YooSho Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hit em up e skit bra men har ni hört starin' through my rear view den e så jävla bra, bakrunds musiken e skit skön och han rappar in i den som de vare skit enkelt att rappa bra .. den e skööööön ..! det finns skit många fler och jag menar många som e skit bra tex. loyal to the game den e så jävla bra .. black cotton också fasst loyal to the game och black cotton e från de nyaste albumet (efter hans död ) .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Hit em up e skit bra men har ni hört starin' through my rear view den e så jävla bra, bakrunds musiken e skit skön och han rappar in i den som de vare skit enkelt att rappa bra .. den e skööööön ..! det finns skit många fler och jag menar många som e skit bra tex. loyal to the game den e så jävla bra .. black cotton också fasst loyal to the game och black cotton e från de nyaste albumet (efter hans död ) .. Jadå, jag har hört det mesta från honom. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Självklart så äger den, en av världens bästa disslåtar. Sen så äger videon också. =) 2pac kan faan rappa vad och hur han vill de blir alltid bra de därför han e så jävla sköön .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jadå, jag har hört det mesta från honom. =) Har du sett några filmer då ? resurrection e bäst enligt mig jag avguda honom efter den .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Självklart så äger den, en av världens bästa disslåtar. Sen så äger videon också. =) VIDEON???!! amaggaad kan du skicka den på MSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) VIDEON???!! amaggaad kan du skicka den på MSN? Jag ladda ner den på dvd så brände jag den, har den bara på dvd annars hade jag gjort de .. jag kanske kan ladda ner den normalt i avi format så kan jag om du vill ? Redigerad 22 juni, 2005 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Fat Joe VS. 50 Cent, då? Vad tycker ni om den beefen? Fiddy blev rätt ägd på "My Fo Fo" så jag väntar glatt på hans svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Fat Joe VS. 50 Cent, då? Vad tycker ni om den beefen? Fiddy blev rätt ägd på "My Fo Fo" så jag väntar glatt på hans svar. Han svarade ju i TRL för länge sen. Lite efter där Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Har du sett några filmer då ? resurrection e bäst enligt mig jag avguda honom efter den .. Jadå, jag har sett ett par filmer med honom, dokumentärer som filmer. Hört att det kom en nyversion av Thug Angel(dokumentär) med nya klipp och nya scener har lagts till. Den kom ut för 2 månader sen, hehe. Varit lite lat med att gå och köpa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jadå, jag har sett ett par filmer med honom, dokumentärer som filmer. Hört att det kom en nyversion av Thug Angel(dokumentär) med nya klipp och nya scener har lagts till. Den kom ut för 2 månader sen, hehe. Varit lite lat med att gå och köpa den. Haha ok måste köpa den jag me i så fall tack att du sa det ...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 The Game lämnar G-Unit och har startat en kampanj som heter G-Unot! Han har också bytt namn till The Hurricane. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Bobby valentino - tell me riktigt skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 The Game lämnar G-Unit och har startat en kampanj som heter G-Unot! Han har också bytt namn till The Hurricane. Han har också släppt en 18 min lång freestyle som heter "300 miles and runnin". Ganska het faktiskt, trodde inte att Game hade potensialen att göra nåt sånt. Även alla dessa betydelselösa beefs är ganska löjliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 The Game lämnar G-Unit och har startat en kampanj som heter G-Unot! Han har också bytt namn till The Hurricane. Jag fattar inte ens va G-unot e ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag fattar inte ens va G-unot e ? Men säg G-unit på 50 cents vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Men säg G-unit på 50 cents vis. Hahahaha ok ? dum ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hahahaha ok ? dum ? Ja du fattar väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag fattar inte ens va G-unot e ? Anti G-Unit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Måste tipsa om Looptroops Fort Europa.. jävligt skön skiva faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Måste tipsa om Looptroops Fort Europa.. jävligt skön skiva faktist Redan gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts