Mr.Magic Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 2pac - Baby Don't Cry 2pac - Keep Ya Head up 2pac - Hit 'Em up 2pac - Changes 2pac - Still Ballin' Feat. Trick Daddy 2pac - To live and die in L.A 2pac - Do For Love 2pac - Ghetto Gospel 2pac - Runnin' Feat. Biggie (produced by eminem) 2 Live Crew - Me So Horny Aesop Rock - Daylight Aesop Rock - Label Aesop Rock - No Jumper Cables(remix) Akon Feat. Styles P - Locked up Akon - Ghetto Atmosphere - Trying to find a balance Black Street - No Diggity Feat. Dr.Dre Brand Nubian - Brand Nubian Busta Rhymes - Make it Hurt Busta Rhymes - Make it clap Busta Rhymes - Pass the courvoisier C-N-N - Ya'll Dont wanna(fuck with us) Compton's Most Wanted - Hood took me under Coolio - Gangster's paradise Common Sense - I Used to Love H.E.R Cypress Hill - Low Rider Cypress Hill - Insane in the brain Cypress Hill - Ice Cube Killa Feat. Ice cube Cypress Hill - Rock superstar D12 - Devils Night De La Soul - Oodles of O's Dizzie Rascal - Stand up tall Dizzie Rascal - Dream DMX - Stop Being Greedy DMX - We 'Bout to blow DMX - Up in here DMX - No love for me DMX - Intro (It's Dark and hell is hot) DMX - Get it to the floor DMX - Ruff Riders Anthem Dr.Dre - Aint Nuttin' But a G thang Feat. Snoop Doggy Dogg Dr.Dre - Whats the diffrence Feat. Eminem & Xzibit Dr.Dre - Fuck Wit Dre Day Dr.Dre - Still D.R.E Feat. Snoop Doggy Dogg Eric B - I know you got soul Everlast - Whiteys Revenge(Eminem Diss) Everlast - Childrens Story Feat. Rahzel Fat Joe - Take a look at my life Fat Joe - Fuck 50(Response on piggy bank) Gangstarr - Moment of thruth Gangstarr - Good girl, wrong place Gangstarr - JFK to LAX Grand Puba - I like it Ice Cube - Put Your Back in to it Ice-T - O.G Original Gangster Ja rule - New York Feat. Jadakiss & Fat Joe Ja rule - Wonderful Feat. Ashanti & R.Kelly Jay-Z - Hard Knock Life Jay-Z - Big Pimpin' Jay-Z - Guess Whos back Feat. Scarface & Beanie Sigel Jay-Z - La-La-La Jay-Z - Frontin' Feat. Pharrel Williams Joe Budden - Pump it up Jurassic 5 - A day at the races Kid Frost - La Raza LL Cool J - Doing it well LL Cool J - Hush LL Cool J - Headsprung Luniz - I Got 5 on it MC Hammer - I like big butts MC Hammer - U Cant Touch This Method Man - Whats Happenin' Feat. Busta Rhymes Method Man - How High Pt. II Feat. Redman Method Man - Da Rockwilder Feat. Redman Montell Jordan - This is how we do it Murs - God's Work Murs - Transitionz as a ridah Mystical - Shake your ass N.E.R.D - Lap Dance N.E.R.D - Provider N.E.R.D - Rockstar N.O.R.E - Nothing Nas - Made you look Nas - Thief's Theme Nelly - Flap Your Wings Nelly - Hot in here Nelly - Must be the money NWA - Fuck the Police NWA - Straight Outta Compton NWA - Express yourself Non Phixion - I shot reagan Notorious B.I.G - N.O.T.O.R.I.O.U.S Notorious B.I.G - Big poppa Notorious B.I.G - One more Chance Obie Trice - The Set up Feat. Nate Dogg Outkast - Ghetto Musick Puff Daddy - I'll Be missing you Feat. Faith Evans(Biggie Tribute) Redman - Smash Something Redman - React Feat. Eric Sermon Royce Da 5'9 - Im the king Run DMC & Aerosmith - Walk this way Scarface - Sellout Scatman John - Scatman Sisqo - The Thong song Slick Rick - Childrens Story Slum Village - Disco Snoop Dogg - Gangsta Shit Feat. Loon (Bad boys II Soundtrack) Snoop Dogg - From tha chuuch to the palace Snoop Dogg - Do you want to roll? Feat. Lil Kim Snoop Dogg - Gin & Juice Feat. Dr.Dre Snoop Dogg - G Funk Intro Snoop Dogg - Murder Was the Case Snoop Dogg - Pimp Slapped The Game - Hate it or love it Feat. 50 Cent The Game - How we do Warren G - Ghetto Village Warren G - Regulate Feat. Nate Dogg Wu Tang Clan - Gravel pit Xzibit - Paparazzi Xzibit - X Där har du några Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 En fråga: Skulle man inte kunna stämma 50cent för hans kvinnoförnedrande(eller vad det heter) musik videos? Som Candy Shop och den där andra när han säger Little bit i varje mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jag har bara en fråga , men jag klagar inte . Varför döper vissa artister sina låtar med ord typ som : Killah Niggah Da Osv..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 2pac - Baby Don't Cry 2pac - Keep Ya Head up 2pac - Hit 'Em up 2pac - Changes 2pac - Still Ballin' Feat. Trick Daddy osv. Där har du några Fin lista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Fin lista Hehe skrev den på en kvart ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jag har bara en fråga , men jag klagar inte . Varför döper vissa artister sina låtar med ord typ som : Killah Niggah Da Osv..? Da= The inom hiphopen brukar man skriva som man utalar dt killah, för att få en att se agressiv ut men som jag tycker e helt cp som tex (CamRon, aka Killah Cam) Ni99ah, de e ju svarta så dt e väll som om att vi sulle gå runt å säga viting llr wigger till varandra men ni99er e fulare att säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Da= The inom hiphopen brukar man skriva som man utalar dt killah, för att få en att se agressiv ut men som jag tycker e helt cp som tex (CamRon, aka Killah Cam) Ni99ah, de e ju svarta så dt e väll som om att vi sulle gå runt å säga viting llr wigger till varandra men ni99er e fulare att säga Varför skriver du inte Niggah eller Nigger? Det bör ju inte vara diskriminerande när du förklarar nåt... Sen skriv DET och ELLER... Da=Tha=The=Det Killah=Killer=Mördare Niggah=Nigger=Neger Dom skriver väl så som dom uttalar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Men jag menar varför gör dom om orden ? Och skriver inte Killer istället för killah ? osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Men jag menar varför gör dom om orden ? Och skriver inte Killer istället för killah ? osv... De är från fattiga områden och där andvänds det slang, varför inte fortsätta med det? Varför förändras bara för man blir känd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Säger bara en sak, Lyssna på Immortal Technique, Bästa rapparen jag har hört på mycket länge. http://www.immortal-technique.com/ några sköna låtar är tex: Obnoxious Dance with the Devil Crossing the Boundary Leaving the past Freedom of speech Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 BG Knoccout & Dresta - Lifes a puzzle Big L - Fall back Big L - Hell up in Harlem Big L - Holdin it down Big L - Put it on Grand Master Flash, Melle Mel, Kurtis Blow - Funk this party out Grand Master Flash - The message Kam, MC Ren, Dresta - Down fo mine Kurtis Blow - The breaks Lil Eazy - Get cracking Warren G ft. Nate Dogg - Regulators Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Minns inte om jag skrivit den, eller om nån annan gjort det, men den flyter så bra i mitt huvud nu... =) Tupac - Hold Ya Head Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Busta rhymes - Gimme some mo Gammal låt men älskar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Några av 2005's hetaste album so far.. Beanie Sigel - The B. Coming Common - Be Grayskul - Deadlivers Hezekiah - Hurry Up & Wait... Jus Allah - All Fates Have Changed Layzie Bone & Bizzy Bone - Bone Brothers Likwit Junkies - The L.J.'s Rapper Big Pooh - Sleepers Sean Price - Monkey Barz The Game - The Documentary Blueprint - 1988 Will Smith - Lost And Found Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Säger bara en sak, Lyssna på Immortal Technique, Bästa rapparen jag har hört på mycket länge. http://www.immortal-technique.com/ några sköna låtar är tex: Obnoxious Dance with the Devil Crossing the Boundary Leaving the past Freedom of speech Du har glömt deras bästa : Harlem streets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Har några här hört double m? dom är feta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Lägg gärna fram fler listor här e en... the beatnuts - do you believe timbuktu ft chords - lobbyn om 5 7L & esotoric - watch me mobb deep - win or lose masta ace - beautiful the game - dreams the game - hate it or love it fjärde världen - en del fjärde världen - vidga mina vyer fjärde världen - min livstid ft fattaru RJD2 - ghostwriter common ft john legend and kanye west - they say common - its your world warren g - ghetto village masta ace - good ol love akon - lonely akon - moonshine akon - dont let up dead prez ft zack de la rocha - muma 911 dilated peoples - poisonus ft devin the dude fat joe - all i need cunninglynguists - war immortal technique - harlem streets slusken - den söta hunden 7L & esoteric - rise of the rebel rockin da north - till the last day ft warlocks and eye n i en liten lista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Du har glömt deras bästa : Harlem streets. hehe egentligen borde jag skrivit ner alla låtarna, men tog bara några exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 OMG. hörde på nyheterna att promoe är död Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 OMG. hörde på nyheterna att promoe är död Är det han som är med i LoopTroop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts