Ace Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Så är alla rappare! Gå och dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Gå och dö. Ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Gå och dö. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 G-Unit är bara en massa fjollor som snackar(inte rappar) om brudar och bling-bling. Det är inte sant, de sjunger om att döda folk också. Och så har de många skottlossningar i sina låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Egentligen skulle man kunna säga att G-nit inte finns för att de har bara släppt ett album(beg for mercy)+ så är alltid Lloyd Banks,yayo,buck och de andra med i videorna inte i låtarna. Så tekniskt skulle man inte kunna säga att de är ett band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Varför? För att du håller påstår att alla rappare är "fjollor som snackar(inte rappar) om brudar och bling-bling." Vilket är jävligt dumt sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 För att du håller påstår att alla rappare är "fjollor som snackar(inte rappar) om brudar och bling-bling." Vilket är jävligt dumt sagt. Kanske inte alla men det flesta. Sen när de börjar ha pengar och blir äldre handlar allt om livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Kanske inte alla men det flesta. Sen när de börjar ha pengar och blir äldre handlar allt om livet. Och vad är fel med det? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Och vad är fel med det? :S Jag har inte sagt att det är fel med något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 (redigerad) Method Man ft. Redman - blackout (ett album) fett med soft album, skaffa det. ett av mina favoriter Redigerad 27 januari, 2006 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Skriv de 3 bästa låtarna emo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Skriv de 3 bästa låtarna emo.. YOU Checka Da Rockwilder Cereal Killer Tear it off Fire in the hole kan inte bara säga 3. dem nämnda är grymt bra (tycker jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Aja, håller alla samma klass är det ju bara bra! Tack tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 (redigerad) Aja, håller alla samma klass är det ju bara bra! Tack tack! AA jag har iaf svårt att välja 3 av dem iaf btw. Slick Rick - Hey Young World Slick Rick - Mona Lisa Slick Rick - Children's Story (den har ni väll hört från SA radiokanal Playback) Vill ha mer ol'school hiphop (mycket scratch och trummor) någon som kan tipsa! Redigerad 27 januari, 2006 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Antar att alla har hört de här låtarna, två av de bästa från 2005. Tipsar om dem ändå. Three Six Mafia - Stay Fly (den jävla refrängen har verkligen satt sig i mitt huvud) Damian Marley feat. Nas - Road To Zion (skön reagge med en grym Nas-vers. Förra årets bästa låt IMO) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Antar att alla har hört de här låtarna, två av de bästa från 2005. Tipsar om dem ändå. Three Six Mafia - Stay Fly (den jävla refrängen har verkligen satt sig i mitt huvud) Damian Marley feat. Nas - Road To Zion (skön reagge med en grym Nas-vers. Förra årets bästa låt IMO) Jag har inte hört någon av dem :"> Ska dock fixa dem, men mitt Limewire funkar inte. Kolla datorhjälpstråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Antar att alla har hört de här låtarna, två av de bästa från 2005. Tipsar om dem ändå. Three Six Mafia - Stay Fly (den jävla refrängen har verkligen satt sig i mitt huvud) Damian Marley feat. Nas - Road To Zion (skön reagge med en grym Nas-vers. Förra årets bästa låt IMO) Jepp, håller med. De låtarna är feta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Sherlock - Vipers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Tipsade om denna låt i musiktips men den borde också tipsas här. Eminem feat Trick trick-Welcome 2 Detriot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Tipsade om denna låt i musiktips men den borde också tipsas här. Eminem feat Trick trick-Welcome 2 Detriot Denär bra de fem första gångerna men sen tröttnar man på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts