Cortez Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Vart kan man hämta den då? Det är problemet. Ska se om jag kan lösa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Advanced Patrol? Japp, nya albumet Apostlen är faktiskt ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 (redigerad) Det är problemet. Ska se om jag kan lösa det. Kk säg till om du finner något Ed: Någon mer än jag som har sett Stop snitchin stop lyin? Redigerad 23 januari, 2006 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Kk säg till om du finner något Ed: Någon mer än jag som har sett Stop snitchin stop lyin? Har albumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Har albumet. Är det grymt då? Värt att hitta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Def Jam spelare xD BTW: Sweetbox - Everything's Gonna Be Alright Nej snubbe som har granne/kompis med Def Jam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Är det grymt då? Värt att hitta? Sådär. Samma som alla The Game album. Diss album mot 50 och GGG-Unit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Sådär. Samma som alla The Game album. Diss album mot 50 och GGG-Unit. Det låter ju bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Kk säg till om du finner något Ed: Någon mer än jag som har sett Stop snitchin stop lyin? Ahh har sett den också. Samtidigt som Game är ganska sorglig med sin besatthet av G-Unit så är han rätt rolig. Jag menar, snoka runt vid 50s hus och sno hans basketkorg? Ganska underhållande faktiskt... En grej som han ska ha props för var att han utan säkerhet gick runt i Harlem, Queens och Bronx. 50 skulle aldrig kunna göra samma sak. Det va ganska rått när han spontant började spela bakset inför massa folk i Bronx. Redigerad 24 januari, 2006 av Spankdogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Ahh har sett den också. Samtidigt som Game är ganska sorglig med sin besatthet av G-Unit så är han rätt rolig. Jag menar, snoka runt vid 50s hus och sno hans basketkorg? Ganska underhållande faktiskt... En grej som han ska ha props för var att han utan säkerhet gick runt i Harlem, Queens och Bronx. 50 skulle aldrig kunna göra samma sak. Det va ganska rått när han spontant började spela bakset inför massa folk i Bronx. Menar du den där filmen han har gjort? Måste se den låter ju trevligt. P.S vad gjorde han med basketkorgen sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Menar du den där filmen han har gjort? Måste se den låter ju trevligt. P.S vad gjorde han med basketkorgen sen? Han tog väl med den hem som en souvernir Spankdogg: Aa speciellt när han gick i Queens 50s hemmaplan, så skulle nog inte 50 gå i Compton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Har för mig att 50 redan varit i Compton... under den tiden när Game var med i G-unit. Förresten ser Game ut som en dumskalle då han lät Lil Eazy-E vara med på hans DVD The Game - The Documentary och nu dissar han honom för fulla livet. Redigerad 25 januari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Aa alla hans hoodies har ju vänt sig emot honom tillochmed hans brorsa Big Fase också tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 The Game är faktiks en bra rappare men att hela tiden dissa 50. Det börjar bli tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Har för mig att 50 redan varit i Compton... under den tiden när Game var med i G-unit. Förresten ser Game ut som en dumskalle då han lät Lil Eazy-E vara med på hans DVD The Game - The Documentary och nu dissar han honom för fulla livet. Vem fan är Lil Eazy-E? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Vem fan är Lil Eazy-E? En av Eazys söner som rappar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 En av Eazys söner som rappar Ok är han bra? Och hur många söner har Eazy? läste nånstans att han hade 35! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Är det ingen som håller med att G-unit är typ... överdrivet rap i sig . Asså liksom... svårt att förklara men. Dom rapar rätt så tungt. Mörka beats med mörka texter . Aja... själv gillar jag annars också HipHop. Det är nog det ända jag lyssnar på typ. Men jag föredrar Latin Rap, Miami Rap, Underground Rap och East side Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Är det ingen som håller med att G-unit är typ... överdrivet rap i sig . Asså liksom... svårt att förklara men. Dom rapar rätt så tungt. Mörka beats med mörka texter . Aja... själv gillar jag annars också HipHop. Det är nog det ända jag lyssnar på typ. Men jag föredrar Latin Rap, Miami Rap, Underground Rap och East side G-Unit är bara en massa fjollor som snackar(inte rappar) om brudar och bling-bling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 G-Unit är bara en massa fjollor som snackar(inte rappar) om brudar och bling-bling. Så är alla rappare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts