Bullet Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 STORBOKSTAV Det vill jag okcså veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Någon mer än jag som hört albumet Real Brothas av BG Knoccout & Dresta? Sköna texter till lugnande beats. Har även en ganska rolg disslåt till Doggpound Gangsters som heter DPG killa. (Albumet är från '95 så det har några år på nacken) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Cortez"låten" av xstreem ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Cortez"låten" av xstreem ! Ey wtf... Aja, jag har börjat intressera mig för svenska delen av hiphop. Nån som har tips på några låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Ey wtf... Aja, jag har börjat intressera mig för svenska delen av hiphop. Nån som har tips på några låtar? Testa lite Organism 12 och PST/Q. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Kan ladda upp låten om någon vill höra. Satte precis ihop ett litet fattigt sound till låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Kan ladda upp låten om någon vill höra. Satte precis ihop ett litet fattigt sound till låten Försök bara, jag dissar honom tillbaka direkt, och jag har heta saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Någon mer än jag som hört albumet Real Brothas av BG Knoccout & Dresta? Sköna texter till lugnande beats. Har även en ganska rolg disslåt till Doggpound Gangsters som heter DPG killa. (Albumet är från '95 så det har några år på nacken) Äh, BG Knockout och Dresta samt Eazy blev ju dödade av DPG... ...enligt mig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Försök bara, jag dissar honom tillbaka direkt, och jag har heta saker. Vad är det ? Fårgade bara om någon vill att jag ska ladda upp låten ? vill du det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Vad är det ? Fårgade bara om någon vill att jag ska ladda upp låten ? vill du det ? Aa visst, jag är på gott humör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Aa visst, jag är på gott humör. Jahao här kommer den då. Men jag vet att jag inte kan göra sound Första jag gjort och det är gjort i anvil studio:P Ajja iaf... Cortez"låten" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Jahao här kommer den då. Men jag vet att jag inte kan göra sound Första jag gjort och det är gjort i anvil studio:P Ajja iaf... Cortez"låten" Sååååååååååå grymmmmmmttt dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 @Cortez: Aprilskämt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Sååååååååååå grymmmmmmttt dålig Yäsh i know ! Det är meningen också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Jahao här kommer den då. Men jag vet att jag inte kan göra sound Första jag gjort och det är gjort i anvil studio:P Ajja iaf... Cortez"låten" Fan skön låt har Cortez gjort några fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Fan skön låt har Cortez gjort några fler Det är ju jag som sjunger :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Fan skön låt har Cortez gjort några fler Omg, det där är fan inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Yäsh i know ! Det är meningen också Jo det fattar jag väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Omg, det där är fan inte jag. Jag vet, men jag skoja bara man måste utnyttja första april förstår du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Soundet är av Tha mc frenzy is tha shizzle ! Skitkasst iofs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts