Black Sundays debutalbum, beställde det i lördags faktiskt. Hardcore, för er som undrar. Det finns samples av låtarna om ni, typ, googlar på black sunday. Reve: Typ, tanka alla och ta bort de dåliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Nån som kan tipsa om en bra låt med Royce Da 5,9? t.ex. king of kings och boom är rätt bra låtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Hokei, i brist på saker att göra så säger jag att ni ska checka Black Sundays debutalbum, beställde det i lördags faktiskt. Hardcore, för er som undrar. Det finns samples av låtarna om ni, typ, googlar på black sunday. Reve: Typ, tanka alla och ta bort de dåliga? Har inte tillgång till sånt just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 T.I.'s nya The King(album) är nog ett av hip-hopens bästa de senaste 6 åren. Fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 2Pac - Chill with me(feat. DJ Quik) Skönaste beatet och skön låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Hiphop måste fane mig vara den sämsta musiken genom tiderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Hiphop måste fane mig vara den sämsta musiken genom tiderna! Ok, då vet vi det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Hiphop måste fane mig vara den sämsta musiken genom tiderna! Bättre än musik som där de skriker "AAAAH BURNINGS ANGELS FALLING FROOOOM THE SKYYY DIIIIE GOOOD DIIIIIE GOOD AND JEEEESUSUUUUUSSS"... själv fattar jag inte hur det kan klassas som musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Bättre än musik som där de skriker "AAAAH BURNINGS ANGELS FALLING FROOOOM THE SKYYY DIIIIE GOOOD DIIIIIE GOOD AND JEEEESUSUUUUUSSS"... själv fattar jag inte hur det kan klassas som musik. Och Vilken låt sjunger dom så i ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Börjat gilla svensk hiphop i viss mån. Fick tips från en polare om CK - På Rosa Moln, och den var jävligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Och Vilken låt sjunger dom så i ? Vilken kass satanitrocklåt som helst men det finns bra rock också t.ex den i San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Fick tips från en polare om CK - På Rosa Moln, och den var jävligt bra. Mjo.. jäkligt skön låt, typ en av dom låtarna jag lyssnade på när jag började lyssna mer och mer på hiphop.. Hade kunnat tipsa om liknande låtar, men min externa är inte här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Hiphop måste fane mig vara den sämsta musiken genom tiderna! Ja tack! Men all rock är inte bra. Speciellt Slipknot rock osv... Jimi Hendrix, Joe Satriani, Steve Vai, AC/DC, Motörhead, Nirvana och Pantera äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Ja tack! Men all rock är inte bra. Speciellt Slipknot rock osv... Jimi Hendrix, Joe Satriani, Steve Vai, AC/DC, Motörhead, Nirvana och Pantera äger Men varför i helvete kollar ni i denna tråden om ni hatar hiphop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Ey! Fritt land! Ok, jag slutar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Men varför i helvete kollar ni i denna tråden om ni hatar hiphop? Därför rock har inte en egen tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts