Jump to content

Hiphoptråden!

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Hit em up e skit bra men har ni hört starin' through my rear view den e så jävla bra, bakrunds musiken e skit skön och han rappar in i den som de vare skit enkelt att rappa bra .. den e skööööön ..! :angry::)

det finns skit många fler och jag menar många som e skit bra tex. loyal to the game den e så jävla bra .. black cotton också fasst loyal to the game och black cotton e från de nyaste albumet (efter hans död :( ) ..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hit em up e skit bra men har ni hört starin' through my rear view den e så jävla bra, bakrunds musiken e skit skön och han rappar in i den som de vare skit enkelt att rappa bra .. den e skööööön ..! :angry::)

det finns skit många fler och jag menar många som e skit bra tex. loyal to the game den e så jävla bra .. black cotton också fasst loyal to the game och black cotton e från de nyaste albumet (efter hans död :( ) ..

Jadå, jag har hört det mesta från honom. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du sett några filmer då ? resurrection e bäst enligt mig jag avguda honom efter den .. ^_^

Jadå, jag har sett ett par filmer med honom, dokumentärer som filmer. Hört att det kom en nyversion av Thug Angel(dokumentär) med nya klipp och nya scener har lagts till. Den kom ut för 2 månader sen, hehe. Varit lite lat med att gå och köpa den. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jadå, jag har sett ett par filmer med honom, dokumentärer som filmer. Hört att det kom en nyversion av Thug Angel(dokumentär) med nya klipp och nya scener har lagts till. Den kom ut för 2 månader sen, hehe. Varit lite lat med att gå och köpa den. (w00t)

Haha ok måste köpa den jag me i så fall :D(w00t)

tack att du sa det (w00t) ...!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Game lämnar G-Unit och har startat en kampanj som heter G-Unot! Han har också bytt namn till The Hurricane.

Han har också släppt en 18 min lång freestyle som heter "300 miles and runnin". Ganska het faktiskt, trodde inte att Game hade potensialen att göra nåt sånt. Även alla dessa betydelselösa beefs är ganska löjliga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor