Jump to content

Hiphoptråden!

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Ja bara kom och tänka på en kul grej. Dr.Dree för 10-20 år sen var en Rappare i NWA och sånt och idag går han runt med glasögon och producerar andras låtar och ser nästan ut som min morfar. :P

Ahh, och det värsta är att han fortfarande ska verka fett gangsta på sina låtar. Han släpper ju nytt album nästa år förresten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ahh, och det värsta är att han fortfarande ska verka fett gangsta på sina låtar. Han släpper ju nytt album nästa år förresten.

Vad jag vet e han skön rappare, på konserter när han rappar live så låter det som inspelat fasst det inte är det ? föresten har nån hört "fort minor", alla låtar jag hört med honom e skit sköna, om ni inte har hört hans låtar gör det så fort som möjligt, mina favoriter är "remember the name" och "belive me". tillbaka till dree, jag tror det är han som har producerat fort minors låtar? kan ha fel är inte säker:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag vet e han skön rappare, på konserter när han rappar live så låter det som inspelat fasst det inte är det ? föresten har nån hört "fort minor", alla låtar jag hört med honom e skit sköna, om ni inte har hört hans låtar gör det så fort som möjligt, mina favoriter är "remember the name" och "belive me". tillbaka till dree, jag tror det är han som har producerat fort minors låtar? kan ha fel är inte säker:P

Fort Minor är väl en grupp?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som gillar rapparen som är det senaste tillägget till Gorilla-Unit, 40 glocc? Btw, i det där gänget gillar visst medlemmar att ha siffror i namnet.  :lol:

Har hört namnet inann men dock inga låtar. Men alla har väl inte siffror i G-Unit. Hmm vilka är med nu ... 50cent,den där bruden som är med i Candyshop och dom 2 snubbarna som ja inte kommer ihåg namnet på. och 40 glocc. Va heter dom två som alltid är med i alla musik videor men säger oftast inget? heter inte en Lloyd Banks? Hmm fan va ja yrar ursäkta har bara sovit 4 timmar i natt. :P

Edit: JA kom och tänka på hur alla ja känner klagar på Hip-Hop Rap och sånt. Det stör mig. T.ex min ena kompis lyssnar på Judas Priest och Van Halen. OCh han klagar jämt på hhur fult,bögigt,töntigt det är(hip-hop alltså). Medans ja liksom accepterar ´vad han lyssnar på långhåriga män i äckligt tajta latexbyxor! :lol: ja tycker folk borde acceptera vad andra lyssnar på. eller nåt...vad va det här för jävla tal!

Redigerad av Reve
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den där sången "express yourself" med nwa eller halva nwa eller 2 stycken från nwa ingen anning. Den där gubben som låter ganska gammal som säger precis vad låten heter express yourself lite då och då. Är det också nwa eller är det någon annan artist?

Det är Eric "Eazy-E" Wrights pappa som gjorde originalet Express Yourself.

Ja lyssna på 300 & Bars and Runnin riktigt skön dizz mot 50Cent.

Speciellt när han härmar fiftys sångtexter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor