Invictus Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Tonedeff rappar också rätt snabbt, och han håller även tempot, http://www.qn5.com/media/td_hyp_miro.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Aaa han e snabb men busta å mob depp e osså snabba bara att de int gör de hela tiden som twista gör GGGGG-UNOT!!! Ok, jag är ej så insatt. Sa bara att han var snabb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Vissa är säkert redan sagda men tåls att säga igen: Dr. Dre - Xplosive Snoop Doggy Dogg - What's my name (Who am I) Doggpound - Who ride with us NWA - Gangsta gangsta Eazy-E - Boyz n da hood Tupac - Hit em up Big L - American dream DITC - Thick 50 cent - 21 questions B.I.G. - Big poppa YEAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Om man förbeställer 50cent: Bulletproof nånstans(kan ta reda på var om nån är intresserad...) så får man med en DVD med konserten "No Fear No Mercy", vilket innehåller en del låtar som 50 rappar på scen, dvden kommer inte att kommas att köpas efter det här erbjudandet, och den har inte sålts förut. Det är nu eller aldrig. =) Redigerad 1 oktober, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Säg några schysta låtar med Twista. Har nog bara hört Sunshine feat. Anthony Hamilton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Säg några schysta låtar med Twista. Har nog bara hört Sunshine feat. Anthony Hamilton Min favorit är "Hope" från förra skivan Kamikaze. Skön låt. Även "Overnight Celebrity" med Kanye. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Min favorit är "Hope" från förra skivan Kamikaze. Skön låt. Även "Overnight Celebrity" med Kanye. Wöörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Jag har bara hört dr dre dissen Tha Realist ft. Twista - Fuck Dre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Jag har bara hört dr dre dissen Tha Realist ft. Twista - Fuck Dre Och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Och? Säg några schysta låtar med Twista. Jag har bara hört dr dre dissen Tha Realist ft. Twista - Fuck Dre Redigerad 3 oktober, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 GGGGG-UNOT!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Och? Och släpp din diss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Twista album kamikaze är ju ett album att ha i hyllan ialf personlig favorit: twista- slow jamz feat kanye west Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Tupac - Don't go 2 sleep Tupac - Don't stop Tupac - Don't stop the music(version 2) Tupac - There U go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Härlig kommersiell rap: Mack 10 - Like this ft. Nate Dogg Videon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Hiphop för mig är dikter som uttalas till en rytm och melodi. Inget mer. Ganstah-rap suger för övrigt mer än en hel busslast med kåta fjortisar. Så det så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 (redigerad) Hiphop för mig är dikter som uttalas till en rytm och melodi. Inget mer. Ganstah-rap suger för övrigt mer än en hel busslast med kåta fjortisar. Så det så! [Lasse Kongo-dialekt]Äh, håll käfen[Lasse Kongo-Dialekt\] Redigerad 6 oktober, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Hiphop för mig är dikter som uttalas till en rytm och melodi. Inget mer. Jaha, Ser du det som något negativt? [Lasse Kongo-dialekt]Äh, håll käfen[Lasse Kongo-Dialekt\] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Bästa albumet just nu är lätt AZ's nya A.W.O.L AZ är grymt underskattad! Lyssna på låten "Never Change" så förstår ni, jävligt skön låt. Eller "Can't Stop", hans flow är sjukt på den, han rappar perfekt till beatet. Eller varför inte "City of Gods" eller "The Come Up" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Den skönaste nya låten jag har hört e faan gold digger, spec hur jamie foxx sjunger värsta gammal klassiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts