Reve Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Ja NWA äger ju från SA och jag hatar Fat Joe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Den killen kan sina saker. Äger sönder en annan kille i ett annat BET-klipp. "My pants are new my sweater is new, Don't be mad a chinese kid dress better than you" Har fått tag i killens album, Den innehåller några riktigt sköna låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Har fått tag i killens album, Den innehåller några riktigt sköna låtar Är inte det där Jin? Låttips: Jin - Learn Chinese Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Är inte det där Jin? Låttips: Jin - Learn Chinese Ja, precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Ja hatar Fat Joe han kan rappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Ja hatar Fat Joe han kan rappa. Jag hatar också honom men han kan rappa. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Ja hatar Fat Joe han kan rappa. Aha jo. Aja, du erkänner att han kan rappa i alla fall. Inte bra, men han kan alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Ja hatar Fat Joe han kan rappa. Hahaha!! Det där lät lite fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Hahaha!! Det där lät lite fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Oj förlåt ja mena ja hatar honom och han kan INTE rappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Oj förlåt ja mena ja hatar honom och han kan INTE rappa. Haha nu lät de lite bättre .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Därför gillar ja xbox spelet Def Jam där man kan spöa skiten ur han Förresten vad är det för låt The Game har gjort den 3000 runin eller va den heter ja har hört att han dizzar massa folk i den? Redigerad 30 augusti, 2005 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Nån som hört The Game - Just a lil' bit där han dissar 50cent? Fan va rolig. Han gav mig dagens smile på läpparna. Även om jag redan skrattat mycket idag av olika anledningar, så säger vi så. Och slutet, haha, mycket glädje. Och btw, The Game - Put it in the air The Game - Put you on the game The Game - Father like son Grymma låtar...varit ute ett tag också. Game verkar bättre än vad jag trodde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Nån som hört The Game - Just a lil' bit där han dissar 50cent? Fan va rolig. Han gav mig dagens smile på läpparna. Även om jag redan skrattat mycket idag av olika anledningar, så säger vi så. Och slutet, haha, mycket glädje. Och btw, The Game - Put it in the air The Game - Put you on the game The Game - Father like son Grymma låtar...varit ute ett tag också. Game verkar bättre än vad jag trodde. Mjo hörde den där ihopgrejade 13 minuterslåten där den var med ett tag... Men han e ganska rolig ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Vad tycker ni om, nutids hiphop ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Vad tycker ni om, nutids hiphop ? Sämre än 90-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Sämre än 90-talet. Wor d. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Vad tycker ni om, nutids hiphop ? Helt ok... Diggar Dresta, Young Hoggs, SCC mfl... Men '90 är kung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Vad tycker ni om, nutids hiphop ? Svensk = Bättre än förr Amrikansk = Sämre än förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Vad tycker ni om, nutids hiphop ? Sakta men säkert förpestar den uttrycket "hiphop", tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts