Jump to content

Hiphoptråden!

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Nån som hört ryktet om att 50cent skulle signa G-unit till Death Row om Dre skulle hjälpa Game med hans nästa album? Det låter ju inte troligt, men det skulle vara roligt att se Death Row få nåt mer än Petey Pablo och Kurupt(det är ju bara de som aktiva).

Ahh jag har hört om det. Vore ganska mäktigt om det blev Dre och Black Wallstreet (games skivbolag) mot 50 och Death Row. Men det är ju såklart bara rykten :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Hur lågt får du sjunka om du börjar klaga på felskrivningar.

Du har inte använt punkt en endaste gång under detta snack mellan dig & mig.

Jag är inte perfekt. Har så jävla mycket problem än dig. Läs bara i någon topic jag inte minns namnet om. I alla fall, benvit & Explosiv_Anka vet vad jag pratar om. Tänker inte dra upp det igen, får bara tillbaks minnen. Kan du skriva över PM så vi slipper förstöra denna topic?

Mkay..?

Palla dig, din lilla nisse. :)

Spelar ingen roll för mig om du har problem eller inte, men ska de va peace mellan oss nu orkar inte hålla på, bryr mig inte om du vill, men kommer inte svara om du försöker "dizza" mig ..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar ingen roll för mig om du har problem eller inte, men ska de va peace mellan oss nu orkar inte hålla på, bryr mig inte om du vill, men kommer inte svara om du försöker "dizza" mig ..

Naaw. tuff du e nu. du bryr dig inte om någon.. aah [not]:)[/not]

Okej. förolämpa mig med. va länge sen ja grät...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för fan. Ja peace, men jag vill att du ska dissa mig så jag får dissa tillbaka dig. PUSS

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Naaw. tuff du e nu. du bryr dig inte om någon.. aah [not]^_^[/not]

Okej. förolämpa mig med. va länge sen ja grät...

Nej tror inte jag vill dizza dig, du verkar för gullig, "[not]^_^[/not]"

Men för fan. Ja peace, men jag vill att du ska dissa mig så jag får dissa tillbaka dig. PUSS

jag fatta inte va du mena med " men jag vill att du ska dissa mig så jag får dissa tillbaka dig." men jag såg bara peace så :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men förstör inte tråden mer nu. PM?

Det är inte jag nu, men men, han är nog bara upprörd över att hip hop tråden och speciellt musiken "kickar rock från centrumringen" nått sånt som cortez sa ..

EDIT: och pKz säg inte pusss blir äcklad på nått sätt ..

Redigerad av YooSho
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte jag nu, men men, han är nog bara upprörd över att hip hop tråden och speciellt musiken "kickar rock från centrumringen" nått sånt som cortez sa ..

EDIT: och pKz säg inte pusss blir äcklad på nått sätt ..

@HOWHOW: Jag ska försöka.

Rocken blir kickad från centrum? Ja, kanske det. Men tror du själv att jag kommer gå över till hiphopen för det..?

Kalla tjejer för bitches, kalla sig för pimp. Ha en dålig uppväxt.

Jag har haft en minst lika jobbig uppväxt som dom. Men, vill du kaxa mer så fine for me. Jag lämnade gtasajten i 3 dagar, för att se om du skulle sluta som du lovat.

Och gillar du inte pussar? Kyss då..?

"nått sånt som cortez sa .." Kom på något eget, snälla?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@HOWHOW: Jag ska försöka.

Rocken blir kickad från centrum? Ja, kanske det. Men tror du själv att jag kommer gå över till hiphopen för det..?

Kalla tjejer för bitches, kalla sig för pimp. Ha en dålig uppväxt.

Jag har haft en minst lika jobbig uppväxt som dom. Men, vill du kaxa mer så fine for me. Jag lämnade gtasajten i 3 dagar, för att se om du skulle sluta som du lovat.

Och gillar du inte pussar? Kyss då..?

"nått sånt som cortez sa .." Kom på något eget, snälla?

För det första, nu snackar du om wannabe G's, hip hop e en livs stil, nånting som till och med en patetisk rockare borde veta(till exempel som du), och hip hop kräver ingen taskig uppväxt, men vill du att jag ska tycka synd om dig för det ? och jag har slutat, de bara du som börjar och jag låter ingen förolämpa mig och sen skita i det. Jag gillar pussar men inte från killar och speciellt inte från dig.. Uuuusch.. och jag skrev bara det cortez sa för att det var det som gjorde att allt det här började men tror jag SKA börja tycka synd om dig ...!

snälla fett synd klagar på att hip hop är dåligt fasst kommer in i hip hop tråden för nån patetisk anledning ? men ajja ska inte säga nått mer .. (för nu)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första, nu snackar du om wannabe G's, hip hop e en livs stil, nånting som till och med en patetisk rockare borde veta(till exempel som du), och hip hop kräver ingen taskig uppväxt, men vill du att jag ska tycka synd om dig för det ? och jag har slutat, de bara du som börjar och jag låter ingen förolämpa mig och sen skita i det. Jag gillar pussar men inte från killar och speciellt inte från dig.. Uuuusch.. och jag skrev bara det cortez sa för att det var det som gjorde att allt det här började men tror jag SKA börja tycka synd om dig ...!

snälla fett synd klagar på att hip hop är dåligt fasst kommer in i hip hop tråden för nån patetisk anledning ? men ajja ska inte säga nått mer .. (för nu)

awwgeeze_585688_0.jpg

Sluta vara så känslosamma...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Livs stil? Okej, då vet jag.

Nej du behöver inte tycka synd om mig.

Haha, förolämpar jag dig? :D Mkay.

Haha, sure. Whatever. Du älskar pussar från killar. :)

Jag kom in hit för att läsa, sen snackas det skit om rock osv.

Näe, jag säger inget mer jag heller.

Pussssss

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Livs stil? Okej, då vet jag.

Nej du behöver inte tycka synd om mig.

Haha, förolämpar jag dig? :D Mkay.

Haha, sure. Whatever. Du älskar pussar från killar. :)

Jag kom in hit för att läsa, sen snackas det skit om rock osv.

Näe, jag säger inget mer jag heller.

Pussssss

Ok nu e det inte för att dizzaz, men dom snackade om eminen så skrev du typ att du inte gilla han, (och det va skit om hip hop, but i don't judge you for that) sen sa cortez att det var en anledning till att rock vart kickad från centrum ringen, så du skrev först innan nån snacka skit om rock ?

Sluta vara så känslosamma...

ingen skriver nått annars ändå, skriv nått intressant så slutar alla hålla på ?

Redigerad av YooSho
Länk till kommentar
Dela på andra sidor