Corleone Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) Cortez: Inget speciellt med texten. Redigerad 3 april, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Tack för kritiken. Ni skrev ju inte i alla fall "ööh va värdelöst..". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Tack för kritiken. Ni skrev ju inte i alla fall "ööh va värdelöst..". Nej texten var ok (på ett positivt sätt) men den var inte revelutionerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Nej texten var ok (på ett positivt sätt) men den var inte revelutionerande. Nej, men jag planerar på en låt kallad "Sverige och invandrare"(ska skriva den sen, har redan idéer), vilket kommer bli roligt att spela in. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Ja, okej då. Här är en vers ur min senaste låt, kallad Flickvän(handlar om kärlek, inget gangstasnack som vissa vill kalla det.). Om ni undrar varför filen heter "girlfriend", är det för silentwhisper inte tar emot filer med flickvän(notera Ä) i namnet. Men, för den som vill läsa den här versen av låten finns den här under. Cortez - flickvän(en vers) Edit: Ja, då var det försent för folk att kolla på denna. Ha en bra dag.. 404 File not found. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 404 File not found. Edit: Ja, då var det försent för folk att kolla på denna. Ha en bra dag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Varför tog du ner den? Skäms du över dina texter eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 (redigerad) Varför tog du ner den? Skäms du över dina texter eller? Nej, men jag har den inte uppe av olika anledningar. Secret shit. Sluta ha så mycket fördomar, du vet inte vad som kan hända en dag om du fortsätter. En dag har du fördomar om fel person vid fel tidpunkt. Dessutom var det okka som bad om den, han fick den. The end. Redigerad 5 april, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Nej, men jag har den inte uppe av olika anledningar. Secret shit. Sluta ha så mycket fördomar, du vet inte vad som kan hända en dag om du fortsätter. En dag har du fördomar om fel person vid fel tidpunkt. Dessutom var det okka som bad om den, han fick den. The end. Jag hann då inte de den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Måste få Tråden till första sidan igen så jag gör en wiboo. 2pac - Baby Don't Cry 2pac - Keep Ya Head up 2pac - Hit 'Em up 2pac - Changes 2pac - Still Ballin' Feat. Trick Daddy 2pac - To live and die in L.A 2pac - Do For Love 2pac - Ghetto Gospel 2pac - Runnin' Feat. Biggie (produced by eminem) 2 Live Crew - Me So Horny Aesop Rock - Daylight Aesop Rock - Label Aesop Rock - No Jumper Cables(remix) Akon Feat. Styles P - Locked up Akon - Ghetto Atmosphere - Trying to find a balance Black Street - No Diggity Feat. Dr.Dre Brand Nubian - Brand Nubian Busta Rhymes - Make it Hurt Busta Rhymes - Make it clap Busta Rhymes - Pass the courvoisier C-N-N - Ya'll Dont wanna(fuck with us) Compton's Most Wanted - Hood took me under Coolio - Gangster's paradise Cypress Hill - Low Rider Cypress Hill - Insane in the brain Cypress Hill - Ice Cube Killa Feat. Ice cube Cypress Hill - Rock superstar D12 - Devils Night De La Soul - Oodles of O's Dizzie Rascal - Stand up tall Dizzie Rascal - Dream DMX - Stop Being Greedy DMX - We 'Bout to blow DMX - Up in here DMX - No love for me DMX - Intro (It's Dark and hell is hot) DMX - Get it to the floor DMX - Ruff Riders Anthem Dr.Dre - Aint Nuttin' But a G thang Feat. Snoop Doggy Dogg Dr.Dre - Whats the diffrence Feat. Eminem & Xzibit Dr.Dre - Fuck Wit Dre Day Dr.Dre - Still D.R.E Feat. Snoop Doggy Dogg Eric B - I know you got soul Everlast - Whiteys Revenge(Eminem Diss) Everlast - Childrens Story Feat. Rahzel Fat Joe - Take a look at my life Fat Joe - Fuck 50(Response on piggy bank) Gangstarr - Moment of thruth Gangstarr - Good girl, wrong place Gangstarr - JFK to LAX Grand Puba - I like it Ice Cube - Put Your Back in to it Ice-T - O.G Original Gangster Ja rule - New York Feat. Jadakiss & Fat Joe Ja rule - Wonderful Feat. Ashanti & R.Kelly Jay-Z - Hard Knock Life Jay-Z - Big Pimpin' Jay-Z - Guess Whos back Feat. Scarface & Beanie Sigel Jay-Z - La-La-La Jay-Z - Frontin' Feat. Pharrel Williams Joe Budden - Pump it up Jurassic 5 - A day at the races Kid Frost - La Raza LL Cool J - Doing it well LL Cool J - Hush LL Cool J - Headsprung Luniz - I Got 5 on it MC Hammer - I like big butts MC Hammer - U Cant Touch This Method Man - Whats Happenin' Feat. Busta Rhymes Method Man - How High Pt. II Feat. Redman Method Man - Da Rockwilder Feat. Redman Montell Jordan - This is how we do it Murs - God's Work Murs - Transitionz as a ridah Mystical - Shake your ass N.E.R.D - Lap Dance N.E.R.D - Provider N.E.R.D - Rockstar N.O.R.E - Nothing Nas - Made you look Nas - Thief's Theme Nelly - Flap Your Wings Nelly - Hot in here Nelly - Must be the money NWA - Fuck the Police NWA - Straight Outta Compton NWA - Express yourself Non Phixion - I shot reagan Notorious B.I.G - N.O.T.O.R.I.O.U.S Notorious B.I.G - Big poppa Notorious B.I.G - One more Chance Obie Trice - The Set up Feat. Nate Dogg Outkast - Ghetto Musick Puff Daddy - I'll Be missing you Feat. Faith Evans(Biggie Tribute) Redman - Smash Something Redman - React Feat. Eric Sermon Royce Da 5'9 - Im the king Run DMC & Aerosmith - Walk this way Scarface - Sellout Scatman John - Scatman Sisqo - The Thong song Slick Rick - Childrens Story Slum Village - Disco Snoop Dogg - Gangsta Shit Feat. Loon (Bad boys II Soundtrack) Snoop Dogg - From tha chuuch to the palace Snoop Dogg - Do you want to roll? Feat. Lil Kim Snoop Dogg - Gin & Juice Feat. Dr.Dre Snoop Dogg - G Funk Intro Snoop Dogg - Murder Was the Case Snoop Dogg - Pimp Slapped The Game - Hate it or love it Feat. 50 Cent The Game - How we do Warren G - Ghetto Village Warren G - Regulate Feat. Nate Dogg Wu Tang Clan - Gravel pit Xzibit - Paparazzi Xzibit - X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Compton's Most Wanted - Hood took me under Ska det vara hip-hop ska det vara Compton's Most Wanted Eric B - I know you got soul Eric B & Rakim Redigerad 9 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Jag hade velat se Cortez text. Varför tog du bort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Ska det vara hip-hop ska det vara Compton's Most Wanted All For The Money är grym... Hela skivan We Come Strapped är faktiskt väldigt bra. Dock svår att få tag i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Eric B & Rakim Nobody is perfect Redigerad 10 april, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 No body is perfect Nä hjärnan är perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 ^Bra lista, även om de flesta av låtarna har blivit rekomenderade innan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Grymmaste albumet just nu: Commons nya "BE". Producerat av Kanye West med härlig old-school känsla och bra texter. The B. Coming av Beanie Sigel är grymt också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 50 Cent slår tillbaka med en till diss till fat joe och jadakiss, Vad kommer sen då? Diss till Jennifer lopez eller? Om jag var Eminem så hade jag sparkat honom, jag skulle inte bry mig om han känade in mycket pengar. Jag tycker att han ska G-G-G-G-Give up. Nuff Said Madda fakkas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 50 Cent slår tillbaka med en till diss till fat joe och jadakiss, Vad kommer sen då? Diss till Jennifer lopez eller? Om jag var Eminem så hade jag sparkat honom, jag skulle inte bry mig om han känade in mycket pengar. Jag tycker att han ska G-G-G-G-Give up. Nuff Said Madda fakkas. Ord upp.. Är det nån som han INTE har dissat? förutom J-Lo då som du nämde.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Snoop Dogg - Do you want to roll? Feat. Lil Kim Har Snoop dogg gjort låtar med Lil' Kim? Värsta svikaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts