Ace Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Redan gjort Doh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Doh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ja du fattar väl? Asso ja jag fattar men onodigt gjort av honom, okej g-unit leker for mycke me G im a gangsta fasst dom inte e de so de bra att han gor den har g-unot mot dom men ando jag e i spanien nu so jag kan inte skriva dom 3 gyllene bokstavarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Vart e alla varför skriver ingen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag börjar med att sägs: Eastcoast Rekommenderade Rap/HipHop artister: Missy Elliot Will Smith DMX 50 Cent Fabolous Jay Z P Diddy 2Pac Joe Budden Busta Rhymes Usher Ciara Game Mary J Blige Dr Dre Ice Cube Lil Jon Fat Joe Trick Daddy Mhingy Det är några av flera miljoner :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Dagens låt - crown city rockers - something part 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag börjar med att sägs: Eastcoast Rekommenderade Rap/HipHop artister: Missy Elliot Will Smith DMX 50 Cent Fabolous Jay Z P Diddy 2Pac Joe Budden Busta Rhymes Usher Ciara Game Mary J Blige Dr Dre Ice Cube Lil Jon Fat Joe Trick Daddy Mhingy Det är några av flera miljoner :"> Varför Eastcoast när en del artister där inte representerar den sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Det är en grej jag alltid har undat, varför är "g":et i Revenge stort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det är en grej jag alltid har undat, varför är "g":et i Revenge stort? För att wildhawk tyckte det var coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Rekommenderade Rap/HipHop artister: Missy Elliot Will Smith DMX Gorilla kuksugare blablabla... Ursäkta men vissa av dom dära representerar Weast coast(som Cortez sa) och andra är inte ens hiphop artister. Get yo' facts right, foo'. Redigerad 15 juli, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Har nya lurar, och vill testa basen i dom, nån som kan nån skön låt med mycket bas i sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Har nya lurar, och vill testa basen i dom, nån som kan nån skön låt med mycket bas i sig? Beväpnad tjockis - Det regnar i stockholm. Låten är inte bra men basen är rätt skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Har nya lurar, och vill testa basen i dom, nån som kan nån skön låt med mycket bas i sig? Game Ft 50 Cent - This Is How We Do den har typ skit mycke bas tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Im back mufukkaz!! Sway and King Tech ft. Guru - NY Niggaz Snoop Dogg - So Low Lil' Troy feat. Fat Pat, Hawk, Lil' Will, Yungstar - Wanna Be A Baller Jermaine Dupri ft. Nate Dogg - Ballin Out Of Control Kurupt - On, Onsite Busta Rhymes ft. Rampage, P.Diddy, Mase - The Body Rock Eminem ft. Royce Da 5'9 & Project Paki - She's The One Blueprint - 1988 Souls of Mischief - Cabfare M.O.P. - No Love Nåra låtar för att fira min come back här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag gillar Nate Dogg, nån som har några skysta låtar med honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag gillar Nate Dogg, nån som har några skysta låtar med honom? Absolut, här har ni! Jermaine Dupri ft. Nate Dogg - Ballin Out Of Control Mos Def ft. Nate Dogg - Oh No Fabolous ft. Nate Dogg - Can't Deny It WC ft. Nate Dogg - The Streets Westside Connection ft. Nate Dogg - Gangsta Nation Warren G ft. Nate Dogg - Regulators Shade Sheist ft. Nate Dogg - Where I Wanna Be Shade Sheist ft. Nate Dogg - Cali Diseaz Obie Trice ft. Nate Dogg - The Setup Eminem feat. Nate Dogg - Till I Collapse Eminem ft. 50 Cent, Nate Dogg - Never Enough Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Absolut, här har ni! Jermaine Dupri ft. Nate Dogg - Ballin Out Of Control Mos Def ft. Nate Dogg - Oh No Fabolous ft. Nate Dogg - Can't Deny It WC ft. Nate Dogg - The Streets Westside Connection ft. Nate Dogg - Gangsta Nation Warren G ft. Nate Dogg - Regulators Shade Sheist ft. Nate Dogg - Where I Wanna Be Shade Sheist ft. Nate Dogg - Cali Diseaz Obie Trice ft. Nate Dogg - The Setup Eminem feat. Nate Dogg - Till I Collapse Eminem ft. 50 Cent, Nate Dogg - Never Enough Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag vill även tipsa er om "Geto Boys" Geto Boys - The Secret Geto Boys - My minde is playin tricks on Me Geto Boys - Six Feet Deep Geto Boys - Straight Gangstaism Geto Boys - Damn It Feels Good To Be A Gangster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 VA-Murs_316_Presents_Walk_Like_A_Man_Soundtrack-2005-EGO - Yes yes... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 VA-Murs_316_Presents_Walk_Like_A_Man_Soundtrack-2005-EGO - Yes yes... Älskar Murs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts