pKz Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Haha, jag säger inte att jag inte gillar dig? du e ganska "rolig" Ha! Rolig? Jag är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Ha! Rolig? Jag är bäst. Aa exakt , vi säger så för den här gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Aa exakt , vi säger så för den här gången Tack. Jag är bäst, uuh, uuuuh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 Tack. Jag är bäst, uuh, uuuuh! *host host* "Javisst" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Ja bara kom och tänka på en kul grej. Dr.Dree för 10-20 år sen var en Rappare i NWA och sånt och idag går han runt med glasögon och producerar andras låtar och ser nästan ut som min morfar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Ja bara kom och tänka på en kul grej. Dr.Dree för 10-20 år sen var en Rappare i NWA och sånt och idag går han runt med glasögon och producerar andras låtar och ser nästan ut som min morfar. Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Ja bara kom och tänka på en kul grej. Dr.Dree för 10-20 år sen var en Rappare i NWA och sånt och idag går han runt med glasögon och producerar andras låtar och ser nästan ut som min morfar. Ahh, och det värsta är att han fortfarande ska verka fett gangsta på sina låtar. Han släpper ju nytt album nästa år förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Ahh, och det värsta är att han fortfarande ska verka fett gangsta på sina låtar. Han släpper ju nytt album nästa år förresten. Vad jag vet e han skön rappare, på konserter när han rappar live så låter det som inspelat fasst det inte är det ? föresten har nån hört "fort minor", alla låtar jag hört med honom e skit sköna, om ni inte har hört hans låtar gör det så fort som möjligt, mina favoriter är "remember the name" och "belive me". tillbaka till dree, jag tror det är han som har producerat fort minors låtar? kan ha fel är inte säker:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Vad jag vet e han skön rappare, på konserter när han rappar live så låter det som inspelat fasst det inte är det ? föresten har nån hört "fort minor", alla låtar jag hört med honom e skit sköna, om ni inte har hört hans låtar gör det så fort som möjligt, mina favoriter är "remember the name" och "belive me". tillbaka till dree, jag tror det är han som har producerat fort minors låtar? kan ha fel är inte säker:P Fort Minor är väl en grupp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Fort Minor är väl en grupp? Aaa kan va så, jag vet inte, har bara hört deras låtar, inte sett nån musikvideo , men tror det e en grupp så du har väll rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Ahh, och det värsta är att han fortfarande ska verka fett gangsta på sina låtar. Han släpper ju nytt album nästa år förresten. Nytt album! ja trodde han bara producerade andra nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Nytt album! ja trodde han bara producerade andra nuförtiden. Han e ju fortfarande rappare, som kanye west ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Han e ju fortfarande rappare, som kanye west ? Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Nån som gillar rapparen som är det senaste tillägget till Gorilla-Unit, 40 glocc? Btw, i det där gänget gillar visst medlemmar att ha siffror i namnet. Redigerad 19 november, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 (redigerad) Nån som gillar rapparen som är det senaste tillägget till Gorilla-Unit, 40 glocc? Btw, i det där gänget gillar visst medlemmar att ha siffror i namnet. Har hört namnet inann men dock inga låtar. Men alla har väl inte siffror i G-Unit. Hmm vilka är med nu ... 50cent,den där bruden som är med i Candyshop och dom 2 snubbarna som ja inte kommer ihåg namnet på. och 40 glocc. Va heter dom två som alltid är med i alla musik videor men säger oftast inget? heter inte en Lloyd Banks? Hmm fan va ja yrar ursäkta har bara sovit 4 timmar i natt. Edit: JA kom och tänka på hur alla ja känner klagar på Hip-Hop Rap och sånt. Det stör mig. T.ex min ena kompis lyssnar på Judas Priest och Van Halen. OCh han klagar jämt på hhur fult,bögigt,töntigt det är(hip-hop alltså). Medans ja liksom accepterar ´vad han lyssnar på långhåriga män i äckligt tajta latexbyxor! ja tycker folk borde acceptera vad andra lyssnar på. eller nåt...vad va det här för jävla tal! Redigerad 19 november, 2005 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Den skönaste i G-UNIT är ju Mase! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Den där sången "express yourself" med nwa eller halva nwa eller 2 stycken från nwa ingen anning. Den där gubben som låter ganska gammal som säger precis vad låten heter express yourself lite då och då. Är det också nwa eller är det någon annan artist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Nja, jag tror det är från orginal låten. NWA's sång är en cover. Orginalet Express yourself finns även den i San Andreas radiokanaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Den där sången "express yourself" med nwa eller halva nwa eller 2 stycken från nwa ingen anning. Den där gubben som låter ganska gammal som säger precis vad låten heter express yourself lite då och då. Är det också nwa eller är det någon annan artist? Det är Eric "Eazy-E" Wrights pappa som gjorde originalet Express Yourself. Ja lyssna på 300 & Bars and Runnin riktigt skön dizz mot 50Cent. Speciellt när han härmar fiftys sångtexter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 (redigerad) Någon som kan något program där man kan göra beats. edit: gratis Redigerad 23 november, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts