Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Nänänäääää, trust the kiss knower! ägdehh! (prezz meh) Edit: Night är kväll, nite är midnatt. Jävla Tony Hawk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jävla Tony Hawk! Att fela är mänskligt, veta är gudomligt. Eller något, citat från tecknade El Dorado eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Efter en långt tid utan kontakt med hiphop slår jag på Time Machine, lite ATCQ, Pigeon John och känner efter... ...jag gillar det : ) ____________ Hiphopen är dock fortfarande död, japp. Onekligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Kurupt - Represent that G.C. (Jag tror den körs på beatet från en låt från Vice City) South Central Cartel - So what u sayin Makavelli - Me and my girlfriend Big L - Fall back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag lyssnar på Tupac, N.W.A, Eazy-E, IceCube, Snoopdogg, Above the law just nu. Jag kan rekomendera N.W.A - Straight outta compton den är skit bra ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 South Central Cartel - Da Bomb South Central Cartel - All day everyday South Central Cartel - Gang Stories South Central Cartel - I'm a Rider Tack dibel för S.C.C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 NWA - Express Yourself NWA - Fuck The Police NWA - Straight Outta Compton Eazy E- Boys n Tha h00d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 NWA - Express Yourself NWA - Fuck The Police NWA - Straight Outta Compton Eazy E- Boys n Tha h00d (:!!! That's classic shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 That's classic shit Well I like classic and for me it's not shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 City High - Would woud you do Spooks - Things I've Seen Trick Trick ft. Eminem - Welcome 2 detroit city Tupac - I wonder if heaven got a ghetto Eminem ft. Dre - If I get locked up tonight Tupac - Fuck the world The roots - dont say nuthin Young Buck ft. 50cent - Let Me In(gillar refrängen) Eminem - Fubba U Cubba Cubba Busta Rhymes ft. Eminem - I'll hurt you(remix) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kan inte nån ta upp en diskution som varför The game gjorde 300 bars and runnin låten ? föresten va inte det lite dumt, för nu vill ingen göra låtar me honom ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag tycker han gjorde rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kan inte nån ta upp en diskution som varför The game gjorde 300 bars and runnin låten ? föresten va inte det lite dumt, för nu vill ingen göra låtar me honom ? Jag vill göra låtar med han Skulle göra hit em up style Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag tycker han gjorde rätt. Aaa men dom han inte dizzade, e ju kompisar me dom andra han dizzade ..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Laddade ner The Late Registration nyss, och det är HETT! Efter några lyssningar så är det nästan i klass med The College Dropout. Nominering till årets bästa album tillsammans med Commons "BE". Gillar särskilt låten med Paul Wall och GLC, "drive slow". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 En Rap Battle: http://www.dumpalink.com/media/1961 Den kinesiska killen är ju bara för härlig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 En Rap Battle: http://www.dumpalink.com/media/1961 Den kinesiska killen är ju bara för härlig!!! Den killen kan sina saker. Äger sönder en annan kille i ett annat BET-klipp. "My pants are new my sweater is new, Don't be mad a chinese kid dress better than you" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Game ft. Dr. Dre - Here We Go Again Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Blandad kompott: Tony Yayo - Homicide Fat Joe - Temptation pt. 1 Paperboys - Barcelona The Game - Start from Scratch Svenska Akademien - Okunskap Young Buck - Bang Bang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Busta rhymes feat Eminem - Ill hurt you .. den e skön .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts