Tux Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Några bra HipHop låtar som nån vill rekommendera? helst inga jävla The Game eller 50 Cent... inget tungt rap.... jag vill ha grymma trum beats... någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 En jävligt bra låt är Gangstarr feat Jadakiss - Right were you stand Gangstarr är jävligt bra överhuvudtagetg, vilka beats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 En jävligt bra låt är Gangstarr feat Jadakiss - Right were you stand Gangstarr är jävligt bra överhuvudtagetg, vilka beats Jepp håller med dom e riktigt bra, Deras skönaste låt tycker jag är Work Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 När alla endå snackar om Gangstarr så borde ni lyssna på Gangstarr-Moment of Truth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Deras skönaste låt tycker jag är Work Nej =) Battle eller Full Clip =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Nej =) Battle eller Full Clip =) Battle är skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Några bra rap låtar är: Jokeren - Havnen (dansk rap = rolig och grym ) Jokeren - Kvinde Din (dansk rap = rolig och grym ) Classified - Just The Wait It Is (grym) Crooklyn Clan - Get Your Hands Up (Yeah Yeah YEAH!... äger lille gangstarr ) Tricky ft. Eminem - Welcome To Detroit City (äger gangstarr one more time) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Några bra rap låtar är: Jokeren - Havnen (dansk rap = rolig och grym ) Jokeren - Kvinde Din (dansk rap = rolig och grym ) Classified - Just The Wait It Is (grym) Crooklyn Clan - Get Your Hands Up (Yeah Yeah YEAH!... äger lille gangstarr ) Tricky ft. Eminem - Welcome To Detroit City (äger gangstarr one more time) Welcome 2 detroit är som sagt bra i 10 minuter. Man tröttnar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Har börjat lyssn på Ken så jag måste tipsa om Ken - förortskrigare f.ö. är The Militia den bäst Gangstarrlåten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Gangstarrs bästa låt: Jazz Thing. Yepp. Guru's my man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) ... Redigerad 13 februari, 2006 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Nä jag har bara Da rockwilder, what's happenin' och sen tror jag min pappa har en skiva eller det kanske va xzibit skiva :/ hmm. min pappa har nog 34 års kris Edit: Är Redman och Methodman bara bra kompisar eller är dom släkt? Då är det lika bra att skaffa alla deras album. dem fetaste MC's om du frågar mig. Skaffa er Def Jam fight for NY spelet, ni får ett fett spel med fet musik. Comp - Get into it Omöljlig låt att få tag i. hans album likaså. att hitta hans hemsida är ännu svårare...svär edit: sry, dubbel Redigerad 13 februari, 2006 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Welcome 2 detroit är som sagt bra i 10 minuter. Man tröttnar sen. Tycker det är så med alla Eminems beats. Förutom Renegade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Comp - Get into it Omöljlig låt att få tag i. hans album likaså. att hitta hans hemsida är ännu svårare...svär Skicka på msn till mig? (A) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Skicka på msn till mig? (A) Mig med har letat efter den låten i evigheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Mig med har letat efter den låten i evigheter. Jag hittade den direkt, haha. Letade i 2 min, sen hittade jag den Edit: Riktigt skön låt! Redigerad 13 februari, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Jag hittade den direkt, haha. Letade i 2 min, sen hittade jag den Edit: Riktigt skön låt! Duktig Tweak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 10 år sen Tupac's All Eyez On Me albumet släpptes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 10 år sen Tupac's All Eyez On Me albumet släpptes. Utmärkt platta, en sann klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Young Lucky - Does it matter ft. Ken Ring San Andreas FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts