Jump to content

Hiphoptråden!

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Kk säg till om du finner något ^_^

Ed: Någon mer än jag som har sett Stop snitchin stop lyin? :wub:

Ahh har sett den också. Samtidigt som Game är ganska sorglig med sin besatthet av G-Unit så är han rätt rolig. Jag menar, snoka runt vid 50s hus och sno hans basketkorg? :D Ganska underhållande faktiskt...

En grej som han ska ha props för var att han utan säkerhet gick runt i Harlem, Queens och Bronx. 50 skulle aldrig kunna göra samma sak. Det va ganska rått när han spontant började spela bakset inför massa folk i Bronx.

Redigerad av Spankdogg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ahh har sett den också. Samtidigt som Game är ganska sorglig med sin besatthet av G-Unit så är han rätt rolig. Jag menar, snoka runt vid 50s hus och sno hans basketkorg? ^_^ Ganska underhållande faktiskt...

En grej som han ska ha props för var att han utan säkerhet gick runt i Harlem, Queens och Bronx. 50 skulle aldrig kunna göra samma sak. Det va ganska rått när han spontant började spela bakset inför massa folk i Bronx.

Menar du den där filmen han har gjort? Måste se den låter ju trevligt.

P.S vad gjorde han med basketkorgen sen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det ingen som håller med att G-unit är typ... överdrivet rap i sig :) .

Asså liksom... svårt att förklara men. Dom rapar rätt så tungt. Mörka beats med mörka texter ^_^ .

Aja... själv gillar jag annars också HipHop. Det är nog det ända jag lyssnar på typ.

Men jag föredrar Latin Rap, Miami Rap, Underground Rap och East side :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det ingen som håller med att G-unit är typ... överdrivet rap i sig :) .

Asså liksom... svårt att förklara men. Dom rapar rätt så tungt. Mörka beats med mörka texter ^_^ .

Aja... själv gillar jag annars också HipHop. Det är nog det ända jag lyssnar på typ.

Men jag föredrar Latin Rap, Miami Rap, Underground Rap och East side :wub:

G-Unit är bara en massa fjollor som snackar(inte rappar) om brudar och bling-bling.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor