Jump to content

Hiphoptråden!

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

För alla som inte vet det så skrev det hiphop-historia igår. Jay-Z och Nas gjorde en konsert tillsammans, deras första någonsin. Det betyder också att de slutit fred efter deras beef 2001.

Skriv vad ni tycker om detta. Själv tycker jag det är jävligt stort. Två av tidernas bästa rappare går ihop. Förhoppningsvis gör de en skiva tillsammans oxå och går emot alla fejkrappare som 50 Cent. EN STOR DAG FÖR HIHOPEN!!!!

30003315287_587528_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nas liknar Kanye West.

Ahh lite på det kortet faktiskt.

Här är förresten en bild från igår med alla tre, Jay, Nas och Kanye. (går inte att sätta in i tråden, hjälp någon?)

http://cache.gettyimages.com/comp/56024033...4D2604A015CF9DF

Jay-Z och Nas skakar hand

http://cache.gettyimages.com/comp/56024006...4D2604A015CF9DF

För övrigt så behöver jag inte längre ha ett kollage på de båda som signatur! Gud vad jag är glad!

Edit: Ytterligare bilder:

f21rux_587547_1.jpg

Redigerad av Spankdogg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skriv vad ni tycker om detta. Själv tycker jag det är jävligt stort. Två av tidernas bästa rappare går ihop. Förhoppningsvis gör de en skiva tillsammans oxå och går emot alla fejkrappare som 50 Cent. EN STOR DAG FÖR HIHOPEN!!!!

Hörde om det där, härligt att de börjat respektera varandra.

Om det gjorde en skiva tillsammans skulle det varit inte helt fel

Nas är min favorit, det är förövrigt han som är på min avatar. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För alla som inte vet det så skrev det hiphop-historia igår. Jay-Z och Nas gjorde en konsert tillsammans, deras första någonsin. Det betyder också att de slutit fred efter deras beef 2001.

30003315287_587528_0.jpg

NAS är bättre än Jay-Z men båda är bättre än fifty. Men varför hade dom en beef? har inte hört om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett stort jävla REKLAMJIPPO!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men snälla Cortez, tycker du inte att vi haft den här disskusionen tillräckligt många gånger?

Ps. Yooshoo, får du betalt för att vara Cortez biatch?

Jag tyckte bara det var en nice dizz, harru problem med det så fixa en bättre dizz mot det pKz sa.

och föresten Får du betalt för att vara pKz's Bitch?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Jag tyckte bara det var en nice dizz, harru problem med det så fixa en bättre dizz mot det pKz sa.

och föresten Får du betalt för att vara pKz's Bitch?

Trodde vi hade slutat bråka tröga djävul.

Klart han får betalt. Lika mycket som du tjänar på ditt jävla sossbidrag. PUSS

Länk till kommentar
Dela på andra sidor