Invictus Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Vad tycker ni om, nutids hiphop ? Finns faktiskt mycket bra nutids hiphop, Men då syftar jag inte på kommersiell hiphop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Finns faktiskt mycket bra nutids hiphop, Men då syftar jag inte på kommersiell hiphop. Moget att dissa viss hiphop bara för att det är kommersiellt? Hört Kanye West's nya t.ex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Moget att dissa viss hiphop bara för att det är kommersiellt? Hört Kanye West's nya t.ex? Dissar inte all kommersiell hiphop kolla min signatur, men det mesta kommersiella hiphopen är faktiskt bara skräp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Ja okej då . Fast det är sant, mycket skräp nowadays. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Sämre än 90-talet. Håller med till 110 % ! ! !... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Mitt budskap till er: Håll käften och gå och köp Kanye Wests nya platta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Mitt budskap till er: Håll käften och gå och köp Kanye Wests nya platta! Oja, en platta väger ju upp hela året. Redigerad 15 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Skiit hehe fick nyss reda på att 2pac ska släppa ett nytt album (:!!! (:!!! skit glad, men undrar om de e lika bra som alla hans andra vet bara att de heter "The Rose Vol. 2 - Coming 9/20/05 " de e namnet och datumet de släpps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Skiit hehe fick nyss reda på att 2pac ska släppa ett nytt album (:!!! skit glad, men undrar om de e lika bra som alla hans andra vet bara att de heter "The Rose Vol. 2 - Coming 9/20/05 " de e namnet och datumet de släpps Men det är väll bara en eller två låtar med Tupac där eller har jag fel? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Men det är väll bara en eller två låtar med Tupac där eller har jag fel? (:!!! 1 låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Men det är väll bara en eller två låtar med Tupac där eller har jag fel? (:!!! Ett album innehåller minst 12-14 låtar eller har Jag fel ? Redigerad 15 september, 2005 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Ett album innehåller minst 12-14 låtar eller har Jag fel ? Jepp, visst är det så. Men vad jag har läst på sidor är att det bara kommer vara en låt från Tupac på skivan. Dock så har info läckt ut om att redan nu planeras ett nytt album som planeras att släppas 2006 höst. Minns inte riktigt vilka som skulle producera det, eller vilka artister förutom Tupac ska vara på den, men det är riktigt lovande. Hittade precis info om det igen. Enjoy. http://www.2pacboard.net/t11766-strong2006...infostrong.html Btw YooShoo, den 20:e september släpps DVD:en Tupac: Live at the house of Blues också. Hans sista liveföreställning och mycket annat kommer den att innehålla. Ett klart köp! (:!!! Redigerad 15 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Ett album innehåller minst 12-14 låtar eller har Jag fel ? Jag skrev bara vad jag har hört. Förresten så är hans riktiga album bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jepp, visst är det så. Men vad jag har läst på sidor är att det bara kommer vara en låt från Tupac på skivan. Dock så har info läckt ut om att redan nu planeras ett nytt album som planeras att släppas 2006 höst. Minns inte riktigt vilka som skulle producera det, eller vilka artister förutom Tupac ska vara på den, men det är riktigt lovande. Hittade precis info om det igen. Enjoy. http://www.2pacboard.net/t11766-strong2006...infostrong.html Btw YooShoo, den 20:e september släpps DVD:en Tupac: Live at the house of Blues också. Hans sista liveföreställning och mycket annat kommer den att innehålla. Ett klart köp! Haha ska köpa den direkt när den kommer ut Jag skrev bara vad jag har hört. Förresten så är hans riktiga album bättre. alltså de va inte emot dig, sorry om du trodde de va mot dig, för de va mer, "vad konstigt de brukar vara 12-14 låtar i ett album va jag vet" så var de menat fasst på ett kortare sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 alltså de va inte emot dig, sorry om du trodde de va mot dig, för de va mer, "vad konstigt de brukar vara 12-14 låtar i ett album va jag vet" så var de menat fasst på ett kortare sett Aha okej Men var har ni läst att det bara ska vara 1 låt av Tupac? själv har jag läst det här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Aha okej Men var har ni läst att det bara ska vara 1 låt av Tupac? själv har jag läst det här på forumet. ... http://www.mobfiggaz.net/2005/09/08/2PacNe...-and-kweli.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 http://www.mobfiggaz.net/2005/09/08/2PacNe...-and-kweli.html Nice, Har ni lyssnat på skivan nedanför? Är den något att ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Har inte orkat läsa alla sidor men Eazy E är bra i mängder och NWA är också de, Dr Dre är också de, samma sak med MC Ren Får inte heller glömma Ice Cube. Men Eazy E är nog bäst Redigerad 17 september, 2005 av Tydligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Har inte orkat läsa alla sidor men Eazy E är bra i mängder och NWA är också de, Dr Dre är också de, samma sak med MC Ren Får inte heller glömma Ice Cube. Men Eazy E är nog bäst Hehe Eazy E, e faktist ganska skön .. och jag tycker dom 3 legenderna e: Eazy E, 2pac och Notorius BIG, som dom säger "i låten change the world med Bone Thugs-N-Harmony" | "first we lost Eazy, then we lost pac, biggie got killed when the shit gon stop" | Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Ja Eazy, Pac och BIG är bra! Big L är också skön (Heter rip eazy, pac and L på msn ) Sen kan man ju lyssna på Tim Dog - Fuck Compton också Redigerad 17 september, 2005 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts