Mr_Nitty Skrivet 23 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2004 Lyssna på King Gordy, aeg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 24 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2004 50 cent och G-unit kommer till Malmö den 15:e augusti och jag funderar på att gå och se det. Det kostar 375 spänn, tycker ni det är värt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 (redigerad) 50 cent och G-unit kommer till Malmö den 15:e augusti och jag funderar på att gå och se det. Det kostar 375 spänn, tycker ni det är värt det? Hahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaa!!!! Nej. Redigerad 25 juli, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 50 cent och G-unit kommer till Malmö den 15:e augusti och jag funderar på att gå och se det. Det kostar 375 spänn, tycker ni det är värt det? Tycker du om deras musik så ska du göra det, du kanske bara får en chans att se dom i livet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aspviken Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 (redigerad) "tycker du om deras musik ska du göra det" jag fattar inte hur man kan tycka om deras musik, hehe i helvete, det e inte värt det ... Redigerad 25 juli, 2004 av aspviken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 juli, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Tycker du om deras musik så ska du göra det, du kanske bara får en chans att se dom i livet? bra svarat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Tycker du om deras musik så ska du göra det, du kanske bara får en chans att se dom i livet? Kan inte annat än att hålla med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 ingen som gör egeb musik? jag gör egen... hålelr på att snickra ihop en demo o skit.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 Be so sure! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aspviken Skrivet 25 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2004 va fan, kan ingen tycka att jag sa en bra grej?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2004 (redigerad) Tid: 2230 - 2305 ShowView | 78848 | Kanal: SVT2 Titel: Musikbyrån da capo - Imdb Övrigt: Svenskt musikmagasin. Det bästa ur Musikbyrån. Del 6 av 6. De var inte störst. Och inte heller först. Men mer äkta hiphop går knappt att hitta. Musikbyrån hyllar legenderna i Gang Starr. Programledare: Magnus Broni. Text-tv 299. nån blir säkert glad att jag postade detta Redigerad 28 juli, 2004 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2004 (redigerad) den här tråden kommer att sakta dö bort :'( föresten någon som sätt Malibus most wanted? Edit: Kan någon säga en bra låt med Esham? Redigerad 31 juli, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 1 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2004 50 cent och G-unit kommer till Malmö den 15:e augusti och jag funderar på att gå och se det. Det kostar 375 spänn, tycker ni det är värt det? Ja för fan! Gå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Hiphop är inget för mig, lyssnar endast på Heavy Metal... Hiphop är för slapp för mig, trummor och synth (mm)... Har kommit för mycket hiphop nu, för dåliga artister mm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2004 Om du bara ska klaga på hiphop ska du fan inte skriva här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 okka "den har fått mig att gråta..." jaaaaså ;-) ----------------------------------------------------------------------------------------------- fy fan vad ja skrattar när jag läser den här tråden ...! fy fan vad ja skrattar när jag ser din skivsamling ...! Ha det kul...w-g ----------------------------------------------------------------- Håller med Yukiz i det sista han skrev, för mycket skit nuförtiden. Fattar inte vart all skit kommer ifrån egentligen? Men hiphopen är långt ifrån död, finns mycket bra kvar och mycket bra är lämnat bakom...det räcker; skit i skiten & start diggin' in the crates! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 w0rd... det kommer massa dåliga artister nu. You can go to park, After dark and smoke that fucking weed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2004 Håller med föregående talare, allt man ser nu är massa mainstream hiphop. Liksom texterna handlar bara om massa påhittad skit om hur mycket tjejer dom har. Man måste gå till underground scenen för att få bra hiphop. Det var bättre förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 (redigerad) Afro Man - Colt 45 en ganska dålig låt men ändå ganska rolig EDIT: Kom igen nu snacka lite hiphop för fan. Man ser ju typ att någon klagar på ny hiphop på varje sida. är det allt vi kan komma på? Redigerad 10 augusti, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2004 http://www.sundsberg.se/juggalo/Rahzel/rahzel.mpeg hittade den här beatbox låten på kazaa, han som gör beatboxet är Rahzel, mad skillz som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts