YooSho Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Fjärde världen ffs. Vadå ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Lyssna på hans tribute till 2pac, "Why", grym låt. Bäst just nu är Kanye West och Jay-Z: "Diamonds Are Forever (remix)". Båda droppar GRYYYYYMMA verser!!! Kanye om diamantkonflikten i Sierra Leone och Jay om Rocafella. Plus att beatet är svinbra! Jay-Z vers: The chain remians, the gang is in tact The name is mine, I'll take blame for that The pressure's on, but guess who ain't gon' crack? [laughs] Pardon me I had to laugh at that How could you falter when you're the rock of gibralter I had to get of the boat so I could walk on water This ain't no tour order, this is nothin to me Difficult takes a day, impossible takes a week I do this in my sleep, I sold Kilos of coke, (so?) I'm guessin' I can sell CD's I'm not a buisness man I'm a buisness, man Let me handle my buisness, damn! Kanyeez you got me, Freeway and Foxy YG', Teairra Mari, Petey watch me Bleek could be one hit away his whole career As long as I'm alive, he's a millionaire And even if I die, he's in my will somewhere So he can just kick back and chill somewhere, oh yea He don't even have to write rhymes The Dynasty like my money last three lifetimes Shirley Bassey was in the rear sayin exactly What I was sayin practically me whole carreer The diamond is forever, I been mindin' this forever Now the Louis Vuitton Don's timin' couldn't be better People lined up to see the Titanic sinkin' Instead we rose from the ash like a phoenix If you watin for the end, the dynasty signed And what seemed like forever is a mighty long time Längtar efter "The Late Registration"!!!!!! W0rd up EDIT: College dropout , Through the wire, Jesus walks, We don't care, Spaceship <3 Redigerad 5 augusti, 2005 av Ando Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Ajusste, flipsyde - someday skit skön .. inte mycke till beat men de e en skön låt .. (ganska skön gitar solo) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Aaa vet den låten är fett skön Mjo men jag tycker att 50 Cent är lite av en "sellout bitch" som först gör en låt med B.I.G(Realest Niggaz) och sen en med 2pac(Realest Killaz). Gör kanske är fel ord eftersom det är säkert Eminem som har suttit i sin lilla studio och mixat ihopp det. Tipsar om: Dr.Dre - Let me Ride. Så jävla skön Edit: Rekommenderar skivan Monkey Bussines med Black Eyed Peas. Redigerad 7 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Mjo men jag tycker att 50 Cent är lite av en "sellout bitch" som först gör en låt med B.I.G(Realest Niggaz) och sen en med 2pac(Realest Killaz). Gör kanske är fel ord eftersom det är säkert Eminem som har suttit i sin lilla studio och mixat ihopp det. Tipsar om: Dr.Dre - Let me Ride. Så jävla skön Edit: Rekommenderar skivan Monkey Bussines med Black Eyed Peas. Men me 2pac heter den realist killaz eller ? 2pac, DMX och Nas - hate me now (prizefighter) e skön som faaan .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 En grym svensk rapp låt är QBN Flow - Dagboken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Vadå ? En grupp. Lyssna på deras album Gatumusikanterna så fattar du vad jag menar med " " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Jag lyssnar mest på: 1. Fronda. 2. Kamphundar. 3. Eminem. 4. TUPAC. 5. DR. Dre. 6. 50 Cent. Editade lite Redigerad 10 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 En grym svensk rapp låt är QBN Flow - Dagboken Ville bara varna att den e skit GAMMAL ..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ville bara varna att den e skit GAMMAL ..! Gammla låtar kan väll vara bra? Föresten du ska inte säga något du lyssnar ju på 2pac och det är gammalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Eazy muthphukkin' E "woke up quick, at about noon jus' thought that i had to be in compton soon i gotta get drunk before the day begins before my mother starts bitchin about ma friends" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Eazy muthphukkin' E "woke up quick, at about noon jus' thought that i had to be in compton soon i gotta get drunk before the day begins before my mother starts bitchin about ma friends" Va fan nu började jag sjunga på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Gammla låtar kan väll vara bra? Föresten du ska inte säga något du lyssnar ju på 2pac och det är gammalt. Man tröttnar aldrig på 2pac om man tycker han är bra, men den där dagbok grejjen tröttnade jag på "ganska" snabbt ... (me "ganska" menar jag FORT, för er som inte va sarkastisk är) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Jag skulle inte kalla Tupac gammalt. 9 år e inget Jag var bara 5 år lyssnade inte så mycke på det men när jag blev 8 tänkte jag vart han tog vägen. Redigerad 9 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag skulle inte kalla Tupac gammalt. 9 år e inget 9 år är gammalt men jag ville bara påpeka att gammalmusik kan vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 9 år är gammalt men jag ville bara påpeka att gammalmusik kan vara bra. Har börjar lyssna lite smått på 2pac nu faktist. :"> Och som ni ser på avatar/signature så ser ni ju hur gammal musik jag lyssnar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Kizz är ju bra! "I wanna rock 'n' roll all night! And party every day" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Kizz är ju bra! "I wanna rock 'n' roll all night! And party every day" [rättning]nite[/rättning] Sen finns det ju en massa bättre, t.ex Love gun, Strutter, Detroit rock city. Black Diamond och så vidare. Vill du ha lite 'bär' kan du pm:a mig så får du min MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 [rättning]nite[/rättning] Sen finns det ju en massa bättre, t.ex Love gun, Strutter, Detroit rock city. Black Diamond och så vidare. Vill du ha lite 'bär' kan du pm:a mig så får du min MSN. Vadå nite!? De kanske uttalar det så men det stavas ändå night, biaaatch! Jag har redan de bären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Vadå nite!? De kanske uttalar det så men det stavas ändå night, biaaatch! Jag har redan de bären. Nänänäääää, trust the kiss knower! ägdehh! (prezz meh) Edit: Night är kväll, nite är midnatt. Redigerad 10 augusti, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts