Jump to content

Hiphoptråden!

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

För att folk släpper skivor med hans outgivna material på sunkiga Eminem-beats för att tjäna pengar. Senaste skivan var inget annat än ett hån mot 2pac's musik. Man borde låta honom vila ifred istället för att fösöka klämma ut varenda öre ur hans namn.

Som Eminem själv utryckte det:

Pissed off, cause Biggie and 'Pac just missed all this

Watchin all these cheap imitations get rich off 'em

and get dollars that shoulda been there's like they switched wallets

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jepp, förstår att du tänker så, för han är ju en av de stora anledningarna varför rappen fortfarande kickar rocken ut ur centrumringen.

Säger som jag alltid säger. När rocken var som störst, var din lilla 2pac en spermie.. :(

Sen började folk snacka om djävulen = rock och sån't...

@YooShoo: tänk om du också kunna dissa någon nå'n gång. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säger som jag alltid säger. När rocken var som störst, var din lilla 2pac en spermie.. :(

Och då var du inte ens en spermie. :D

Du vet vad de säger, när man hittar nåt bättre så lägger man undan det sämre. Rocken var som störst när rappen knappt existerade, men så fort den kom så började rocken sakta och sakta mer och mer tina bort. Rocken har bara gått rakt utför de senaste åren.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och då var du inte ens en spermie. ^_^

Du vet vad de säger, när man hittar nåt bättre så lägger man undan det sämre. Rocken var som störst när rappen knappt existerade, men så fort den kom så började rocken sakta och sakta mer och mer tina bort. Rocken har bara gått rakt utför de senaste åren.

Men snälla Cortez, tycker du inte att vi haft den här disskusionen tillräckligt många gånger?

Ps. Yooshoo, får du betalt för att vara Cortez biatch?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@YooShoo: tänk om du också kunna dissa någon nå'n gång. ^_^

Ja tänk om, men jag ville bara att du skulle veta, varje gång nån dizzade en rockare i min skola, så började dom grina (som en liten tjej) kanske därför jag inte vill "dizza" dig, och annars har jag väll ingen anledning, jag bryr mig inte om nån "kille" som inte gillar hip hop, men jag gillar när andra dizzar nån som inte själv vet va han snackar om ..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja tänk om, men jag ville bara att du skulle veta, varje gång nån dizzade en rockare i min skola, så började dom grina (som en liten tjej) kanske därför jag inte vill "dizza" dig, och annars har jag väll ingen anledning, jag bryr mig inte om nån "kille" som inte gillar hip hop, men jag gillar när andra dizzar nån som inte själv vet va han snackar om ..

Men fyfan, skriv på svenska..'

Dom( Inte du? )dissade EN rockare, så började DOM grina, som EN liten tjej.

Sen tror jag inte någon börjar grina, om du inte tog till våld och du är 15, och han var 9.

Sen, dissa mig då... ^_^ Du kommer väl med något om 'Min mamma.' Så jag kan väl säga då att hon är död. Synd, nu kan du nog inte dissa mig. :P

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men fyfan, skriv på svenska..'

Dom( Inte du? )dissade EN rockare, så började DOM grina, som EN liten tjej.

Sen tror jag inte någon börjar grina, om du inte tog till våld och du är 15, och han var 9.

Sen, dissa mig då... ^_^ Du kommer väl med något om 'Min mamma.' Så jag kan väl säga då att hon är död. Synd, nu kan du nog inte dissa mig. ;)

För det första kolla upp dina ögon det står inte dom det står NÅN alltså NÅGON, sen bryr jag mig inte om jag stavar rätt eller inte som du, men du kanske är WAN'T TO BE PERFECT .. och jag snackar inte om nåns morsa för vad jag vet är det patetiskt så försök inte ens förolämpa mig. och ingen tog i våld för att dom skulle börja GRÅTA som SMÅ TJEJER, och annars, hur skulle du veta om dom gjorde det eller inte ? och jag skriver på svenska bara du som inte kan skilja på orden ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första kolla upp dina ögon det står inte dom det står NÅN alltså NÅGON, sen bryr jag mig inte om jag stavar rätt eller inte som du, men du kanske är WAN'T TO BE PERFECT .. och jag snackar inte om nåns morsa för vad jag vet är det patetiskt så försök inte ens förolämpa mig. och ingen tog i våld för att dom skulle börja GRÅTA som SMÅ TJEJER, och annars, hur skulle du veta om dom gjorde det eller inte ? och jag skriver på svenska bara du som inte kan skilja på orden ?

Skriv om det där med punkter, och stor bokstav så KANSKE jag läser om det.

Ska väl försöka i alla fall då.

Nån & Någon är samma sak?

Jag är inte wan't to be perfect.. I am perfect.

Hmm, du skrev att dom började gråta som små tjejer för du dissade dom?

Om någon dissar mig, så börjar inte gråta. Snarare börjar jag koka inom mig tills jag tillslut släpper ut all ilska och slår sönder den som förolämpade mig.

Japp, vi säger så. Jag kan inte skilja på orden...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skriv om det där med punkter, och stor bokstav så KANSKE jag läser om det.

Ska väl försöka i alla fall då.

Nån & Någon är samma sak?

Jag är inte wan't to be perfect.. I am perfect.

Hmm, du skrev att dom började gråta som små tjejer för du dissade dom?

Om någon dissar mig, så börjar inte gråta. Snarare börjar jag koka inom mig tills jag tillslut släpper ut all ilska och slår sönder den som förolämpade mig.

Japp, vi säger så. Jag kan inte skilja på orden...

Ok, bara för att jag inte ska förstöra tråden så vill jag inte dizza dig, men bara så du vet, du e inte ens nära "perfect" eller vad du vill vara och Nån är inget riktigt ord så skrev någon som är ett SVENSKT ord så oj tror de va en liten dizz mot någon som anklagar nån annan att inte kunna svenska fasst inte själv kan ;) ;)

Redigerad av YooSho
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som hört ryktet om att 50cent skulle signa G-unit till Death Row om Dre skulle hjälpa Game med hans nästa album? Det låter ju inte troligt, men det skulle vara roligt att se Death Row få nåt mer än Petey Pablo och Kurupt(det är ju bara de som aktiva).

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, bara för att jag inte ska förstöra tråden så vill jag inte dizza dig, men bara så du vet, du e inte ens nära "perfect" eller vad du vill vara och Nån är inget riktigt ord så skrev någon som är ett SVENSKT ord så oj tror de va en liten dizz mot någon som anklagar nån annan att inte kunna svenska fasst inte själv kan :):lol:

Haha! Ja jävlar, vad dissad jag känner mig. Börja använd punk och komma, så kanske man förstår vad du skriver?

Ja, ska sluta kaxa nu. Kan du inte bara dissa mig över PM? Så jag börjar gråta. Var fan längesen nu. :P Smek på din hiphopröv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Ja jävlar, vad dissad jag känner mig. Börja använd punk och komma, så kanske man förstår vad du skriver?

Ja, ska sluta kaxa nu. Kan du inte bara dissa mig över PM? Så jag börjar gråta. Var fan längesen nu. :lol: Smek på din hiphopröv.

För det första så använder jag komma och punkt,,,,,, men bara när det behövs och du e den ända som inte fattar vad man skriver för ingen annan här har problem med det .....,,,,,.....,,,...,,,......,,,.....?????? var det tillräckligt många ??.,.,...,, och det heter punkT men du som e "perfect" behöver väll inte stava rätt :):P

Nån som hört ryktet om att 50cent skulle signa G-unit till Death Row om Dre skulle hjälpa Game med hans nästa album? Det låter ju inte troligt, men det skulle vara roligt att se Death Row få nåt mer än Petey Pablo och Kurupt(det är ju bara de som aktiva).

men de likadant som att skriva på ett contract me "djävulen" som alla sa till 'pac ?

Redigerad av YooSho
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första så använder jag komma och punkt,,,,,, men bara när det behövs och du e den ända som inte fattar vad man skriver för ingen annan här har problem med det .....,,,,,.....,,,...,,,......,,,.....?????? var det tillräckligt många ??.,.,...,, och det heter punkT men du som e "perfect" behöver väll inte stava rätt  :)  :P

Haha! Hur lågt får du sjunka om du börjar klaga på felskrivningar.

Du har inte använt punkt en endaste gång under detta snack mellan dig & mig.

Jag är inte perfekt. Har så jävla mycket problem än dig. Läs bara i någon topic jag inte minns namnet om. I alla fall, benvit & Explosiv_Anka vet vad jag pratar om. Tänker inte dra upp det igen, får bara tillbaks minnen. Kan du skriva över PM så vi slipper förstöra denna topic?

Mkay..?

Palla dig, din lilla nisse. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor