Jump to content

Hiphoptråden!

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Ett album innehåller minst 12-14 låtar eller har Jag fel ?

Jepp, visst är det så. Men vad jag har läst på sidor är att det bara kommer vara en låt från Tupac på skivan. Dock så har info läckt ut om att redan nu planeras ett nytt album som planeras att släppas 2006 höst. Minns inte riktigt vilka som skulle producera det, eller vilka artister förutom Tupac ska vara på den, men det är riktigt lovande.

Hittade precis info om det igen. Enjoy.

http://www.2pacboard.net/t11766-strong2006...infostrong.html

Btw YooShoo, den 20:e september släpps DVD:en Tupac: Live at the house of Blues också. Hans sista liveföreställning och mycket annat kommer den att innehålla. Ett klart köp! (:!!!:)

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jepp, visst är det så. Men vad jag har läst på sidor är att det bara kommer vara en låt från Tupac på skivan. Dock så har info läckt ut om att redan nu planeras ett nytt album som planeras att släppas 2006 höst. Minns inte riktigt vilka som skulle producera det, eller vilka artister förutom Tupac ska vara på den, men det är riktigt lovande.

Hittade precis info om det igen. Enjoy.

http://www.2pacboard.net/t11766-strong2006...infostrong.html

Btw YooShoo, den 20:e september släpps DVD:en Tupac: Live at the house of Blues också. Hans sista liveföreställning och mycket annat kommer den att innehålla. Ett klart köp! ;)

Haha ska köpa den direkt när den kommer ut -_-

Jag skrev bara vad jag har hört. Förresten så är hans riktiga album bättre.

alltså de va inte emot dig, sorry om du trodde de va mot dig, för de va mer, "vad konstigt de brukar vara 12-14 låtar i ett album va jag vet" :D så var de menat fasst på ett kortare sett :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte orkat läsa alla sidor men Eazy E är bra i mängder och NWA är också de, Dr Dre är också de, samma sak med MC Ren ^_^ Får inte heller glömma Ice Cube.

Men Eazy E är nog bäst (w00t)

Hehe :P Eazy E, e faktist ganska skön .. och jag tycker dom 3 legenderna e: Eazy E, 2pac och Notorius BIG, som dom säger "i låten change the world med Bone Thugs-N-Harmony" | "first we lost Eazy, then we lost pac, biggie got killed when the shit gon stop" | ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor