Matteus Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Nån som vet vad Notorius B.I.G låten heter där refrängen går "All niggas rase your hands if you love hiphop, bitches rub your titties if you love big pop"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Planet Asia - G's & Soldiers (ft. Kurupt) @Matteus: Notorius BIG - Big poppa Redigerad 22 maj, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Planet Asia - G's & Soldiers (ft. Kurupt) @Matteus: Notorius BIG - Big poppa Tackar tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Asså The Game - Dreams är så jävla bra! Kommer en video på Z eller MTV snart om den inte redan kommit Redigerad 23 maj, 2005 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Asså The Game - Dreams är så jävla bra! Kommer en video på Z eller MTV snart om den inte redan kommit Jag har hört nåt om att The Game ska nyligen ha släppt en diss mot Tupac. Hoppas det är ett skämt annars kommer jag garva ihjäl mig. Att han ens försöker jämföra sig med Tupac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jag har hört nåt om att The Game ska nyligen ha släppt en diss mot Tupac. Hoppas det är ett skämt annars kommer jag garva ihjäl mig. Att han ens försöker jämföra sig med Tupac. Hur kan man dissa någon som är död( )för det första? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Hur kan man dissa någon som är död( )för det första? Mjo, just det jag menar. Skrattretande att dissa nån som är död(om han nu är det... ni vet ju redan vad jag tror). Bevisar hur korkad han är. Och vem tar ett artistnamn som "The Game"? Han representerar verkligen inte vad "the game" betyder. Edit: Men tänk om The Game fått snuff på nåt... Eller han kanske också tror att Tupac lever. Och han tror att han kan få fram Tupac ur mörkret på detta sättet. =) Redigerad 23 maj, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Mjo, just det jag menar. Skrattretande att dissa nån som är död(om han nu är det... ni vet ju redan vad jag tror). Bevisar hur korkad han är. Och vem tar ett artistnamn som "The Game"? Han representerar verkligen inte vad "the game" betyder. Haha, verkligen puckat om så är fallet, vilket det förmodligen inte är... ...vad sysslar han med? Idioti... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Asså om han dissar Pac så e han typ dödad av alla... Så det skulle nog inte vara så smart att göra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Dissa kungen = Självmord. Jag skulle skratta dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Veckans låttips: Onyx - Slam harder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Veckans låttips: Onyx - Slam harder Nästan roligt att du la fram det som om den vore aktuell... ...nästan. Bara nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Nästan roligt att du la fram det som om den vore aktuell... ...nästan. Bara nästan. Ääh, jag vet.. Det är inte direkt intelligent musik, det är bara jättehård ice rap. Det duger just nu i alla fall. Kram i alla fall Redigerad 23 maj, 2005 av Ando Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Commons album BE är årets bästa album lätt. Bra texter och Kanye West produktion, klockrent... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Kan tipsa om en låt också: Ghostface Killah feat. Mary J Blige - All I Got Is You. En av de mest känslosamma och fina hiphop låtar som gjorts. Edit: Men tänk om The Game fått snuff på nåt... Eller han kanske också tror att Tupac lever. Och han tror att han kan få fram Tupac ur mörkret på detta sättet. =) Men snälla.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Kan tipsa om en låt också: Ghostface Killah feat. Mary J Blige - All I Got Is You. En av de mest känslosamma och fina hiphop låtar som gjorts. Men snälla.... Eh, vad är det? Har du nåt problem eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) GRATIS! Dresta and Young Hoggs - Dirty West Mixtape 1 (.zip) och 2 (.rar) Support the Young Hoggs! Ed: Kan säga att dom knäcker många album som man "köper"... Redigerad 31 maj, 2005 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 GZA - Knock knock Wu-Tang Clan - Da mystery of chessboxin' Kanonlåtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Har ett forum ni kan kolla, www.drdre-ltd.tk allt om hiphop och när jag får fler medlemmar ska jag börja ladda up musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Ok grabbar, ja behöver musik:D satt dom som känner sig pigga nog at göra d får gärna göra d.... så släng gärna fram era bästa listor me rap-hiphop eller nåt.. show me watch you got!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts