Bullet Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) hehe egentligen borde jag skrivit ner alla låtarna, men tog bara några exempel Ok =) Bra musiksmak btw. Edit : Oj fan. Promoe död :'( Han var bra. Edit 2 : Hur dog han? Redigerad 9 juni, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Va e promoe död??? :'( :'( :'( :'( :'( :'( han var ju skit bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 OMG. hörde på nyheterna att promoe är död ...själv vill jag gärna ha källa på det där. Jag hittade ingenting på Aftonbladet...eftersom det är en av sveriges bästa rappare borde det iallafall gå att hitta lite info. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 ...själv vill jag gärna ha källa på det där. Jag hittade ingenting på Aftonbladet...eftersom det är en av sveriges bästa rappare borde det iallafall gå att hitta lite info. Står inget på whoa heller så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Han är inte död idioter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Han är inte död idioter... Lättnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Nära att det var en hiphoppare mindre. Nädå, skojade bara. Han är faktist rätt så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Nån som hört Beyonces In da club låt? Den är fan bättre än orginalet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Aja dags att dra upp en gammal hederlig tråd. Ingen har ngt imot det va? Tihi. Jag var på Fattaru idag och mackan (en i fattaru) hade en t-shirt där det stog "Max peezay" sen frågade han : Nån som har hört Max peezay?! Bara jag skrek JA! haha. Fattig stad man bor i. Redigerad 19 juni, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Jag är tillbaka, bitches. Det firar vi genom att Quota Triumph i Eminem - Ass Like That. As a dog i must know: How Does Dr.Dre's Ass smell like? You're so short and tiny, no wonder Elton John loves you, your head is at his waist. Did you kiss 50 Cent with those lips? @Bullet: Den där Videon där Max Peezay blir jagad av polisen spelas in där jag bor och 2 av mina kompisar är med i den. Redigerad 19 juni, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag är tillbaka, bitches. Det firar vi genom att Quota Triumph i Eminem - Ass Like That. @Bullet: Den där Videon där Max Peezay blir jagad av polisen spelas in där jag bor och 2 av mina kompisar är med i den. Joo jag har sett den men hittar den inte på dc kan du skicka den på msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Vänta lite ...! vad jag har sett så har ni inte snackat om 2pac han e faan hjärtat i hiphop.. enligt mig e 2pac Bäst .. så bäst som de går .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Vänta lite ...! vad jag har sett så har ni inte snackat om 2pac han e faan hjärtat i hiphop.. enligt mig e 2pac Bäst .. så bäst som de går .. Haha inte snackat om tupac? LoL cortez tjötar om han hela tiden. Han är mkt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Vänta lite ...! vad jag har sett så har ni inte snackat om 2pac han e faan hjärtat i hiphop.. enligt mig e 2pac Bäst .. så bäst som de går .. W0rd, bara att han är bättre än vad som går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 2pac e en överdrivet bra person, rappare, ledare och mycke mer bara de att jag vill verkligen att han ska leva .. ändå om han e lever och gömmer sig nånstans hans låtar e bara för bra ..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 2pac är/var bra men inte så bra som ni beskriver honom. Enligt mig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Jag hörde en fett skön låt med 2pac idag!!! Hit em up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Jag hörde en fett skön låt med 2pac idag!!! Hit em up!!! Självklart så äger den, en av världens bästa disslåtar. Sen så äger videon också. =) Redigerad 22 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 OLD SCHOOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts