Jump to content

Hiphoptråden!

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

Asså The Game - Dreams är så jävla bra! Kommer en video på Z eller MTV snart om den inte redan kommit ^_^

Jag har hört nåt om att The Game ska nyligen ha släppt en diss mot Tupac. Hoppas det är ett skämt annars kommer jag garva ihjäl mig. Att han ens försöker jämföra sig med Tupac.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan man dissa någon som är död( ^_^ )för det första?

Mjo, just det jag menar. Skrattretande att dissa nån som är död(om han nu är det... ni vet ju redan vad jag tror). Bevisar hur korkad han är. Och vem tar ett artistnamn som "The Game"? Han representerar verkligen inte vad "the game" betyder.

Edit: Men tänk om The Game fått snuff på nåt... Eller han kanske också tror att Tupac lever. Och han tror att han kan få fram Tupac ur mörkret på detta sättet. =)

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, just det jag menar. Skrattretande att dissa nån som är död(om han nu är det... ni vet ju redan vad jag tror). Bevisar hur korkad han är. Och vem tar ett artistnamn som "The Game"? Han representerar verkligen inte vad "the game" betyder.

Haha, verkligen puckat om så är fallet, vilket det förmodligen inte är...

...vad sysslar han med?

Idioti...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nästan roligt att du la fram det som om den vore aktuell...

...nästan. Bara nästan.

Ääh, jag vet.. Det är inte direkt intelligent musik, det är bara jättehård ice rap. Det duger just nu i alla fall. Kram i alla fall

Redigerad av Ando
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan tipsa om en låt också: Ghostface Killah feat. Mary J Blige - All I Got Is You. En av de mest känslosamma och fina hiphop låtar som gjorts.

Edit: Men tänk om The Game fått snuff på nåt... Eller han kanske också tror att Tupac lever. Och han tror att han kan få fram Tupac ur mörkret på detta sättet. =)

Men snälla.... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor