Bullet Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Har Snoop dogg gjort låtar med Lil' Kim? Värsta svikaren. Säkert inklipp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Vad heter låten med Dr.Dre & Snoop Dogg som går så hära: 187 on da undercova cop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Vad heter låten med Dr.Dre & Snoop Dogg som går så hära: 187 on da undercova cop? Deep Cover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Magic drog upp en 12 dagar gammal tråd. Men det är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Magic drog upp en 12 dagar gammal tråd. Men det är bra Vadå då? Hade du tänkt att vi skulle göra en ny hiphop tråd bara för att den här är 2 veckor gammal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) Jag gillar inte hiphop så värst mycket, men låten Tupac - Changes är jävligt bra Redigerad 24 april, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) Jag gillar inte hiphop så värst mycket, men låten Tupac - Changes är jävligt bra W0rd! w000rd! P.S: Old news. Men hellre sent än aldrig. =) Redigerad 24 april, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Dubbelpost, men måste ni vet... Vad heter låten där Tupac går så här... "No longer Dre day, Arrividerci" Kommer inte ihåg nåt mer från låten, hoppas nån kan i alla fall. Och den här posten vill jag avsluta med ett skönt citat från Tupac himself. "Dre is not comin today. Dre wont be here today. All the homos can go home! Dre is not comin". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Varför gick 2Pac egentligen på Dr.Dre efter att de hade samarbetat på Def Row? Tycker att det verkade helt omotiverat. Men 2Pac var ju lite av en "hater"i slutet av sin karriär och dissade alla runt omkring sig utan anledning. Eller vad tycker du Cortez? Väntar mig iof. inte att få höra ett ont ord om 2Pac från dig för första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Varför gick 2Pac egentligen på Dr.Dre efter att de hade samarbetat på Def Row? Tycker att det verkade helt omotiverat. Men 2Pac var ju lite av en "hater"i slutet av sin karriär och dissade alla runt omkring sig utan anledning. Eller vad tycker du Cortez? Väntar mig iof. inte att få höra ett ont ord om 2Pac från dig för första gången. Inte påläst alls men det var väl om nån rättegång där dre vägrade vittna eller nåt sånt Cortez kan säkert bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Varför gick 2Pac egentligen på Dr.Dre efter att de hade samarbetat på Def Row? Tycker att det verkade helt omotiverat. Men 2Pac var ju lite av en "hater"i slutet av sin karriär och dissade alla runt omkring sig utan anledning. Eller vad tycker du Cortez? Väntar mig iof. inte att få höra ett ont ord om 2Pac från dig för första gången. Dibel har så rätt, han dissade dre just för att han vägrade delta i en rättegång mot Snoop dogg om jag minns rätt. Och jag anser inte att Tupac inte dissade en enda som han inte hade en anledning att dissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Masta ace tycker ja har riktigt sköna låtar speciellt good ol love.. en personlig favorit.. sen har vi ju dead prez som oxå e riktigt klockers... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Tupac - letter to my unborn Tror inte jag skrivit den tidigare, riktigt fin låt. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Hörru cortez blir du aldrig lesspå 2pac ja mena du gillar tyå varenda låt me han..? bara undra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Masta ace tycker ja har riktigt sköna låtar speciellt good ol love.. en personlig favorit.. sen har vi ju dead prez som oxå e riktigt klockers... Way någon som gillar Masta!, gillar dom lite Speciellt Me & The Biz Synd bara att den vart med i SA och vart ganska poppis efteråt, för jag gillar mer låtar som inte är så überkända Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Way någon som gillar Masta!, gillar dom lite Speciellt Me & The Biz Synd bara att den vart med i SA och vart ganska poppis efteråt, för jag gillar mer låtar som inte är så überkända Hehe ja självis han e grym.. ja har hans album hot summer eller vad d heter sjukt bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Hehe ja självis han e grym.. ja har hans album hot summer eller vad d heter sjukt bra... Åh fan, har fingrat lite på "Take a Look Around" det första albumet som ska vara ganska bra, men jag får se... är inte såmycket för Rap så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Åh fan, har fingrat lite på "Take a Look Around" det första albumet som ska vara ganska bra, men jag får se... är inte såmycket för Rap så mycket Hehe ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Bra att någon nämner Masta Ace! Albumet A Long Hot Summer var lätt ett av förra årets bästa...Min favoritlåt är "Revelations", finns många andra sköna oxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Cypress hill e bra som fan och SA introt och lite annat old school... det e nog ända hipp hoppen jag lyssanr på allt nytt e bara bajs som inte ens borde få kallas rapp/hipp hopp Redigerad 26 april, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts