Reve Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 50 cent - If I Can't skönaste sommarlåten i bilen och bara slappa.. Jo det är en av dom få 50cent låtar som är bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Brände ihop en skiva till en kompis som fyller år idag, med hiphop på då.. Och det är bra musik på den så jag kunde väl tipsa er också då Här kommer låtarna: . Eminem and D-12 - Quitter (Everlast diss) 2. Nas – Got Yourself a gun 3. Three Six Mafia - Stay fly 4. Damian Marley feat Nas – Road to Zion 5. Kanye West – Family business 6. Gangstarr feat Jadakiss – Right where you stand 7.Rakim – Guess who´s back? 8. Mobb Deep – Shookones 9. Comp – Get into it 10. Aesop Rock – Daylight 11. Mase – Welcome back 12. Jay-Z – My first song 13. G-Unit – Stuntin´ 101 15. Eminem and D-12 – Freestyle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Brände ihop en skiva till en kompis som fyller år idag, med hiphop på då.. Och det är bra musik på den så jag kunde väl tipsa er också då Här kommer låtarna: . Eminem and D-12 - Quitter (Everlast diss) 2. Nas – Got Yourself a gun 3. Three Six Mafia - Stay fly 4. Damian Marley feat Nas – Road to Zion 5. Kanye West – Family business 6. Gangstarr feat Jadakiss – Right where you stand 7.Rakim – Guess who´s back? 8. Mobb Deep – Shookones 9. Comp – Get into it 10. Aesop Rock – Daylight 11. Mase – Welcome back 12. Jay-Z – My first song 13. G-Unit – Stuntin´ 101 15. Eminem and D-12 – Freestyle Damn, nr 11 är riktigt jäffla skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Damn, nr 11 är riktigt jäffla skön. Det är dom allihopa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Brände ihop en skiva till en kompis som fyller år idag, med hiphop på då.. Och det är bra musik på den så jag kunde väl tipsa er också då Här kommer låtarna: . Eminem and D-12 - Quitter (Everlast diss) 2. Nas – Got Yourself a gun 3. Three Six Mafia - Stay fly 4. Damian Marley feat Nas – Road to Zion 5. Kanye West – Family business 6. Gangstarr feat Jadakiss – Right where you stand 7.Rakim – Guess who´s back? 8. Mobb Deep – Shookones 9. Comp – Get into it 10. Aesop Rock – Daylight 11. Mase – Welcome back 12. Jay-Z – My first song 13. G-Unit – Stuntin´ 101 15. Eminem and D-12 – Freestyle Grym skiva! Du/ din kompis har ungefär samma smak som jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Någon som kan tipsa på en bra HipHop låt man kan lyssna på i bilen? ( mycket bass ) Cam'ron - Killa Cam (fetaste basen någonsin) Cam'ron ft. Juelz Santana - Dipset Anthem (sprängde mina hörlurar) Young Buck feat. T.I & Ludacris - Stomp (perfekt träningslåt) Lil Jon ft. Lil Scrappy - Head Bussa' Jay-Z - U Don't Know (+remixen med M.O.P) T.I - Tha King T.I -Bring Em' Out T.I -ASAP Mike Jones ft. Slim Thug & Paul Wall - Still Trippin' ^^Fet bas i alla listade För övrigt så är T.I - What You Know den bästa låten hittils 2006. Kan bara inte sluta lyssna på den. http://www.youtube.com/watch?v=wFyfgxjdeE8&search=jay%20nas Jay-Z och Nas fösta intervju tillsammans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 (redigerad) Grym skiva! Du/ din kompis har ungefär samma smak som jag. Som mig också ;D 3. Three Six Mafia - Stay fly 4. Damian Marley feat Nas – Road to Zion 5. Kanye West – Family business 6. Gangstarr feat Jadakiss – Right where you stand 10. Aesop Rock – Daylight 11. Mase – Welcome back 12. Jay-Z – My first song Redigerad 3 mars, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Woho, min musiksmak var omtyckt Min kompis hade inte hört en låt på hela skivan förut så det var jag som hade samma musiksmak som du, Spankdogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Woho, min musiksmak var omtyckt Min kompis hade inte hört en låt på hela skivan förut så det var jag som hade samma musiksmak som du, Spankdogg Gillade han den då? Jävligt bra låtar speciellt Comps låt är skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Fick mitt körkort idag. Och man måste ju ha nått att lyssna på i bilen så jag slängde in några låtar på en skiva. Ni har antagligen redan hört alla. 01. The Game ft. 50 Cent - Hate It Or Love It. 02. Lil' Jon & The Eastside Boyz - Get Low 03. Damain Marly ft. Nas - Road To Zion 04. Eminem, DMX, Ja Rule & 2Pac - Bitches Please III 05. Flipsyde - Happy Birthday 06. Juelz Santana - There It Go 07. Kanye West - Diamonds 08. LL Cool J - I Need Love 09. Ludacris - Get Back 10. Melloe Won ft. Dr. Dre, Snoop Dog, Nate Dogg - There They Go 11. M.I.A - Bucky Done Gun 12. Three 6 Mafia - Stay Fly 13. Twista - Hope 14. Young Jeezy ft. Akon - Soul Survivor 15. Big Boi - Kryptonite 16. Black Eyed Peas - My Humps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Fick mitt körkort idag. Och man måste ju ha nått att lyssna på i bilen så jag slängde in några låtar på en skiva. Ni har antagligen redan hört alla. 01. The Game ft. 50 Cent - Hate It Or Love It. 02. Lil' Jon & The Eastside Boyz - Get Low 03. Damain Marly ft. Nas - Road To Zion 04. Eminem, DMX, Ja Rule & 2Pac - Bitches Please III 05. Flipsyde - Happy Birthday 06. Juelz Santana - There It Go 07. Kanye West - Diamonds 08. LL Cool J - I Need Love 09. Ludacris - Get Back 10. Melloe Won ft. Dr. Dre, Snoop Dog, Nate Dogg - There They Go 11. M.I.A - Bucky Done Gun 12. Three 6 Mafia - Stay Fly 13. Twista - Hope 14. Young Jeezy ft. Akon - Soul Survivor 15. Big Boi - Kryptonite 16. Black Eyed Peas - My Humps Jo helt okej låtlista.. Lyssnade som fan på Get Back innan men har börjat störa mig på Ludacris nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Min tur att slänga upp en lista med sköning låtar! Sweatshop union - better days 2pac ft nas - thugz mansion AZ - never change AZ - so sincere AZ - the come up (produced by dj premier) Immortal technique - crossing the boundary Immortal technique - harlem streets Immortal technique - you newer know Cunninglynguists - war Souls of Mischief - 93 Till Infinity slänger upp mer när jag får ork:P //mackan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Vet att folk har snackat om Advance Patrol innan, men vill ändå tipsa om två låtar. Tycker de är jävligt bra helt enkelt Advance Patrol - Välkommen till Malmö, riktigt skön låt Och sen Ett land som är tryggt med dem är också jävligt bra, bra text och så. Det bästa är nog : "Ett nytt Sverige håller på att växa fram, där alla blandade raser tar varann i hand. Ett nytt Sverige håller på att växa fram, ta min hand så skapar vi ett underbart land." Edit: @Spankdogg: Fan vad bra What you know med T.I var Redigerad 8 mars, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Har lyssnat lite på Petters nya platta, P, idag. Tyckte inte att den var så speciell. Låtarna var så dåva. Det ända som var lite roligt var bonstracket med Fabolous. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Någon som kan tipsa på en bra HipHop låt man kan lyssna på i bilen? ( mycket bass ) .okkipokka slängde ihop en lista någon gång i begynnelsen. Den var fly. Hip. Cool. Dig it. Masta Ace - Born To Roll är egentligen allt man behöver, heho. Fast, egentligen, så behövs inte hiphop; sätt på Neu! och glid ut på Autobahn, så löser sig biffen. Aaaaah. Tremolo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 2Pac - Pain(feat. Young Chris) Skön remix av DJ Red spyda som jag tror gjorde The Realist Killaz också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 .okkipokka slängde ihop en lista någon gång i begynnelsen. Den var fly. Hip. Cool. Dig it. Masta Ace - Born To Roll är egentligen allt man behöver, heho. Fast, egentligen, så behövs inte hiphop; sätt på Neu! och glid ut på Autobahn, så löser sig biffen. Aaaaah. Tremolo. Din lista är på första sidan i denna topicen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Är det bara jag som lyssnar på South Central Cartel? Här är några av låtarna jag lyssnar på just nu; South Central Cartel - Gang stories South Central Cartel - It Don't Stop South Central Cartel - West coast gangstas Compton's Most Wanted - This is Compton 2000 Compton's Most Wanted - Compton 4 life Compton's Most Wanted - 100 percent South Central Cartel - 4 Yo Ear Om ni inte har hört dessa låtar så ladda ner dom nu och lyssna på dom. (Och nej jag uppmanar inte till warez, Ni kan ladda ner dom på en betal sida ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Lyssnar bara på westcoast gangstas, its a scc thang och baby i gee Kurupt, Nate Dogg, Warren G - Gangster love Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Har just laddat ner Ghostface Killah's nya album och det är grymt! Givet köp när det kommer ut i butikerna. Diggar "The Champ" som är producerad av Just Blaze. "Be Easy är skön som fan också. Cool låt är även på "Underwater". Den handlar om att han dyker ner i havet och beskriver allt han ser. Orginellt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts