Reve Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Young Lucky - Does it matter ft. Ken Ring San Andreas FTW Är inte Ken Ring en svensk rappare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Är inte Ken Ring en svensk rappare? Ja Young Lucky också tror jag (younglucky på whoa) fast Young Lucky hänger med alla G'z på västkusten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Vad tycker alla om Eminems Everlast-diss, Quitter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 (redigerad) Vad tycker alla om Eminems Everlast-diss, Quitter? Vad ska man säga... han körde rakt över honom. Men det låter bara löjligt(och fult) när han byter ut Tupac emot Slim Shady. Den raden är som gjord för att sägas Tupac i. Redigerad 14 februari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Vad ska man säga... han körde rakt över honom. Men det låter bara löjligt(och fult) när han byter ut Tupac emot Slim Shady. Den raden är som gjord för att sägas Tupac i. Det är väldigt fult, ja. Och när han har Hit em up-beatet känns det jävligt konstigt, jag är så himla van och beredd på att Tupac röst och text ska komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Ja får ding på det där beatet som är i början på 8 mile(filmen) och lite här o var i filmen och är också med på Games 300bars. Har det i mp3 och går runt och rappar för mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Är inte Ken Ring en svensk rappare? Ska inte Ken Ring släppa en ny platta i år? Har för mig att jag läste det i Metro, men jag kanske har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Dansk Rap - Jokeren - Havnen ( jag kan ha skrivit i tidigare post ) - Jokeren - Kvinde Din ( jag kan ha skrivit i tidigare post ) Bil och lite Underground Rap - Nelly - Not in My House - Dirty Boys - We Rollin - Crime Mobb - Put Yo Hands Up - Ludacris - Act A Fool ( Passar gött i Street racing ) Lite funkigare Rap - Methods Of Mayhem - Get Naked ( en av mina favoriter ) Rap med betydelse och lite militärisk. - Kanye West - Jesus Walks Kubanska Rap - Pitbull Ft. Cubo - Miami Clap ( as grym. Miami Rap ) Pick Your Choice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 .. http://www.gucomics.com/archives/view.php?cdate=20060125 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 .. http://www.gucomics.com/archives/view.php?cdate=20060125 Haha riktigt sköna serier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Dr. Dre fyllde nyligen 41 år. Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Känner någon till nån bra Bass, häftig, bil låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Ja får ding på det där beatet som är i början på 8 mile(filmen) och lite här o var i filmen och är också med på Games 300bars. Har det i mp3 och går runt och rappar för mig själv. Menar du Mobb Deep - Shook Ones pt. 2? Grymt beat, grym refräng, grym låt. Ett av de bästa beaten att freestyla på, det är det som Eminem kör sin sista freestyle på i filmen. Fast jag har inte för mig att den var med i 300 bars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 NoName <3 NoName - Du Möter Du NoName - In Motion NoName - I Wanna Know My Fears Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Ice Cube - Why We Thugs Bästa låten ifrån Iskuben på ett bra tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Menar du Mobb Deep - Shook Ones pt. 2? Grymt beat, grym refräng, grym låt. Ett av de bästa beaten att freestyla på, det är det som Eminem kör sin sista freestyle på i filmen. Fast jag har inte för mig att den var med i 300 bars? Jopp den är med där nån gång.. Älskar beatet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Ice Cube - Why We Thugs Bästa låten ifrån Iskuben på ett bra tag. Tyckte den va seg Men hoppas på albumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Tar ni linkin park som rock elelr hiphop . jag tar det som hiprock .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Tar ni linkin park som rock elelr hiphop . jag tar det som hiprock .. Linkin Park är rock utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Linkin Park är rock utan tvekan. Men mike chanota (stavning?) e ju typ hiphop ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts