Jump to content

Hiphoptråden!

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Dubbelpost, men måste ni vet...

Vad heter låten där Tupac går så här...

"No longer Dre day, Arrividerci"

Kommer inte ihåg nåt mer från låten, hoppas nån kan i alla fall. Och den här posten vill jag avsluta med ett skönt citat från Tupac himself.

"Dre is not comin today. Dre wont be here today. All the homos can go home! Dre is not comin".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför gick 2Pac egentligen på Dr.Dre efter att de hade samarbetat på Def Row?

Tycker att det verkade helt omotiverat. Men 2Pac var ju lite av en "hater"i slutet av sin karriär och dissade alla runt omkring sig utan anledning. Eller vad tycker du Cortez? :angry:

Väntar mig iof. inte att få höra ett ont ord om 2Pac från dig för första gången.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att det verkade helt omotiverat. Men 2Pac var ju lite av en "hater"i slutet av sin karriär och dissade alla runt omkring sig utan anledning. Eller vad tycker du Cortez? :shifty:

Väntar mig iof. inte att få höra ett ont ord om 2Pac från dig för första gången.

Inte påläst alls men det var väl om nån rättegång där dre vägrade vittna eller nåt sånt :angry: Cortez kan säkert bättre...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att det verkade helt omotiverat. Men 2Pac var ju lite av en "hater"i slutet av sin karriär och dissade alla runt omkring sig utan anledning. Eller vad tycker du Cortez? :angry:

Dibel har så rätt, han dissade dre just för att han vägrade delta i en rättegång mot Snoop dogg om jag minns rätt. Och jag anser inte att Tupac inte dissade en enda som han inte hade en anledning att dissa. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Masta ace tycker ja har riktigt sköna låtar speciellt good ol love.. en personlig favorit.. sen har vi ju dead prez som oxå e riktigt klockers...

Way någon som gillar Masta!, gillar dom lite ;)

Speciellt Me & The Biz

Synd bara att den vart med i SA och vart ganska poppis efteråt, för jag gillar mer låtar som inte är så überkända

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Way någon som gillar Masta!, gillar dom lite ;)

Speciellt Me & The Biz

Synd bara att den vart med i SA och vart ganska poppis efteråt, för jag gillar mer låtar som inte är så überkända

Hehe ja självis han e grym.. ja har hans album hot summer eller vad d heter sjukt bra...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor