Mr_Nitty Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Tipsa om några som gör djupa texter då. Aesop Rock, Atmosphere, Murs, MF Doom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 (redigerad) Akon - Ghetto, rätt go låt Redigerad 10 mars, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Freeway - Flipside, Ganska skön beat. Atmosphere - Trying to find a balance Aesop rock - Label Aesop rock - Daylight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Vilket ord har jag missbrukat? Jag är ingen uhm... Som du säger, 14is... Det är ju du som använder det fel... Alla som inte tycker som du är FJORTIS verkar det som... Back on thräd: Jo jag fattar att Westside är från väst och Eastside är från öst, men varför "hatar" dom varran? Och varför har dom såna "tuffa" gängkrig? Jag har inte sagt vad jag tycker om detta, så hur kan du tycka som inte jag tycker när jag inte sagt vad jag tycker? Vill du lära dig mer om westside och eastside, är google din vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Aesop Rock, Atmosphere, Murs, MF Doom Atmosphere kände jag till. Ska ta mig en titt på de andra, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Tjejen som rappar i någon minut genom ett rör eller nått liknande tjoller på Prince - It's Gonna Be A Beautiful Night är väldigt fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Immortal technique - harlem streets.. som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Immortal technique - harlem streets.. som fan Immortal Technique är väldigt bra, Harlem Streets tillhör en favoritlåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Nas - just a moment. Jag har fastnat för nas av någon anledning, han är inte allt för bra på att rappa eller på att skriva texter men det är riktigt, riktigt skönt att bara sitta och lyssna på honom och bara ta det lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Var också inne på nas ett tag.. sen tröttnade jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Någon nämde Murs. Kan tipsa om låten "A Friend's Blues". Grymt fin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Idiotförklarad - Han vaknar upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Haha idiotförklarad.. vilket namn.. är det hiphop? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Haha idiotförklarad.. vilket namn.. är det hiphop? ( ) Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Aesop Rock, Atmosphere, Murs, MF Doom Japp mkt bra artister! speciellt dom två sista! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Ja Haha ska tanka den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Ska göra en Wiboo nu. Aesop Rock - Daylight Anybody Killa - Down Here Anybody Killa - Stick & Move Atmosphere - Fuck You Lucy Atmosphere - Don't ever fucking question that Atmosphere - Modern Mans Hustle Atmosphere - God Loves Ugly Big Noyd - Going Right At Em Madd Maxxx - Darkness Approaches Capone-N-Noreaga - Bang Bang Chords - Wrap your chops Dark Lotus - Walls Insane Clown Posse - Crossin Thy Bridge Dead Prez - Propaganda Embee - City Lights Esham - Mr. Negativity Fattaru - Babylon Fjärde Världen - Här i vårt kvarter Gangstarr - Moment Of Truth G-Unit - Beg for Mercy Ill Bill ft. Necro - Chasing the dragon Jedi Mind Tricks - Blood in Blood Out Jedi Mind Tricks - Genghis Khan Jedi Mind Tricks - Sacrifice Looptroop - Who Want It Looptroop - Looking for Love Looptroop - Don't Hate the player Looptroop - Reclaim The City Non Phixion - The CIA is trying to kill me Organism 12 - Diamanttårar Organism 12 - Katter och Hundar Organism 12 - De Sista Orden Organism 12 - Maskrosbarn Pharoahe Monch - Fuck You Promoe - These Walls Dont Lie Promoe - Constant Consumption The Game - Westside Story Timbuktu - Hjälp dä brinner Will Smith - Switch Jaja, tog inte med featuring på alla låtar. Skitsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Nu har jag börjat tycka att timbuktu är skön ^^ Förut hatade jag honom pga av dialekten.. men nu tycker jag att hans låtar är riktigt bra.. kanske är för att jag såg på tv igår och då sa hna att han var för att ladda hem musik.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Idiotförklarad är väl inte sajnad? han är ju bara "whoa-kändis" som fleppo2 uttryckte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Argh jag hatar fleppo2. btw. vet du vart man kan ladda ner idiotförklarad's låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts