tommy killer Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Men mike chanota (stavning?) e ju typ hiphop ? Shinoda(tror jag). Linkin Park blandar sina låtar med rock och hip-hop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Snook - Snook, Svett & Tårar Någon som hört den? Skön låt enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Snook - Snook, Svett & Tårar Någon som hört den? Skön låt enligt mig. Jadå, den är rätt skön.. Dom har nog gjort bättre låtar dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Höhöhöhö. http://www.fragbite.com/?newsID=10176 Nej, jag anser inte detta vara fel tråd att posta i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Höhöhöhö. http://www.fragbite.com/?newsID=10176 Nej, jag anser inte detta vara fel tråd att posta i. Snoop Dogg is the geek . Sköna dissar imellan danish och Big Rob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Tycker att ni borde lyssna på Juelz Santana. Lyssna på Oh yes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Tycker att ni borde lyssna på Juelz Santana. Lyssna på Oh yes DIPSET! Suck a dick! No homo! Killa Cam är fettskön ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 DIPSET! Suck a dick! No homo! Killa Cam är fettskön ju Ehh visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Ehh visst Meh det är ju deras crew ju Cam klädde sig i lila och sa suck my dick no homo och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Shinoda(tror jag). Michael Kenji Shinoda. Han är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Tycker att ni borde lyssna på Juelz Santana. Lyssna på Oh yes There it go (whistle) och Run it (remix) är tunga. Edit: haha gick om cortez med 109posts i tråden xD Redigerad 26 februari, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 There it go (whistle) och Run it (remix) är tunga. Edit: haha gick om cortez med 109posts i tråden xD There it go är jävligt skön, men det finns typ en låt som ska vara med på alnumet men jag kan inte hitta den. Den heter typ Santanas town. Någon mer än jag som känner igen låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 There it go är jävligt skön, men det finns typ en låt som ska vara med på alnumet men jag kan inte hitta den. Den heter typ Santanas town. Någon mer än jag som känner igen låten? Om du lyssnar på den så fattar du "DIPSET! NO HOMO!" grejen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Någon som kan tipsa på en bra HipHop låt man kan lyssna på i bilen? ( mycket bass ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Någon som kan tipsa på en bra HipHop låt man kan lyssna på i bilen? ( mycket bass ) Nine Thou (superstars remix) av Styles Of Beyond Welcome 2 Detroit av Eminem feat Trick Trick This Is How We Do av 50 o The Game Til I Collapse av 50(freestyle)kort men jävligt härlig U Don't Know Me av T.I. The Way We Came Up av Stat Qou,50 o Obie Trice Finns å dretox(album) X av Xzibit (mycket bass) Poppin Them Thangs av GGG-Unit Have A Party - 50, Mobb Deep, Nate Dogg Numb Encore (Eminem,50 o Dr.Dre) Finns å dretox(album) Edit: So Seductive av Tony Yayo Redigerad 27 februari, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Menar du Mobb Deep - Shook Ones pt. 2? Grymt beat, grym refräng, grym låt. Ett av de bästa beaten att freestyla på, det är det som Eminem kör sin sista freestyle på i filmen. Fast jag har inte för mig att den var med i 300 bars? JA den...Jo på ca 2min i 300bars så börja den och håller på i cirka nån minut eller två. "hittade" en låt hemma hos en polare som heter Coming from Compton med Lil Eazy-E. Han dissar The Game i den och den är hyfsat skön men ja trodde dom var "homies". Redigerad 28 februari, 2006 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Någon som kan tipsa på en bra HipHop låt man kan lyssna på i bilen? ( mycket bass ) Lil' Jon & The Eastside Boyz - Get Low Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Lil' Jon & The Eastside Boyz - Get Low Jo men har man hört den ca 20 gånger så blir den bara jobbig. Tipsar om Act A Fool-Ludacris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Någon som kan tipsa på en bra HipHop låt man kan lyssna på i bilen? ( mycket bass ) 50 cent - If I Can't skönaste sommarlåten i bilen och bara slappa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jo men har man hört den ca 20 gånger så blir den bara jobbig. Tipsar om Act A Fool-Ludacris Kanske har inte Tux hört den. Jag har lyssnat på den 2000 gånger, blir aldrig dålig TO THE WIIINDOOW TO THE WAAALL!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts